„Focus RS“ Europoje – kitais metais

  • Teksto dydis:

„Ford“ automobilių entuziastams buvo pažadėjusi išleisti galingą automobilį. 350 AG po automobilio gaubtu yra įrodymas, kad šis pažadas ištesėtas. Gudvudo greičio festivalyje naujasis „Ford Focus RS“ yra pasiruošęs varžytis tiek su prabangiais, tiek su egzotiškais modeliais“, – sakė „Global Ford Performance“ direktorius Dave‘as Paricakas.

Naujajame „Ford“ modelyje pritaikyta „Ford Performance“ padalinio sukonstruota visų varančiųjų ratų sistema su dinamine sukimo momento valdymo („Dynamic Torque Vectoring“) technologija. Ši inovatyvi sistema užtikrina nepaprastai puikiai subalansuotas valdymo savybes, kurios sužavėtų kiekvieną entuziastą ar profesionalą. 

„Ford Focus RS“ modelyje pritaikyta važiavimo režimo pasirinkimo sistema „Drive Modes“, kuri leidžia pasirinkti specialius automobilio nustatymus, tarp kurių „Launch Control“ bei pirmasis pasaulinėje automobilių industrijoje „Drift Mode“ režimas.

RS gavo naują „EcoBoost“ šeimos 2,3 litro darbinio tūrio variklį, kuris jau montuojamas ir į  naujosios kartos „Mustang“ modelius. Šis variklis gebės išvystyti iki 440 Nm sukimo momentą automobiliui generuojant tarp 2 000 ir 4 500 apsukų per minutę. Maksimalų 470 Nm sukimo momentą  „Focus RS“ modelis pasieks 15-ai sekundžių, kai maksimaliai nuspaudus akseleratoriaus pedalą aktyvuojama „Overboost“ funkcija.

Tai jau trečios kartos „Focus RS“ ir trisdešimtas „Ford“ automobilis, kurį puošia RS ženklelis. Metraštyje yra tokios legendos kaip „Ford Escort RS 1600“, „Ford Sierra RS Cosworth“ ir keturiais ratais varomas 1992-ųjų „Ford Escort RS Cosworth“, tačiau nė vienas RS nebuvo toks galingas kaip naujasis „Focus“.

„Focus RS“ yra vienas iš dvylikos „Ford“ modelių, kurie bus pristatyti pasaulyje iki 2020-ųjų metų. Europos rinkai „Focus RS“ bus prieinamas 2016 metų pradžioje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių