„Maserati“ pristatė dvi naujas „Ghibli“ versijas

  • Teksto dydis:

Italijos prabangių sportinių automobilių gamintojas „Maserati“ atnaujino savo vidutinės klasės sedaną „Ghibli“ ir pristatė dvi naujas jo versijas – „GranLusso“ ir „GranSport“.

Pirmosios automobilio nuotraukos buvo išplatintos prieš pat Chengdu parodą Kinijoje, kur įvyko oficialus šio modelio debiutas. Atnaujintas „Ghibli“ tapo ne tik išraiškingesnis, bet ir išmanesnis.

„Tai dar vienas ypatingas ir lauktas Italijos gamintojo modelis į išskirtinių automobilių gamą. Šis automobilis naujųjų savininkų lūkesčius pateisins tiek estetiniu, tiek technologiniu aspektu“, – sako Aurimas Tamašauskas, „Modus Group“ automobilių ir motociklų pardavimų direktorius.

Praėjus ketveriems metams po šio modelio sugrįžimo, „Maserati Ghibli“ sulaukė dar vieno solidaus atnaujinimo, kuris sportišką sedaną paverčia stipresniu savo lygos žaidėju. Atnaujintą modelį, visų pirma, galima atpažinti iš pakitusios išvaizdos.

Vienas ryškiausių pokyčių – naujas priekinis bamperis su chromo intarpais ir naujos radiatoriaus aušinimo grotelės, taip pat papuoštos chromu. Atnaujintas galinis aštresnio ir agresyvesnio dizaino bamperis daro šį modelį dar labiau išskirtinį ir leidžia jį lengviau atskirti nuo ankstesnės versijos. Atnaujintas „Ghibli“ dizainas tapo ne tik patrauklesnis akiai, bet atliko ir praktinę funkciją: kėbulo pokyčiai leido pagerinti automobilio aerodinamiką.

Nepaisant bendrų atnaujinto „Ghibli“ bruožų, dvi naujos versijos turi savo išskirtinių elementų. Pavyzdžiui, „GranLusso“ modifikacija sukurta norint pabrėžti „Maserati“ genuose užkoduotą prabangą ir eleganciją, todėl viduje galima rasti vyrų mados namų „Ermenegildo Zegna“ kurtus šilko apdailos elementus, automobilio išorė dabar dar rafinuotesnė ir subtilesnė. Tuo tarpu „GranSport“ pabrėžia „Maserati“ aistrą sportui ir greičiui, todėl išorėje galima rasti keletą agresyvesnių elementų, tokių kaip sportinio stiliaus lengvojo lydinio ratlankius.

Naujienos laukia ir po variklio dangčiu. Į „Ghibli S“ ir „Ghibli S Q4“ montuojamas „Ferrari“ gamybos 3,0 l darbinio tūrio, V6 benzininis variklis su dviem turbinomis, nuo šiol turės 430 AG ir 580 Nm sukimo momentą – 20 AG ir 30 Nm daugiau nei iki šiol. Toks galios padidėjimas leidžia „Ghibli“ pasiekti ir didesnį maksimalų greitį, kuris yra 286 km/h. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h taip pat sutrumpėjo. „Ghibli S Q4“ su visų varančiųjų ratų pavara tai padaro per 4,7 sekundės, 0,1 sekundės greičiau nei iki šiol.

„Ghibli“ priekinėje dalyje galima pamatyti dar vieną naujovę. Nuo šiol šiame modelyje bus montuojami adaptyvūs LED technologijos žibintai. Visgi didžiausia „Ghibli GranLusso“ pristatoma naujovė nematoma plika akimi. Tai ADAS – pažangus vairuotojo pagalbos paketas, kuri padeda išvengti susidūrimų su kitais eismo dalyviais. Į ADAS paketą įeina nukrypimo nuo važiavimo linijos sistema, taip pat „Ghibli“ galės aptikti kitus automobilius esančius „aklojoje zonoje“, o adapyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, pravers norintiems jaustis saugiau ir komfortiškiau važiuojant greitkeliais. ADAS paketas leidžia „Ghibli“ viena koja įžengti į autonominėmis sistemomis aprūpintų automobilių pasaulį.

Pasak „Modus Group“ atstovo A. Tamašausko, nors šio modelio kaina kol kas nėra paskelbta, išankstiniai užsakymai jau priimami.

Italijos automobilių gamintojas „Maserati S.p.a.“ savo naują sedaną „Ghibli“ po pertraukos oficialiai pristatė 2013 m. pavasarį. Pirmoji šio modelio karta buvo gaminama 1967–1973 metais, antroji – 1992–1997 metais.

Išskirtiniai itališki sportiniai ir lenktyniniai „Maserati“ automobiliai gaminami nuo 1914 metų. Daugiausiai šių automobilių parduodama JAV, Italijos ir Didžiosios Britanijos rinkose. „Maserati“ automobiliams variklius gamina „Ferrari“. Per metus vidutiniškai pagaminama tik apie 6 000 „Maserati“ automobilių.

Lietuvoje šiam prekės ženklui atstovauja tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“, veikianti automobilių prekybos ir techninio aptarnavimo, nekilnojamojo turto vystymo, automobilių aikštelių valdymo ir energetikos srityse. Įmonių grupei iš viso priklauso 20 įmonių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Sektoriniai greičio matuokliai dar neveikia: bus tiek pažeidėjų, kad nespės bausti?
    Sektoriniai greičio matuokliai dar neveikia: bus tiek pažeidėjų, kad nespės bausti?

    Sektoriniai greičio matuokliai vis dar neveikia. Pasirodo, yra problemų, kurios gali apsunkinti gyvenimą ne tik nedrausmingiems vairuotojams, bet ir policijai. Apie tai LRT TELEVIZIJOS laidoje „Laba diena, Lietuva“ kalbėjo advokatas Valdemaras ...

    2
  • Sostinės vairuotojams – raginimas neblokuoti viešojo transporto stotelių
    Sostinės vairuotojams – raginimas neblokuoti viešojo transporto stotelių

    Sostinėje vairuotojai raginami neblokuoti viešojo transporto stotelių – tam stotelėse įrengiami įspėjamieji ženklai, o važiuojamoji kelio danga paženklinta geltonos spalvos zigzagu, kuris draudžia automobiliams stovėti viešojo tr...

    1
  • Ką daryti, kai stabdžiai laikosi „ant garbės žodžio“
    Ką daryti, kai stabdžiai laikosi „ant garbės žodžio“

    Surūdiję stabdžių vamzdeliai ir trūkusios žarnelės – dėl šių defektų stabdžiai gali dingti bet kurią akimirką. Daugelis vairuotojų apie tokį pavojų net neįtaria, o kiti defektus užmaskuoja ir drąsiai važinėja toliau. Kaip gudr...

  • Kodėl automobilių padangos kartais pripučiamos azotu?
    Kodėl automobilių padangos kartais pripučiamos azotu?

    Jei pastebite, kad viena iš jūsų automobilio padangų yra minkšta, daug apie tai net negalvojate – papildote ją oru. Tačiau kokiu oru? Kodėl kartais gamintojai rekomenduoja savo automobilių padangas pildyti azotu? ...

  • Didesnis greitis. Ar metas įteisinti?
    Didesnis greitis. Ar metas įteisinti?

    Viešojoje erdvėje vis pasigirsta svarstymų, kad reikėtų leisti vairuotojams važiuoti didesniu greičiu. Dabar prie jų vėl ragina grįžti Vidaus reikalų ministerija (VRM). Ilgametę vairavimo patirtį turinčių lenktynininkų ir saugaus eismo e...

    8
  • „Komercinis automobilis 2018“: kas triumfavo šį kartą?
    „Komercinis automobilis 2018“: kas triumfavo šį kartą?

    Lietuvos parodų ir kongresų centre "Litexpo" įvyko "Komercinio automobilio 2018" apdovanojimų ceremonija. Titulus skirtingose klasėse pasidalijo keturi automobiliai, o pačiais geriausiais pripažinti "Volkswagen Crafter" ir ...

  • Naujokas pasirengęs parodyti raumenis
    Naujokas pasirengęs parodyti raumenis

    Didesnio pravažumo automobilių žaidimo ringe – dar vienas naujokas. Šįsyk tai stileiva "Citroen", kuris iš visų savo kategorijos žaidėjų akį traukia kitokiu savo dizainu. ...

    2
  • Atskleista didžiausia „Tesla Model 3“ problema
    Atskleista didžiausia „Tesla Model 3“ problema

    „Tesla Model 3“ istorija yra tarsi amerikietiški kalneliai. Paskelbus apie modelį prie „Tesla“ nutįso eilės, žiniasklaida skelbė apie didžiausią revoliuciją nuo „Ford Model T“ laikų, o markės fanai gyrė vis...

  • Kuo pasirūpinti, kad kelionė su augintiniu būtų sklandi?
    Kuo pasirūpinti, kad kelionė su augintiniu būtų sklandi?

    Prasidėjęs atostogų sezonas vis daugiau žmonių suvilioja į keliones kartu pasiimti savo augintinius: šunis, kates ar šeškus. Tam, kad kelionė būtų ne tik sklandi, bet ir saugi, draudikai rekomenduoja laikytis gyvūnų transportavi...

  • Aktualu kiekvienam: kaip išsigelbėti iš skęstančio automobilio
    Aktualu kiekvienam: kaip išsigelbėti iš skęstančio automobilio

    Nesuvaldžius automobilio galima nulėkti tiesiai į vandens telkinį. Gelbėtojai sako, kad tokiems atvejams vairuotojai nėra pasiruošę, o automobiliui nuskęsti pakanka vos dviejų minučių. Kaip pavyksta išsivaduoti į vandenį patekusiems ...

    2
Daugiau straipsnių