Ar iš tiesų degalų įsipylus užsienyje nuvažiuojama toliau?

  • Teksto dydis:

Apie Lietuvoje parduodamų degalų kokybę blogų atsiliepimų nedaug. Patikimi, kokybiški ir visų naudojami. Tačiau degalų savybėmis suabejoti kartais verčia toli keliaujančių vairuotojų pasakojimai. Jie sako, kad Vokietijoje, Olandijoje ar Lenkijoje benzino arba dyzelino pripildytas bakas leidžia nuvažiuoti ilgesnį atstumą, nei tiek pat degalų įsipylus Lietuvoje. Ar tai gali būti tiesa?

Degalų kokybę tiriantys specialistai sako, kad logiškai paaiškinti tokių vairuotojų abejonių nepavyktų.

„Tai – tuščios šnekos. Visoje Europoje yra vienodi standartai“, – tvirtina Arvydas Naina, Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Rinkos priežiūros planavimo, analizės ir kontrolės skyriaus vedėjas.

Degalų kokybės reikalavimus nustatančios Energetikos ministerijos atstovai teigia, kad kalbėti apie neaiškius mišinius didžiųjų tinklų degalinėse net neverta. Tai būtų nelegalu.

Visoje Europoje galioja vienodi standartai, kuriuos atitikti privalo bet kokios rūšies degalai. Taip pat vykdoma ir Nacionalinė priežiūros programa. Degalinių tinklai apie planuojamą patikrą iš anksto neinformuojami. Atliekami mėginių bandymai.

Jei vairuotojui, įsipylus degalų, kyla įtarimų dėl jų kokybės, visada galima degalinės darbuotojo paprašyti pateikti kokybės pažymėjimą. O pajutus, kad automobilio trauka susilpnėjo, jis ima trūkčioti ir blogai veikti, nedelsiant patariama kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

Visgi pasitaiko atvejų, kai degalų pardavėjus kaltinti puola techniškai netvarkingų automobilių savininkai. Tokiems žinovai pataria ne ieškoti kaltų, o imti ir pasirūpinti savo transporto priemone.

Taigi jei nenorite sugadinti automobilio variklio, geriau rinkitės patikimą degalinių tinklą. Nors vairuotojai ir pastebi degalų sąnaudų skirtumą, Lietuvoje legaliai parduodami degalai atitinka visus būtinus kokybės rodiklius, tad ir dėl ko nors priekaištauti – priežasčių mažai.

Plačiau – reportaže.



NAUJAUSI KOMENTARAI

vairuotojas

vairuotojas portretas
Kada bus tikrinamos degalinės, nes nedapila kurą, tai akyvaizdžiai matosi, kai piliesi į 5 arba 10 litrų talpą.

Justas

Justas portretas
Į dujos baką talpos 50 litru įpilama 59 l. Trūksta žodžiu !'!, lietuviai dar ir taip moka!!!! Bakas be dugno????

Zenonas Priekuliškis

Zenonas Priekuliškis portretas
Dariau eksperimentą. Prisipyliau pigesnio nuvažiavau į Vilnių ir atgal į Klaipėdą, viskas. Prisipyliau iš kitos kolonelės brangesnio, maršrutas tas pats, greitis toks pats, kuro dar liko porai dienų ir po miestą pasivažinėti. Be to turbūt nuo praeitų metų, namuose Klp. arbatinuką iki vandens užvirimo reikia kaitinti ilgiau. Vandens tiek pat, arbatinukas neužkalkėjęs?
VISI KOMENTARAI 5
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Vairuotojų laukia svarbūs pokyčiai
    Vairuotojų laukia svarbūs pokyčiai

    Nuo balandžio 1 d. keliuose galime važiuoti ne tik su vasarinėmis padangomis, tačiau ir didesniu greičiu. ...

  • Ar „Ateca“ atims „Qashqai“ karūną?
    Ar „Ateca“ atims „Qashqai“ karūną?

    Lietuvos "Metų automobilio 2017" titulą pelniusi "Seat Ateca" bando prisivilioti dalį pirkėjų, kurie vis dažniau dairosi padidinto pravažumo automobilio (SUV). Ar dėl pernai debiutavusio konkurento verta sunerimti klasės senbuviams...

  • Dažnesnė techninė apžiūra – saugiau keliuose?
    Dažnesnė techninė apžiūra – saugiau keliuose?

    Daugiau kaip milijonui Lietuvoje registruotų automobilių į techninės apžiūros (TA) centrus tenka užsukti kas dvejus metus, o kai kuriems net ir dar rečiau, tačiau per patikrinimus keliuose daugiau kaip pusėje transporto priemonių randama didesnių t...

    31
  • „Hondos“ vizija – elektrinė automobilių ateitis ir dirbtinis intelektas
    „Hondos“ vizija – elektrinė automobilių ateitis ir dirbtinis intelektas

    Tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje pristatyta „Honda Electric Vision" strategija. Pagal ją, iki 2025 metų du trečdaliai Europoje parduodamų „Honda" modelių bus varomi elektra. Bendrovė taip pat žada iki 2020 metų seriji...

  • Įvardijo, kokių padangų ir kodėl vairuotojai turėtų nesirinkti
    Įvardijo, kokių padangų ir kodėl vairuotojai turėtų nesirinkti

    Artėjant laikui keistis padangas, vairuotojai turi patikrinti, ar jos dar tinkamos naudoti. Ir, jei padangos jau „prie ribos“ (t. y. protektoriaus gylis 2 mm), geriau pirkti naujas, LRT RADIJUI sako Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo skyriaus ...

  • Ekspertai: elektromobiliai dar nepakankamai populiarūs
    Ekspertai: elektromobiliai dar nepakankamai populiarūs

    Elektromobilių populiarėjimo įtaka naftos poreikiui artimiausius du dešimtmečius nebus tokia žymi, kaip dabar priimta manyti, tvirtina „Facts Global Energy“ (FGE) ekspertai. ...

  • Navigacijos įranga ne visuomet žino geriau
    Navigacijos įranga ne visuomet žino geriau

    Daugelis vairuotojų šiandien jau nesibaimina važiuoti net ir visai nežinomais keliais – apsiginklavę šiuolaikinėmis navigacijos technologijomis sėdantieji prie vairo naršo tiek Lietuvos, tiek užsienio šalių teritorijas...

    1
  • BMW pristato penktosios serijos universalus su „M Performance“ paketu
    BMW pristato penktosios serijos universalus su „M Performance“ paketu

    Neseniai Lietuvoje debiutavusios BMW naujos 5-osios serijos universalus „Touring“ bus galima aprūpinti originaliu „M Performance“ įrangos paketu. Modeliai su šiuo paketu išsiskirs ne tik stilistiniais kėbulo akcentais, ...

    1
  • Pristatomas pirmasis iš tinklo įkraunamas hibridinis ,,Audi Q7 e-tron“
    Pristatomas pirmasis iš tinklo įkraunamas hibridinis ,,Audi Q7 e-tron“

    Nuo šių metų kovo Lietuvoje pristatomas ,,Audi Q7 e-tron" - pirmasis pasaulyje iš elektros tinklo įkraunamas hibridinis automobilis su visų ratų ,,quattro" pavara ir dyzeliniu TDI varikliu. ,,Q7" – tai ,,premium" kl...

  • Automobiliu rūpintis reikia kasdien
    Automobiliu rūpintis reikia kasdien

    Praėjusiais metais atlikta apklausa parodė, kad 54 proc. Lietuvos vairuotojų reguliariai tikrina automobilio būklę, tačiau tik 41 proc. iškart ima šalinti net ir menkiausius gedimus. Vis dėlto, specialistų teigimu, mūsų šalyje au...

Daugiau straipsnių