Avaringumo statistika varo į neviltį: kalti orai?

Grįžti į straipsnį

q

q portretas
jei esi tešlagalvis ir dar asmenybė , o gal dar iš aukštuomenės , - jokie teisiu perlaikymai nepadės [taisyklės ne tokiems rašytos]

Anonimas

Anonimas portretas
daryti reiketu taip padarei eismo ivyki .nukentejo zmones .....PERLAIKYTI TEISES !!!!! va tada ismoks vairuoti.o taip palaida bala .

ubagas be tevynes

ubagas be tevynes portretas
valdzia kalta

Kaltininkas

Kaltininkas portretas
Landzbergas kaltas

Leonas

Leonas portretas
Avarijos įvyksta ne tik dėl pėsčiųjų ir vairuotojų kaltės, bet ir dėl nemokšiško eismo sureguliavimo. Tokiu pavyzdžiu gali būti sankryža Taikos pr. ir J. Basanavičiaus al. Sankryžoje nėra šviesoforo sekcijų pėstiesiems, netvarkingai sužymėtos pėsčiųjų perėjos. Taikos pr.gali pereiti tik vienoje sankryžos pusėje nors žalias šviesoforo signalas leidžia eiti ir kitoje sankryžos pusėje. Pirmiausia tinkamai sureguliuokime eismą, o po to kaltinkime pėsčiuosius ir vairuotojus arba oro sąlygas.

Juozas

Juozas portretas
Didžiausia bėda- pėstieji prisimena tik savo teises (mane turi praleisti), bet pamiršta ar nežino savo pareigų- žengti į perėją tik įsitikinus savo saugumu. Reikia suprasti, kad pėsčiajam daug paprasčiau sustoti ir sekundę palaukti. Stovintys, vėliau greitėjantys automobiliai labai teršia orą, todėl reikėtų stengtis eiti per perėjas grupelėmis, o ne po vieną. Deja, ministras Masiulis siūlo dar daugiau neapibrėžtumų taisyklėse lyg tai pėsčiųjų saugumui, bet iš tiesų vairuotojų gyvenimo pabloginimui. Reikės net mintis mokėti skaityti- ar pėstysis galvoja eiti per perėją...

dirbt reikia

dirbt reikia portretas
blogiausia kad vaziuoji trecia juosta ir bac staiga pamatai kad ji suka i kaire, na padarykit kad atsiranda papaildoma juosta sukimui i kaire i kuria reikia samoningai ivaziuot, lygiai kaip ir vaziuoji ir bac turi sukt i desine, na padarykit atskiras atsirandancias eismo juostas. Pirma eismo juosta darykit platesne, kad ir pro priparkuotas masinas butu galima pravaziuot, o ne sokt i antra netiketai. Padarykit kad tarp perejos ir sankryzos tilptu nors 1 masina, kad nereiktu stovet pries pereja nieko nematant kas vyksta kely arba uzvaziuot ant perejos pastovejimui kol kelias atsilaisvins, nedekit normaliam kely zenklu 30, nes tada srautas skyla i besilaikancius zenklo ir nesilaikancius, bet vaziuojancius pagal kelio salygas, nuimkit draudimus, kurie nebutini, nes blogai kai uzdraudzia furom vaziuot antra juosta, o i pirma koks zioplys bando list ir belieka furai nukalt ziopli, vietoj to kad persoktu i antra

888

888 portretas
Kvaili pusprociai kalti, kurie msasinose plepa su mobylka ar dazo lupas, gerai kad ne koju nagus... Dar pestieji kurie patys lenda po ratais.... Turbut skuba y Romainius :-))) protyngi ir vaziuoja ir eina per pereja kulturyngai!!!

gal

gal portretas
reiktų žiūrėti į kelią o ne į telefoną tiek vairuotojams tiek pėstiesiems.

Galerijos

Daugiau straipsnių