Dyzelinių automobilių ribojimai Lietuvoje būtų itin skaudūs

Grįžti į straipsnį

Druskinis

Druskinis portretas
Aš pats dirbu Vokietijoje ir matau kaip vokiečiai protingai tvarkosi su dyzelinėm mašinomis. Pas mus valdžios atstovai ir žurnaliugos kaip tie šunys vienas užlojo tai ir nuvilnijo banga lojimo ,va uzdrausim padarysim. Draudimai dyzelinių mašinų užsienyje didmiesčiuose bus taikoma tik ten kur didelė koncentracija automobilių. Lietuvoje mes neturime tokių didelių miestų kuriuose būtų tiek daug automobilių ,kad net stovėtų smogas. Vokiečiai ir tie juokiasi iš mūsų valdžios ,sako gera legali mafija valdo Lietuvoje. Tad kentėkim broliai lietuviai ir eikime nuleide galvas kaip teliukai į skerdyklą.

Pritariu pypenui

Pritariu pypenui portretas
Algos minimalios Europoje antros nuo galo! Apie kokius mokesčius čia kalbą dar vykstą???? Užknisote juodai. Algą bent 1500€ į rankas būtų, gal ir nesudarytu įtakos dar keli mokesčiai. Čia Ateities Lietuvoje nėra ir nebus, pensijos išmaldos ir badavimas, kol dirbi viską iš žmonių bando išsiurbti. Kai reikia pačiam pasinaudoti sveikatos paslaugomis, tai nemokamai nieko negausi, nebent tik tiek kad atgaivinti, pastatyti tik tam kad vėl eitum dirbt už dyką!!! Dėjau ant patriotizmo ir Jūsų bandymą mums ji skiepyti! Mylių šalį kur gyvenu, bet kai tokie asilai sulinde, gaila žiūrėti, kas dabar dedasi LIETUVOJE.

pypenas

pypenas portretas
Kuomet pragyvenimo lygis bei atlyginimai pasieks ES lygį,-tuomet galesit kalbėti apie dyzelinių auto draudimus.......?????????

Anonimas

Anonimas portretas
Ir kam tokia diskusija apskritai naudinga? Dabar užtenka tik nugirsti žodį DRAUSTI ir tuoj sprendimai priimami.

apsurdas

apsurdas portretas
supratau valstybei rupi musu sveikata ir gerove pensijas pakele tad gausiu pensija ir i masinu salona elektromobilio neipirksiu tai nors su pensija kisenej i ji paziuresiu ir uzmerkes akutes pasvajosiu kokioje stebuklu salyje gyvenu

Logika

Logika portretas
Tai jei benzino vartoja gerokai daugiau negu dyzelino, vadinasi fabrikas jo turi daugiau ir pagaminti; taip pat ir gamybinė tarša didesnė. Taip pat dyzelinas yra šalutinis benzino gamybos produktas-klausimas: kur jį kišt jei nebenaudoti pagal paskirtį? Politika...

d

d portretas
Jeigu jau einama prie tokio absurdo, tai tada pirmoj eilėj reikia seimūnus persodinti iš "Mersų" į arklio traukiamus vežimus ir tada tegul uosto ne tik arklio subinę, bet ir vežiko bezdalus. Štai tada bus puiki ekologija ir net kelių nereiks barstyti, nes arkliai viską apšiks. Ir vėl būsime pirmi ES!!!

Jėzus

Jėzus  portretas
Tuo pačiu avarijas siūlau uždraust, tvarka bus.

OOO

OOO portretas
Geriau , vardan ekologijos, po vieną seimo narį į savaitę paaukot dievams...

Geras

Geras portretas
Senai laikas uzdraust

Šiaip

Šiaip portretas
Žurnaliūgos vėl eilini kartą kliedi. Jei imant Vokietiją kurioje nesenai leista didmiesčiams patiems riboti dyzelinių automobilių eismą tai tas draudimas liečia tik senus automobilius ( bėja seniems automobiliams apribojimai buvo taikomi ir anksčiau) kas važinėja su euro 6 standarto automobiliais tas draudimas negalios. O žurnaliūgos kliedi apie visus dyzelinius automobilius. O ir kaip jis galėtu galioti jei euro 6 dyzelinis variklis yra ekologiškesnis už euro 6 benzininį varikli? Pas pati euro 6 dyzelis ir pradžiai dėl ekologiškumo (ir mažesnių mokesčių) buvo svarstoma pirkti benziną, bėt kai palyginau buvo pasirinktas būtent dyzelis nes žymiai ekologiškesnis už benziną euro 6 standarto. Na bėt mūsų seimo klounai jei beždžionauti ims žinoma nubeždžioniaus i pievas kaip kad su alkoholiu ir draus viska ir iš karto... P

Anonimas

Anonimas portretas
ko nepadaryli del liaudies, iškentės

orka

orka portretas
... tačiau uždarame garaže užvedus benzininį motorą mirtinai apsinuodyti yra didesnė galimybė nei nuo dyzelinio. Kaip tatai paaiškinti?..

Galerijos

Daugiau straipsnių