Lietuvoje – naujausio „Porsche Cayenne“ premjera

  • Teksto dydis:

Gruodžio pradžioje „Porsche“ salonuose Europoje prasidėjo prekyba trečiosios kartos „Cayenne“ automobiliais. Dėl šios priežasties Vilniaus „Porsche“ centras savo klientus pakvietė į naujojo „Cayenne“ modelio pristatymo šventę. Lietuviai naująjį visureigį galėjo apžiūrėti ir įvertinti vieni pirmųjų pasaulyje.

Naujojo „Cayenne“ galimybes kelyje ir bekelėje svečiams demonstravo profesionalus lenktynininkas Robertas Kupčikas.

Į renginį susirinkę svečiai galėjo iš arti įvertinti sportišką naujojo SUV dizainą ir technologinius sprendimus. Standartinis „Cayenne“ turi 3 l darbinio tūrio 6 cilindrų variklį, pasiekiantį 250 kW (340 AG) galią ir 450 Nm sukimo momentą, ir iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 6,2 sek. (su „Sport Chrono“ paketu per 5,9 sek.). Didžiausias jo pasiekiamas greitis – 245 km/val, rašoma pranešime spaudai.

Naujos kartos „Cayenne“ yra 63 mm ilgesnis ir 9 mm žemesnis už ankstesnės serijos modelį. Atstumas tarp ratų ašių liko nepakitęs – 2,89 m. Bagažinės talpa dabar siekia 770 l, tai net 100 l daugiau nei ankstesnės kartos modelyje. Dėl naudojamų pažangių komponentų standartinis „Cayenne“ palengvėjo 55 kilogramais – sveria mažiau nei 2 tonas.

Per visą gamybos laikotarpį visame pasaulyje buvo parduota daugiau nei 760 tūkst. „Cayenne“ automobilių.

Papildomai galima užsisakyti vairuojamus galinius ratus. „Porsche Cayenne“ yra komplektuojamas su iki 3 laipsnių pasisukančiais galiniais ratais – ši savybė užtikrina ne tik geresnį manevringumą siaurose vietose mieste, bet ir stabilumą dideliu greičiu keičiant važiavimo kryptį.

Standartinės įrangos ratlankiai dabar siekia 19 colių. Trečiosios kartos „Cayenne“ galinės padangos yra platesnės nei priekinės – tai suteikia daugiau sukibimo įsibėgėjant bet kokiomis sąlygomis.

Jo valdymo savybes įspūdingai pakeitė naujoji 48 voltų įtampos elektros grandinės sistema, prie kurios prijungta nuolat veikianti stabilizavimo sistema „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC) – ji akimirksniu reguliuoja amortizatorių suspaudimo jėgą ir suteikia galimybę posūkius įveikti visureigiams sunkiai suvokiamu greičiu.

Kiekvienas „Cayenne“ gali būti komplektuojamas su trijų kamerų pneumatine pakaba, kurios darbą kontroliuoja pažangios „Porsche 4D Chassis Control“ bei „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC) sistemos. Šios automatiškai keičia automobilio prošvaisą, priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo ir greičio – keliaujant dideliu greičiu užmiestyje ji sumažėja, tad „Cayenne“ aerodinamika tampa geresnė. Naujasis „Porsche“ SUV turi penkis skirtingiems keliams pritaikytus važiavimo režimus.

Trečioji „Cayenne“ karta atverčia ir naują skaitmeninės istorijos puslapį. „Porsche Advanced Cockpit“ informacinė sistema integruota į sportišką ir drauge prabangų automobilio interjerą. Sistemos centre yra 12,3 colio skersmens lietimui jautrus ekranas, o nemažai funkcijų gali būti aktyvuojamos balsu. Vairuotojų patogumui jau standartinėje „Cayenne“ įrangoje yra „Porsche Connect Plus“ sistema, kuri suteikia galimybę prisijungti prie interneto ir naudotis operatyviai atnaujinamais navigacijos žemėlapiais ir eismo informacija realiu laiku.  

Pirmos kartos „Cayenne“ modelis pasirodė 2002 metais, antroji karta debiutavo 2010-aisiais. Per visą gamybos laikotarpį visame pasaulyje buvo parduota daugiau nei 760 tūkst. „Cayenne“ automobilių.

„Po „Porsche Cayenne“ pristatymo prieš penkiolika metų, šis sportinis visureigis tapo sėkmingiausiu gamintojo modeliu pagal pardavimų apimtis. Nors „Cayenne“ yra dažniausiai klientų pasirenkamas „Porsche“ modelis ir Lietuvoje, tačiau vis dar gana retas ir išskirtinis mūsų šalies autoparke“, – sako Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.

„Cayenne“ kaina prasideda nuo 75 867 eurų, o „Cayenne S“ – nuo 93 291 euro. Sportiškiausio gamos visureigio „Porsche Cayenne Turbo“ kaina Lietuvoje – 140 965 eurai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Į Vilnių vėluojama pristatyti naujus autobusus ir troleibusus
    Į Vilnių vėluojama pristatyti naujus autobusus ir troleibusus

    Iki šių metų pabaigos Vilnių turėtų pasiekti 17 naujų autobusų ir 40 troleibusų, tačiau rekordinis sostinės viešojo transporto atnaujinimas vėluoja, o gamintojams gresia baudos, skelbia naujienų portalas 15min.lt ...

    2
  • Kodėl vieni automobiliai yra gražūs, o kiti – ne?
    Kodėl vieni automobiliai yra gražūs, o kiti – ne?

    Šiais laikais, kai pramonė nužengė taip toli, kai automobiliai patobulėjo tiek, kad blogų jau nebeliko, tik geri ir dar geresni, natūralu, kad žmonės įprato transporto priemones rinktis akimis ir emocija. Tad jau ne pirmus metus rinkimuose &bdq...

  • Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES
    Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES

    Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per dešimt šių metų mėnesių buvo sparčiausias Europos Sąjungoje (ES), skelbia Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA). ...

    2
  • Kaip elgtis susidūrus su neapdraustu automobiliu?
    Kaip elgtis susidūrus su neapdraustu automobiliu?

    Šalies keliuose vis dar pasitaiko atvejų, kai vairuotojai nepaiso įstatymų ir važinėja be privalomojo draudimo tikėdamiesi sutaupyti. Įprastai tokie eismo dalyviai, patekę į avarijas, bando išvengti gresiančios atsakomybės neteisėtais...

  • Kaip automobilį renkasi šeimos?
    Kaip automobilį renkasi šeimos?

    „Lietuvos metų automobilį 2019“ renkančios komisijos nariai sutinka, kad vieno recepto renkant lietuviškai šeimai tinkamiausią automobilį nėra. Trims asmenims reikės vienokios transporto priemonės, visiškai kitokios nor...

    1
  • Vairuotojams artėja išbandymų metas
    Vairuotojams artėja išbandymų metas

    Atkeliavę rudeniški orai, keičia ir važiavimo sąlygas. Anksčiau ne tik temsta – rytais, dažnai ir vakare, naktimis, susidaro rūkas, dažnai lyja. Prasidėjus kad ir nestiprioms šalnoms ant kelių, viadukų gali būti slidu, tad vairu...

  • Ką svarbu žinoti pametus automobilio numerį?
    Ką svarbu žinoti pametus automobilio numerį?

    Vairuotojų kasdienybėje pasitaiko situacijų, kai eismo įvykių metu ar praūžus stipriam lietui prarandami, o kartais sugadinami automobilio numerio ženklai. "Regitra" primena, kad dalyvauti viešajame eisme su transporto priemone, kuri n...

    1
  • Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
    Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

    Automobilių gamintojai kasmet pasiūlo rinktis iš vis platesnio naujų automobilių spektro, kuriame – ne tik naujo segmento modeliai, bet ir naujos variklių technologijos. Be dyzelinio ir benzininio variklio, klientai vis dažniau gali pasirink...

    1
  • Jūsų automobilis vis dar su vasarinėmis padangomis? Suskubkite pasikeisti
    Jūsų automobilis vis dar su vasarinėmis padangomis? Suskubkite pasikeisti

    Šeštadienį pradeda galioti draudimas eksploatuoti transporto priemones su vasarinėmis padangomis. ...

    5
  • Automobilio paruošimas žiemai: kada taupyti <span style=color:red;>(ne)</span>verta
    Automobilio paruošimas žiemai: kada taupyti (ne)verta

    Vairuotojai juokauja, kad pirmasis atėjusios žiemos pranašas – užšalęs langų plovimo skystis. Tada reikia ir patį skystį keisti, ir padangas permontuoti. Visgi pasirūpinti tik tuo, kokybiškai ruošiant automobilį žiem...

Daugiau straipsnių