Lietuvoje surengtas išankstinis „MINI Countryman“ pristatymas

  • Teksto dydis:

Antradienio vakarą Vilniuje surengtas išankstinis naujojo „MINI“ šeimos nario pristatymas.

Į menų fabriką „Loftas“ susirinkę „MINI“ markės gerbėjai turėjo išskirtinę progą susipažinti su antros kartos „MINI Countryman“. Automobilių salonus vasario mėnesį pasieksiantis „MINI Countryman“ modelis bus dar erdvesnis ir patogesnis, o būsimieji jo pirkėjai pirmą kartą galės rinktis hibridinę „MINI“ versiją.

„MINI“ modeliai visada sukelia pozityvių emocijų pliūpsnį. Antros kartos „MINI Countryman“ smagaus vairavimo pojūtį užtikrins ir mieste, ir už asfaltuoto kelio ribų. Be to, daugiau erdvės ir funkcionalumo įgijęs „MINI Countryman nuo šiol gali visiškai atitikti pirmo šeimos automobilio poreikius“, – sako „Modus Group“ atstovas, BMW ir „MINI“ prekės ženklų vadovas Lietuvoje Aurimas Tamašauskas.

Antros kartos „MINI Countryman“ savo išvaizda dar labiau sustiprina iškilaus miesto visureigio siluetą ir tuo pačiu metu išlaiko šiai markei būdingą kompaktišką išvaizdą. Aštresnės kėbulo linijos ir paviršių formuojami šviesos atspindžiai kuria tvirtos formos įspūdį.

Naujasis modelis taip pat išsiskiria grubiau atrodančiais apdailos elementais, didesnėmis ratų arkomis, paryškintomis variklio grotelėmis, šoninių sparnų oro angomis, patobulintos išvaizdos priekiniais ir galiniais žibintais. Bėgeliai ant stogo, papildoma juodos spalvos buferio apdaila ir sidabrinės spalvos dugno apsauga pabrėžia išbandymams pasiruošusį šio „MINI“ modelio charakterį ir jo universalumą.

Naujojo „MINI Countryman“ ratų bazė yra pailgėjusi 7,5 cm, kėbulo ilgis padidėjęs 20 cm, plotis – 3 cm. Šie pokyčiai aiškiai juntami salono viduje – priekinių sėdynių eilėje atsiradę daugiau pločio ir erdvės viršuje, padidėjusi sėdynių reguliavimo amplitudė. Tuo metu 3 vietų galinių sėdynių eilėje padidėjusi erdvė kojoms, ši sėdynių eilė taip pat gali būti stumdoma ir reguliuojama pagal pasvyrimo kampą.

„MINI Countryman“ bagažinės tūris išaugęs iki 450 l, o užlenkus galinę sėdynių eilę jis siekia 1309 l. Bagažinės dangtis gali būti valdomas elektroniniu būdu be prisilietimo su „Comfort Access“ funkcija. Užsisakius opciją „Picnic Bench“, apatinį bagažinės dangtį galima atlenkti ir naudoti kaip dvi sėdimas vietas.

Naujų variklių gama

Būsimieji „MINI Countryman“ pirkėjai galės rinktis iš dviejų benzininių ir dviejų dyzelinių variklių. „MINI Cooper Countryman“ aprūpintas 3 cilindrų 1,5 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu, išvystančiu 100 kW/136 AG galią ir 220 Nm jėgos sukimo momentą. Galingesnė benzininė „MINI Cooper S Countryman“ versija aprūpintas 2 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu, išvystančiu 141 kW/192 AG galią ir 280 Nm jėgos sukimo momentą.

„MINI Cooper D Countryman“ aprūpintas 2 litro darbinio tūrio dyzeliniu varikliu, išvystančiu 110 kW/150 AG galią ir 330 Nm jėgos sukimo momentą. „MINI Cooper SD Countryman“ turi 2 litro darbinio tūrio dyzelinį variklį, išvystantį 140 kW/190 AG galią ir 400 Nm jėgos sukimo momentą.

Standartiškai į mažesnę variklio galią turinčius „MINI Countryman“ modelius montuojama 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė, vietoje kurios galima pasirinkti 6 laipsnių automatinę greičių dėžę „Steptronic“. „MINI Cooper S Countryman“ taip pat siūloma 8 laipsnių automatinė greičių dėžė „Steptronic“, tuo metu „MINI Cooper SD Countryman“ modelyje ši greičių dėžė sumontuota standartiškai.

Visuose modeliuose galima užsisakyti naujos versijos keturių varančiųjų ratų sistemą „ALL4“, optimizuojančią automobilio sukibimą su kelio danga esant prastoms sąlygoms ir pagerinančią jo valdymo ypatybes įveikiant posūkius.

Naujos kartos variklių gama ir greičių dėžės užtikrina pastebimai išaugusį „MINI Countryman“ veržlumą. Pavyzdžiui, „MINI Cooper S Countryman ALL4“ su 8 laipsnių automatine greičių dėže „Steptronic“ iki 100 km/val. sugeba įsibėgėti per 7,2 sekundės. Tai 0,9 sekundės mažiau, palyginti su ankstesniuoju modeliu.

Be to, visi modeliai išsiskiria iki 1,4 l/100 km mažesnėmis degalų sąnaudomis. Geriausią rezultatą šioje srityje demonstruoja „MINI Cooper D Countryman“, kurio vidurinės degalų sąnaudos sudaro apie 4,5 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – apie 115 g/km.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių