Laisvės pojūtis ne tik su „Ferrari“

Šiuos automobilius pamatęs gatvėje ne vienas nužvelgia su pavydu, tačiau retas kaunietis juos yra vairavęs. "Kauno diena" buvo pakviesta išbandyti du superautomobilius – "Lamborghini Gallardo" ir "Ferrari 360 Spider".

Nauji potyriai

Nekasdienio pasiūlymo redakcija sulaukė iš įmonės "Laisvalaiko dovanos". Į pašto dėžutę įkrito laiškas su pasiūlymu.

Nesakyčiau, kad išbandyti šiuos automobilius buvo mano svajonė, bet nemirktelėjęs priėmiau pasiūlymą. Tuoj paaiškinsiu kodėl. Buvau įsitikinęs, kad daugiau nei pusvalandį pasivažinėti niekas neleis. Be to, su šiais automobiliais važiuoti paprastomis miesto gatvėmis, o ne gražiausiais Lietuvos keliais tėra tuščias oro šildymas.

Iškyla ir atsakomybės klausimas – nardyti tarp kitų eismo dalyvių su 100 tūkst. eurų kainuojančiais automobiliais, kurių ir proporcijos kitokios, ir valdymas skiriasi nuo tos vieno mėnesio atlyginimo vertės lupenos, kurią kasdien tenka vairuoti.

Vis dėlto nemirktelėjęs sutikau. Tai išėjimas iš komforto zonos, nauji potyriai, be to, jei duoda – imk.

Pasidalijome automobilius

Pasirinkau "Lamborghini Gallardo", kolega Mindaugas sėdo į "Ferrari 360 Spider". Kolega paprastesnis, patraukė gal ryški raudona spalva, bet "Lamborghini Gallardo" yra išskirtinis superautomobilis.

Vien jo atsiradimo istorija ko verta. "Lamborghini" kompanija ilgą laiką ir dar šiandien gamina traktorius bei kombainus. Jos įkūrėjas Ferruccio Lamborghini buvo įžeistas "Ferrari" įkūrėjo Enzo Ferrari.

Ferruccio iš traktorių gamybos susikrovė turtus, prisipirko greitų sportinių automobilių, o tarp jų ir vieną "Ferrari" modelį. Neapsikentęs problemų su sankaba, šis nuvyko pasikonsultuoti pas patį Enzo. Šis su kritika nesutiko, išpeikė, kad Ferrucio nemoka vairuoti, nieko nesupranta ir liepė rūpintis savo traktoriais, nes tik tokią transporto priemonę pats ir gali sukurti.

Ferruccio įsiuto ir sukūrė vieną įspūdingiausių superautomobilių markių pasaulyje.

"Lamborghini" automobiliams vardai duodami legendinių koridos bulių garbei. Tų, kurie nepralaimėdavo ietimis ir kardais ginkluotiems matadorams.

Tiesa, šis testui duotas modelis "Gallardo" yra pavadintas ne konkretaus buliaus, o visos jų veislės garbei. Tai dviejų durų kupė su 5 l darbinio tūrio varikliu, kuris išvysto beveik 600 arklio galių ir pasiekia 325 km/val. greitį.

Lyg kosminiame laive

Įsėdi į automobilį ir pasijunti lyg kosminiame laive. Vairuotojo sėdynė taip žemai, kad atrodo jauti šilumą nuo asfalto, kuris nuo tavo paties sėdynės tėra per gerą sprindį.

Šypseną kelia interjero apdaila. Labai eklektišas dizainas – švytintis superautomobilių aliuminis dera su senos "Audi" prietaisų skydeliu, posūkių svirtimis ir multimedijos įranga.


Šiame straipsnyje: LamborghiniFerrariautomobiliai

NAUJAUSI KOMENTARAI

.

. portretas
nepairsk kd pats is sios salies esi . ubageli.

Tautos stebėtojas

Tautos stebėtojas portretas
O ant ferari uždėti numeriai BBD sudaro nebaudžiamumo pojūtį.

tik

tik portretas
ubagų šaly, tik ir rašyt apie tai.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių