Europoje debiutavo kompaktiškas miesto visureigis „Mazda CX-3“

  • Teksto dydis:

Europos rinkai skirtas kompaktiškas miesto visureigis „Mazda CX-3“ debiutavo Ženevoje. Pirmosiomis parodos dienomis pradėjo aiškėti ir naujojo sparčiai populiarėjančio segmento atstovo kainų slenksčiai atskiroms šalims. Kaip jau įprasta, „Mazda“ nebus pigiausia, tačiau rinkos ekspertai neabejoja, kad CX-3 išvaizda, SKYACTIV technologijų paketas, salono erdvė ir komfortas yra tie privalumai, kuriais savo pirkėją įtikins naujausias „Mazda“ kūrinys. „Inchcape Motors“ salonuose Lietuvoje „Mazda CX-3“ turėtų pasirodyti birželio mėnesį.

Japonijos koncerno atstovai į Ženevą, greičiausiai, vyko pernelyg nesijaudindami dėl CX-3 likimo, nes po šio modelio debiuto Los Andžele praėjusių metų lapkritį, visureigis susilaukė tiek komplimentų, kad jo sėkme rinkoje niekas neabejoja.

Veržlus ir sportiškas KODO dizaino kūrinys iškart patraukia akį elegantišku kėbulu ir skoningais išvaizdos akcentais, paryškinančiais ryžtingą automobilio charakterį. Viduje pasitinka puikiai apgalvota vairuotojo darbo vieta, kokybiškos apdailos medžiagos ir MZD komunikacijos sistema. Jei kam šiame automobilyje ir pritrūktų palyginti jaunam segmentui būdingo žaismingumo ir šiokio tokio keistumo, šiuos trūkumus visiškai atperka kokybė ir aukštesnės klasės automobilio pojūčiai tiek keleivio krėsle, tiek už vairo.

Europos pirkėjams „Mazda CX-3“ bus siūloma su dviejų versijų 2 litrų darbinio tūrio benzininiu SKYACTIV-G varikliu, generuojančiu 120 arba 150 AG arba su 1,5 litro darbinio tūrio SKYACTIV-D dyzeliniu varikliu, generuojančiu 105 AG. Tiek benzininė, tiek dyzelinė versija turės versijas visais varomais ratais ir galės būti komplektuojama su mechanine arba automatine pavarų dėže.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių