- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Debiutuoja pirmasis „Mini“ hibridas
-
Debiutuoja pirmasis „Mini“ hibridas
-
Debiutuoja pirmasis „Mini“ hibridas
-
Debiutuoja pirmasis „Mini“ hibridas
-
Debiutuoja pirmasis „Mini“ hibridas
-
Debiutuoja pirmasis „Mini“ hibridas
-
Debiutuoja pirmasis „Mini“ hibridas
-
Debiutuoja pirmasis „Mini“ hibridas
-
Debiutuoja pirmasis „Mini“ hibridas
-
Debiutuoja pirmasis „Mini“ hibridas
-
Debiutuoja pirmasis „Mini“ hibridas
-
Debiutuoja pirmasis „Mini“ hibridas
-
Debiutuoja pirmasis „Mini“ hibridas
-
Debiutuoja pirmasis „Mini“ hibridas
-
Debiutuoja pirmasis „Mini“ hibridas
-
Debiutuoja pirmasis „Mini“ hibridas
Kartu su naująja antros kartos „MINI Countryman“ serija debiutuoja pirmasis hibridinis šios markės automobilis „MINI Cooper S E Countryman ALL4“.
Tai bus galingiausias serijos modelis, išsiskiriantis itin mažomis degalų sąnaudomis ir pritaikomumu skirtingiems keliavimo poreikiams. Oficialus naujos kartos „MINI Countryman“ modelių debiutas planuojamas Los Andželo automobilių parodoje, kuri įvyks šių metų antroje lapkričio pusėje.
Naujajame „MINI Cooper S E Countryman ALL4“ suderintos geriausios dviejų technologijų – vidaus degimo variklio ir elektrinės pavaros – ypatybės. Modelyje naudojamas 3 cilindrų 1,5 litro darbinio tūrio benzininis variklis su „MINI TwinPower Turbo“ turbina, kuris išvysto maksimalią 100 kW/136 AG galią ir 220 Nm sukimo momentą nuo 1 250 variklio sūkių. Variklis komplektuojamas su modifikuota 6 laipsnių automatine pavarų dėže „Steptronic“.
Gali nuvažiuoti maksimalų 40 km atstumą
Elektrinė pavara sumontuota kėbulo galinėje dalyje po bagažine, ji išvysto maksimalią 65 kW/88 AG galią ir 165 Nm sukimo momentą. Ši elektrinė pavara užtikrina nuolatinę galią benzininiam varikliui išvysčius net ir didelį greitį, ji taip pat išsiskiria aukštu efektyvumu. Važiuodamas vien elektriniu režimu „MINI Cooper S E Countryman ALL4“ gali išvystyti 125 km/val. siekiantį greitį ir nuvažiuoti maksimalų 40 km atstumą.
Hibridiniame „MINI“ panaudota ličio jonų baterija susideda iš 16 celių, o jos talpa sudaro 7,6 kWh. Naudojantis specialia įkrovos stotele, įkrauti „MINI Cooper S E Countryman ALL4“ bateriją užtrunka kiek daugiau negu 2 valandas. Ją taip pat galima įkrauti ir iš įprasto elektros lizdo – šiuo atveju įkrovimo laikas sudaro 3 val. 15 min. Elektrinė pavara ir baterija į automobilio kėbulą integruota taip, kad būtų išsaugota praktiškai nepakitusi galinės sėdynių eilės erdvė ir bagažinės talpa.
„MINI Cooper S E Countryman ALL4“ bendros hibridinės sistemos galia siekia 165 kW/ 224 AG, jėgos sukimo momentas – 385 Nm. Benzininio variklio su turbina ir elektrinės pavaros tandemas užtikrina itin mažas vidutines degalų sąnaudas, sudarančias vos 2,1 l/100 km, ir žemą 49 g/km anglies dvideginio emisiją. Automobilio įsibėgėjimas iki 100 km/val. – 6,9 sekundės.
Naujajame „MINI“ modelyje naudojama BMW koncerno sukurta „eDrive“ technologija ir išmanioji keturių varančiųjų ratų sistema, kai priekinius automobilio ratus varo benzininis variklis, o galinius – elektrinė pavara. Nepriekaištingą automobilio sukibimą su kelio danga užtikrina stabilumo kontrolės sistema „Dynamic Stability Control“, nuolatos derinanti priekinių ir galinių ratų darbą. Šis pažangus jėgos paskirstymo į varančiuosius ratus principas iki šiol naudotas sportiniame BMW koncerno modelyje „BMW i8“.
Šios ypatybės lemia itin platų „MINI Cooper S E Countryman ALL4“ pritaikomumą – dėl mažų degalų sąnaudų ir galimybės važiuoti vien elektriniu režimu jis idealiai tinka kasdieniams maršrutams mieste, taip pat ilgesnėms užmiesčio kelionėms savaitgalį ar užtikrintam važiavimui sudėtinga kelio danga.
Hibridinis „MINI“ modelis turi tris papildomus važiavimo režimus – „AUTO eDrive“, „MAX eDrive“ ir „SAVE BATTERY“. Pasirinkus „AUTO eDrive“ režimą pagrindinį darbą atlieka elektrinė pavara, o benzininis variklis įsijungia pasiekus didesnį už 80 km/val. greitį ar smarkiau spustelėjus akceleratorių. „MAX eDrive“ režime elektrinė pavara naudojama visą laiką, kol nepasiekiamas 125 km/val. greitis. Tuo metu „SAVE BATTERY“ režime naudojamas benzininis variklis, kol baterijos įkrovos lygis nesiekia bent 90 procentų. Automobilyje taip pat yra ir standartiniai važiavimo režimai „MINI Driving Modes“ įskaitant „Mid“, „Sport“ ir „Green“ pasirinkimą.
Modernesnė išvaizda ir tvirtesnis charakteris
Nuo įprastų modelių naujasis „MINI Cooper S E Countryman ALL4“ skirsis tuo, kad jo kairiajame priekiniame sparne bus sumontuotas elektros įkrovos lizdas, sparnų dekoro elementai turės raidę „e“, o ant priekinių grotelių ir bagažinės dangčio uždėta geltonos spalvos raidė „S“.
Išskirtiniai akcentai šio modelio salone – geltonos spalvos automobilio užvedimo mygtukas, specialus galios indikatorius pagrindiniame prietaisų skydelyje, „eDrive“ režimų pasirinkimo rankenėlė. „MINI Cooper S E Countryman ALL4“ standartiškai turi multimedijos sistemą „Radio MINI“ su 6,5 colio įstrižainės informaciniu ekranu, kuriame papildomai atvaizduojamas baterijos energijos lygis ir pasirinktas važiavimo režimas. Papildomai galima pasirinkti navigacijos sistemą su 8,8 colio įstrižainės ekranu ir jutiklinėmis valdymo funkcijomis.
Antros kartos „MINI Countryman“ savo išvaizda dar labiau pabrėžia tvirtą ir iškilią miesto visureigio pozą kelyje, tuo pačiu metu jis išlaiko šiai markei būdingą formos kompaktiškumą. Šio modelio kėbulas išsiskiria aštresnėmis linijomis ir grubiau atrodančiais apdailos elementais. Taip pat paryškintos išskirtinės kėbulo detalės – priekinės variklio grotelės, oro angos šoniniuose sparnuose, o priekiniai žibintai apjuosti šviesos diodų juostele. Bėgeliai ant stogo, papildoma juodos spalvos buferio apdaila ir sidabrinės spalvos dugno apsauga dar labiau pabrėžia tvirtą šio „MINI“ modelio charakterį.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nesąžiningų vairuotojų madai artėja galas: kokie pakeitimai laukia?40
Seimui palaiminus Rinkliavų įstatymo pakeitimus, akimirksniu bus sučiupti ir tie vairuotojai, kurie neteisėtai naudojasi net ir neįgaliems vairuotojams skiriama kortele, atveriančia galimybę į nemokamą parkavimąsi brangiausiose ar patogiausiose vieto...
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų3
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...