„Alfa Romeo“ pristatė pirmą savo istorijoje visureigį „Stelvio“

  • Teksto dydis:

Los Andžele prasidėjusioje automobilių parodoje debiutavo pirmasis „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“, perteikiantis šiai markei būdingas ypatybes – išskirtinį itališką dizainą, valdymo malonumą ir novatoriškus techninius sprendimus.

Parodoje pristatyta galingiausia visureigio versija „Stelvio Quadrifoglio“, išvystanti net 510 AG galią.

„Šiais metais prasidėjo nauja „Alfa Romeo“ era, kai rinkoje pasirodė sedanas „Giulia“, atspindintis geriausias šios istorinės markės tradicijas. Šiandien „Alfa Romeo“ visus stebina toliau žengdama į visiškai naują šiai markei visureigių segmentą ir atnešdama šviežio vėjo gūsį. Naujasis „Stelvio Quadrifoglio“ siūlo unikalų grakščių itališkų formų, nepriekaištingai išbaigto dizaino, pavydėtinų galios charakteristikų ir pažangių valdymo technologijų derinį“, – sako „Modus Group“ priklausančios bendrovės „Autobrava“ direktorius Andrius Mockaitis.

Pasak A. Mockaičio, „Alfa Romeo“, neseniai atnaujinusi savo strategiją ir dėmesį sutelkusi į veržlių ir gerai valdomų modelių kūrimą, kiekviename automobilių segmente sieks pasiūlyti sportiškiausią modelį.

Naujasis „Alfa Romeo“ visureigis pavadintas aukščiausios Italijos Alpių perėjos – Stelvio, – vardu. Tai gerai žinoma įspūdingo vaizdo 20 km kelio atkarpa, turinti 75 vingius ir aukščiausioje vietoje siekianti 2758 m. Per šią atkarpą yra ne kartą driekęsi istorinių automobilių ir dviračių lenktynių maršrutai.

Du benzininiai varikliai, išvystantys 510 AG ir 280 AG

„Stelvio Quadrifoglio“ modelyje naudojamas 2,9 litro darbinio tūrio benzininis V6 variklis su dviem turbinomis, išvystantis 510 AG galią, kuris buvo gaminamas remiantis „Ferrari“ naudojamomis technologijomis ir patirtimi. Variklio blokas pagamintas vien iš aliuminio lydinio taip siekiant sumažinti bendrą automobilio svorį. Nors šis variklis išvysto didelę galią, dėl elektroninės cilindrų išjungimo sistemos jis gali dirbti itin ekonomiškai.

Būsimieji „Stelvio“ pirkėjai galės rinktis ir kitą benzininę alternatyvą – 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų variklį su turbina, kuris išvysto 280 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Šiame variklyje panaudota inovatyvi aukšto slėgio turbinos technologija „du viename“ ir elektrohidrauliniu būdu reguliuojami vožtuvai „MultiAir“.

„Stelvio“ varikliai komplektuojami su itin sparčiai veikiančia 8 laipsnių ZF automatine pavarų dėže. Pasirinkus važiavimo režimą „Race“, pavarų keitimas atliekamas vos per 15 šimtųjų sekundės dalių. Automobilio transmisijoje naudojama fiksuojantis sankabos mechanizmas, todėl visa variklio galia juntama iš karto perjungus aukštesnę pavarą. Vairuotojas keisti pavaras gali ir naudodamasis ant vairo kolonėlės įrengtomis svirtelėmis.


Šiame straipsnyje: StelvioAlfa Romeovisureigis

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių