„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales

  • Teksto dydis:

Antradienį „Harley-Davidson“ pirmąkart Europoje pristatė savo pirmąjį elektrinį motociklą „LiveWire“. Milane vykstančios motociklų parodos EICMA metu „Harley-Davidson“ produktų planavimo viceprezidentas Marcas McAllisteris pristatė ilgai laukiamo motociklo charakteristikas ir detales.

„LiveWire“ motociklo istorija prasidėjo nuo prototipo pristatymo 2014 metais. Jis atspindėjo „Harley-Davidson“ elektrinio transporto viziją ir potencialą. Po ilgų bandymų ir intensyvaus kūrimo „Harley-Davidson LiveWire“ motociklininkams gali suteikti naują ir stiprią patirtį. Motociklas varomas elektriniu varikliu, todėl pasižymi pritrenkiančiu pagreičiu. Užtenka tik pasukti akseleratorių, nes jame nėra nei sankabos, nei pavarų. Žemas svorio centras, tvirtas aliumininis rėmas ir aukščiausios kokybės reguliuojama pakaba suteikia „LiveWire“ išskirtinę dinamiką. Jo galia ir nuvažiuojamas atstumas yra pritaikytas miesto motociklininkams.

Galia

„LiveWire“ varomas elektriniu varikliu su nuolatiniu magnetu, kuris maksimalų sukimo momentą pasiekia vos pasukus akseleratorių. Variklis sumontuotas žemai, o taip sukuriamas žemas svorio centras. Todėl motociklas gerai valdomas įvairiais greičiais ir lengvai kontroliuojamas sustojus. „LiveWire“ skleidžia garsą, kuris stiprėja motociklui greitėjant. Jis atspindi sklandžią elektros galią.

Važiuoklė

Variklio dinamiką papildo važiuoklė. Ji sukurta taip, kad suteiktų tikslų vairavimą ir kontrolę miesto gatvėse bei vingiuotuose užmiesčio keliuose. Variklis yra viena iš aliuminio rėmo sudėtinių dalių, todėl „LiveWire“ konstrukcija yra itin tvirta. Taip pat motocikle sumontuota aukščiausios kokybės visiškai reguliuojama „Showa“ pakaba. Gale yra „SHOWA BFRC-lite“ viengubas amortizatorius, o priekyje – „SHOWA SFF-BP“. Pastarasis leidžia prisitaikyti prie galinio amortizatoriaus kuriamos dinamikos ir puikiai veikia mažais greičiais. Ideali kombinacija ir kontrolė tipinėse miesto situacijose.

„LiveWire“ priekyje sumontuoti „Brembo Monoblock“ stabdžiai su dvigubais 300 mm skersmens diskais. Motociklo stabdymas pasižymi tikslumu ir užtikrintumu. Šiuos pojūčius sustiprina stabdžių praslydimo sistema (ABS) ir sukibimo kontrolė (TCS). Sistemos jau yra standartinėje „LiveWire“ įrangoje kartu su „Michelin Scorcher“ (180 mm pločio gale ir 120 mm priekyje) padangomis. Motociklininkas gali pasirinkti „LiveWire“ dinamines savybes iš 7 važiavimo režimų. 4 jau sukūrė gamintojas, o 3 galima pritaikyti pagal savo poreikius.

Technologijos

Spalvotas ir lietimui jautrus ekranas sumontuotas virš vairo ir ryškiai perteikia svarbiausią informaciją. Reguliuojamas jo aukštis leidžia motociklininkui pasirinkti patogiausią padėtį. Lietimui jautriame ekrane galima valdyti „Bluetooth“, navigacijos, muzikos ir kitus nustatymus.

Pagrindinę „LiveWire“ ličio jonų bateriją saugo lieto aliuminio dėžė. Motocikle taip pat yra mažesnė 12 voltų ličio jonų baterija, kuri tiekia energiją šviesoms, signalui, ekranui ir kitoms funkcijoms. Įkrauti motociklą galima pirmojo lygio krovikliu tiesiog iš namų elektros lizdo. Jame taip pat veikia antrojo ir trečiojo lygio greito krovimo sistemos su SAE J1772 jungtimi JAV rinkai arba tarptautinei rinkai skirta CCS2 – IEC jungtimi. Visos „Harley-Davidson“ atstovybės prekiaujančios „LiveWire“ motociklais turės viešą įkrovimo stotelę.

Stilius

„LiveWire“ stilius atspindi jo galią ir pagrindinį „Harley-Davidson“ dizaino elementą – dėmesį varikliui. Lygiai taip pat kaip „V-Twin“ variklis yra tarsi ryškiausias brangakmenis „Harley-Davidson“ karūnoje, taip ir „LiveWire“ pirmiausiai žvilgsnius traukia savo varikliu. Jo mechaniška ir raumeninga išvaizda praneša apie motociklo galią. Be to, aliumininė baterijos dėžė stilizuota aušinimo plokštelėmis. Rėmas nudažytas, pasitelkiant specialią technologiją, todėl primena anoduotą metalą. Siluetą formuoja nuo baterijos einančios linijos, kurios pratęsiamos vapsvos liemenį primenančioje galinėje dalyje. Tuo tarpu sparnas yra taip arti rato, kad jo beveik nesimato.

Naujasis „Harley-Davidson LiveWire“ prekyboje pasirodys kitais metais, o daugiau jo detalių ir išankstinio užsakymo tvarka bus pristatyta 2019 metų sausį.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Į Vilnių vėluojama pristatyti naujus autobusus ir troleibusus
    Į Vilnių vėluojama pristatyti naujus autobusus ir troleibusus

    Iki šių metų pabaigos Vilnių turėtų pasiekti 17 naujų autobusų ir 40 troleibusų, tačiau rekordinis sostinės viešojo transporto atnaujinimas vėluoja, o gamintojams gresia baudos, skelbia naujienų portalas 15min.lt ...

  • Kodėl vieni automobiliai yra gražūs, o kiti – ne?
    Kodėl vieni automobiliai yra gražūs, o kiti – ne?

    Šiais laikais, kai pramonė nužengė taip toli, kai automobiliai patobulėjo tiek, kad blogų jau nebeliko, tik geri ir dar geresni, natūralu, kad žmonės įprato transporto priemones rinktis akimis ir emocija. Tad jau ne pirmus metus rinkimuose &bdq...

  • Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES
    Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES

    Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per dešimt šių metų mėnesių buvo sparčiausias Europos Sąjungoje (ES), skelbia Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA). ...

    1
  • Kaip elgtis susidūrus su neapdraustu automobiliu?
    Kaip elgtis susidūrus su neapdraustu automobiliu?

    Šalies keliuose vis dar pasitaiko atvejų, kai vairuotojai nepaiso įstatymų ir važinėja be privalomojo draudimo tikėdamiesi sutaupyti. Įprastai tokie eismo dalyviai, patekę į avarijas, bando išvengti gresiančios atsakomybės neteisėtais...

  • Kaip automobilį renkasi šeimos?
    Kaip automobilį renkasi šeimos?

    „Lietuvos metų automobilį 2019“ renkančios komisijos nariai sutinka, kad vieno recepto renkant lietuviškai šeimai tinkamiausią automobilį nėra. Trims asmenims reikės vienokios transporto priemonės, visiškai kitokios nor...

    1
  • Vairuotojams artėja išbandymų metas
    Vairuotojams artėja išbandymų metas

    Atkeliavę rudeniški orai, keičia ir važiavimo sąlygas. Anksčiau ne tik temsta – rytais, dažnai ir vakare, naktimis, susidaro rūkas, dažnai lyja. Prasidėjus kad ir nestiprioms šalnoms ant kelių, viadukų gali būti slidu, tad vairu...

  • Ką svarbu žinoti pametus automobilio numerį?
    Ką svarbu žinoti pametus automobilio numerį?

    Vairuotojų kasdienybėje pasitaiko situacijų, kai eismo įvykių metu ar praūžus stipriam lietui prarandami, o kartais sugadinami automobilio numerio ženklai. "Regitra" primena, kad dalyvauti viešajame eisme su transporto priemone, kuri n...

    1
  • Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
    Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

    Automobilių gamintojai kasmet pasiūlo rinktis iš vis platesnio naujų automobilių spektro, kuriame – ne tik naujo segmento modeliai, bet ir naujos variklių technologijos. Be dyzelinio ir benzininio variklio, klientai vis dažniau gali pasirink...

    1
  • Jūsų automobilis vis dar su vasarinėmis padangomis? Suskubkite pasikeisti
    Jūsų automobilis vis dar su vasarinėmis padangomis? Suskubkite pasikeisti

    Šeštadienį pradeda galioti draudimas eksploatuoti transporto priemones su vasarinėmis padangomis. ...

    5
  • Automobilio paruošimas žiemai: kada taupyti <span style=color:red;>(ne)</span>verta
    Automobilio paruošimas žiemai: kada taupyti (ne)verta

    Vairuotojai juokauja, kad pirmasis atėjusios žiemos pranašas – užšalęs langų plovimo skystis. Tada reikia ir patį skystį keisti, ir padangas permontuoti. Visgi pasirūpinti tik tuo, kokybiškai ruošiant automobilį žiem...

Daugiau straipsnių