- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Elektromobilių baterijų patikimumas yra vienas svarbiausių klausimų renkantis tokią transporto priemonę. Visi skaičiuoja, kiek savo talpos eksplotacijos metu praras baterija.
Estijoje 50 taksi automobilių turinčios taksi įmonės vadovas įsitikinęs, kad, tinkamai eksploatuojant, baterija gali tarnauti kelis šimtus tūkstančių kilometrų.
Elektrinėms transporto priemonėms vis labiau tampant mūsų gyvenimo dalimi, vis daugiau klientų domisi svarbiausios transporto priemonės dalies – baterijų technologijos – patikimumu ir ilgaamžiškumu. "Nissan" nuo 2010 m., kai buvo pristatytas novatoriškas "Leaf" modelis, pardavė daugiau kaip 340 000 automobilių. Atsakymą, kiek ilgai gali tarnauti elektromobilio baterija, galima rasti kaimyninėje Estijoje, kur vietos taksi įmonė "Elektritakso" gali atvirai papasakoti, kiek patikimos "Nissan" baterijų technologijos.
Įmonės automobilių parką sudaro daugiau kaip 50 "Leaf" automobilių, kurių didžioji dalis yra pirmosios kartos 24 kWh modeliai, iki šios dienos jau įveikę 13 mln. elektrinių km. Seniausias automobilių parko "Leaf" jau nuvažiavo 309 000 km ir yra toliau naudojamas. Yra ir daugiau ypač didelės ridos pavyzdžių, kurių vidutinis nuvažiuotas atstumas yra 260 000 km, o baterijos talpos likutis yra 70–85 proc. Kad būtų galima lengviau įsivaizduoti: norėdami apvažiuoti pasaulį, turite įveikti tik 40 000 km. Įmonės savininkas Ermo Kontsonas sako, kad pradžioje kiek abejojo dėl elektros technologijos patikimumo, bet per šį laikotarpį išmoko vis labiau pasitikėti elektrinių transporto priemonių technologija. "Taksi verslo specifika yra ta, kad turime nuolatos įkrauti savo "Leaf" automobilius. Nustatėme, kad geriausias baterijos patikimumo ir ilgaamžiškumo užtikrinimo būdas, saugantis bateriją ir išlaikantis jos tinkamą būklę, yra bateriją įkrauti 20–80 proc. įkrovos lygio ribose", – sako įmonės vadovas.
Garethas Dunsmore'as, "Nissan Europe" elektrinių automobilių skyriaus direktorius, sako, kad "Leaf" baterijų sutrikimų lygis yra nedidelis, todėl net aršiausi kritikai negali to užginčyti, o naujasis "Leaf", kuris buvo pristatytas 2017 m. pabaigoje, yra ne tik naujosios kartos elektrinė transporto priemonė, bet ir "Nissan" išmaniojo mobilumo flagmanas Europoje.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nesąžiningų vairuotojų madai artėja galas: kokie pakeitimai laukia?44
Seimui palaiminus Rinkliavų įstatymo pakeitimus, akimirksniu bus sučiupti ir tie vairuotojai, kurie neteisėtai naudojasi net ir neįgaliems vairuotojams skiriama kortele, atveriančia galimybę į nemokamą parkavimąsi brangiausiose ar patogiausiose vieto...
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų3
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...