„Dacia“ nutraukė uždangą nuo naujų modelių

  • Teksto dydis:

„Dacia“ džiaugiasi dar viena sėkminga metų pradžia. 2015 metais pasiekus rekordinius pardavimų rezultatus, markės gerbėjų skaičius „Facebook“ tinklalapyje perkopė per trijų milijonų ribą. Ši greitai auganti bendruomenė išreiškia savo aistrą markei tiek realiame, tiek virtualiame pasaulyje.

Kartu su paskelbta galimybe „Easy-R“ automatizuotą transmisiją derinti su dyzeliniu „dCi 90“ varikliu, 2016 metų Ženevos automobilių parodoje atitraukiama uždanga nuo naujų, ribotomis serijomis gaminamų versijų.

„Duster Essential“: pristatomos ribotomis serijomis gaminamos „Dacia“

2016 metų Ženevos automobilių parodoje „Dacia“ stende eksponuojamas „Duster Essential“, kuris pristato naujas, ribotomis serijomis gaminamas „Duster“, „Sandero“, „Logan“, „Logan MCV“, „Dokker“ ir „Lodgy“ versijas. Šių ribotų serijų pavadinimai keisis priklausomai nuo rinkų. Tam tikrose šalyse, renkant serijų pavadinimus, į tai bus įtraukta ir markės interneto bendruomenė.

Šios konkurencingai įkainotos ribotų serijų versijos patrauklią išvaizdą derina su padidintu kelionės komfortu. Tarp išorinių naujienų yra nauja kėbulo spalva („Tourmaline Brown“ ruda) ir nauji lengvo lydinio ratlankiai, specifinis žymėjimas ir kėbulo spalvos buferiai. Viduje esantiems keleiviams ir vairuotojui siūloma naudotis „Bluetooth“ ir USB jungtimis, elektriniais priekiniais langais ir centriniu užraktu.

Kaip ir visiems „Dacia“ automobiliams, šioms ribotos serijos versijoms suteikiama trejų metų arba 100 000 kilometrų garantija.

Šios „Dacia“ ribotų serijų versijos bus parduodamos Austrijoje, Belgijoje, Kroatijoje, Čekijoje, Danijoje, Vokietijoje, Vengrijoje, Italijoje, Liuksemburge, Nyderlanduose, Lenkijoje, Portugalijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Ispanijoje, Švedijoje, Šveicarijoje ir Jungtinėje Karalystėje.

„Easy-R“ automatizuota transmisija

„Easy-R“ gamyba buvo pradėta 2015 metų pabaigoje, ją suderinant su benzininiu „Dacia“ „TCe 90 Stop & Start“ varikliu. Dabar už tokią pačią kainą pirmoji „Dacia“ automatizuota transmisija „Logan“, „Sandero“, „Sandero Stepway“ ir „Logan MCV“ (priklausomai nuo rinkos) modeliuose gali būti derinama su dyzeliniu „dCi 90“ varikliu.

Patikimumą derinant su mažesniais eksploatacijos kaštais, visiškai naujos konstrukcijos automatizuota transmisija veikia padedant elektromechaninei, tačiau ne hidraulinei technologijai. Siekiant įtvirtinti aukščiausius kokybės standartus, „Easy-R“ transmisijai buvo atliktas bandymų ciklas, atitinkantis 750 000 kilometrų testus keliuose, o kiekvienas agregatas po surinkimo yra kruopščiai patikrinamas.

Patikima ir patraukliai įkainota „Easy-R“ automatizuota transmisija leidžia atsisakyti sankabos pedalo ir yra suderinta kasdienio važiavimo poreikiams, ypač – važiuojant eismo spūstyse ir apgyvendintose teritorijose. Pavaros jungiamos automatiškai ir tolygiai, o „šliaužimo“ funkcija, įjungiama atleidus stabdžio pedalą, yra ideali manevruojant arba pamažu riedant eismo spūstyse. Sistema taip pat sulaiko automobilį vietoje, palengvindama pajudėjimą įkalnėse.

„Easy-R“ kaina yra akivaizdžiai konkurencingesnė nei įprastos automatinės transmisijos, o tarp jos privalumų yra ir gerokai žemesnės eksploatacijos išlaidos.

Antradienį, kovo 1 dieną, duris atvėrė 2016 metų Ženevos automobilių paroda – „Dacia“ stendas yra antrojoje salėje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių