Lyderio pozicijas Lietuvoje užėmė „Renault“

  • Teksto dydis:

Tyrimų bendrovės „DataCenter“ duomenimis, 2016-aisiais lengvųjų komercinių automobilių segmente lyderio pozicijas Lietuvoje užėmė „Renault“.

Šis prekės ženklas atsiriekė beveik 16 proc. Lietuvos rinkos ir gerokai aplenkė „Fiat“ (12,72 proc.) bei „Volkswagen“ (12,69 proc.).

Remiantis realių, Lietuvos keliais riedančių automobilių registracijos duomenimis (atmetus trumpalaikę automobilių registraciją), šiandien drąsiai galima teigti, kad „Renault“ pasiektas rezultatas – dėsningas Europos rinkos atspindys, kur „Renault“ yra geriausiai perkama lengvųjų komercinių automobilių markė jau 18-us metus iš eilės ir, anot „DataCenter“, šio prancūzų gamintojo komerciniai automobiliai yra perkamiausi ir Lietuvoje.

Gerokai lenkia konkurentus

Pažvelgus į „DataCenter“ duomenis matyti, kad per praėjusiuosius metus Lietuvoje užregistruoti net 407 nauji „Renault“ komercinio tipo automobiliai (N1 kategorija). Antrojoje ir trečiojoje vietoje liko „Fiat“ ir „Volkswagen“, kuriuos vieną nuo kito skiria vos vienas automobilis – užregistruoti atitinkamai 326 ir 325 šių markių automobiliai.

Ilgametė tendencija Europoje

„Pasiekti rezultatai Lietuvoje atspindi ilgametę tendenciją Europoje – verslo klientai renkasi tuos automobilius, kurie geriausiai tenkina jų poreikius ir pateisina lūkesčius“, – rezultatus teigiamai vertina Lietuvoje „Renault“ prekės ženklo automobilius atstovaujančios UAB „Sostena“ Vilniaus „Renault PRO+“ centro, teikiančio šio prekės ženklo automobilių pardavimo ir techninio aptarnavimo paslaugas verslo klientams, projekto vadovas Dainius Lepeška. – Pasirinkimo kriterijai apima ne tik naujo automobilio įsigijimo kainą, bet ir tokius aspektus kaip patikimumas, likutinė vertė, eksploatavimo kaina, išlaidos priežiūrai – racionalių Europos pirkėjų, kurių didžiąją dalį sudaro privataus sektoriaus įmonės, pasirinkimas yra geriausias rinkos atspindys.“

Pasak D. Lepeškos, „Renault“ komercinių automobilių pardavimas kasmet sėkmingai ūgteli dėl kryptingai dirbančio gamintojo bei rinkos augimo ir vis didėjančio patenkintų klientų rato - taip pat daugėja klientų, kurie įvertinę kainos ir kokybės santykį, grįžta į „Renault“ salonus. 2014-aisiais Lietuvoje buvo parduotas 281 automobilis šiame segmente. 2015 metais buvo įregistruoti jau 352 nauji „Renault“ komerciniai automobiliai, o pernai net 407 , t. y. 55 automobiliais arba 15,6 proc. daugiau nei 2015-aisiais ir net 126 automobiliais arba 44,8 proc. daugiau nei 2014 metais.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių