„Tele2“ meninė instaliacija triumfavo prestižiniame festivalyje Berlyne

  • Teksto dydis:

Mobiliojo ryšio įmonės „Tele2“ Inovacijų biuro sukurta unikali meninė instaliacija, kuriai įtaką daro 4G interneto vartotojai, įvertinta pasauliniu mastu.

Penktadienį prestižiniame kūrybinės meistrystės festivalyje „Ciclope“ Berlyne kūrinys apdovanotas aukso medaliu „Skaitmeninės meistrystės/Realaus potyrio“ kategorijoje.

Tarptautinis kūrybinės meistrystės festivalis „Ciclope“ skirtas apžvelgti ir įvertinti kūrybiškiausių idėjų realizacijas. „Tele2“ Inovacijų biuro kurta meninė instaliacija, kuriai įtaką daro 4G interneto vartotojai, „Skaitmeninės meistrystės/Realaus potyrio“ kategorijoje pranoko tokių solidžių varžovų kaip „Audi“, „Nissan“, „Lexus“ „9GAG“, „Globo TV“, „John Lewis“ kūrinius. Vertingą apdovanojimą ceremonijoje atsiėmė kūrybos namai „SomeFilms“, pristatę instaliaciją konkursui.

„Šią meninę instaliaciją kūrėme beveik metus, ir šiandien dar kartą įsitikinome, kokį įspūdingą rezultatą pasiekėme. Kūrinys suvienijo keliasdešimt skirtingų sričių specialistų. Instaliacija turi didelę meninę vertę, taip pat – aiškią idėją: parodyti, kiek daug galime, kai esame kartu, mat padėti kurti jos skambesį gali kiekvienas „Tele2“ 4G interneto vartotojas. Esame labai laimingi, kad tai įvertino pasaulis“, – sako „Tele2“ marketingo direktorius Mindaugas Savickas.

Pasak instaliacijos idėją sukūrusios reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ vadovo Lino Paškevičiaus, šis laimėjimas priklauso visai Lietuvai. „Kartu su „Tele2“ ir gamybos partneriais tapome komanda, galinčia kurti vienetinius projektus – į juos panašių Lietuvoje nėra. Kai neturi, su kuo palyginti, sunku pačiam įvertinti projekto sėkmę. Todėl šis apdovanojimas atnešė ypač daug džiaugsmo. Tai, kad ši instaliacija laimėjo prieš tokius konkurentus kaip „Audi“, 9GAG ar „John Lewis“ laikome ne tik savo, bet apskritai lietuviškos reklamos pasiekimu“, – sako L. Paškevičius.

Sujungė mokslą, inovacijas ir meną

Aukso medaliu prestižiniuose apdovanojimuose įvertintą unikalią meninę instaliaciją, kuriai įtaką daro 4G interneto vartotojai, „Tele2“ Inovacijų biuras Lietuvoje pristatė gegužę, Vilniaus meno galerijoje „Tsech“.

Milžiniškas projektas – lietuvių kūrybos vaisius, gimęs sujungus mokslą, inovacijas ir meną. Kūrinio idėjos autorius – menininkas Andrius Šarapovas.

Unikali instaliacija žiūrovams leidžia išgirsti, kaip skamba 4G internetas. Instaliacijos pagrindas –77 originalūs instrumentai, kurie skamba priklausomai nuo to, kiek duomenų duotuoju momentu naudoja interneto vartotojai. Taigi instrumentų grojama muzika atspindi interneto vartotojų įpročius.

Dėl apdovanojimų varžėsi šimtai

Iš viso festivalyje „Ciclope“ šimtai pasaulyje garsių kompanijų varžėsi penkiose srityse – „Skaitmeninės meistrystės“, „Muzikinio klipo“, „Mados filmų“, „Prekės ženklo/trumposios formos“ ir „Prekės ženklo/ilgosios formos“. Kiekviena sritis apdovanojimuose suskirstyta į atskiras kategorijas.

Profesionalų komisija išrinko po tris kiekvienos kategorijos nugalėtojus, apdovanotus bronzos, sidabro ir aukso medaliais.

Tarptautinis kūrybinės meistrystės festivalis „Ciclope“ pasaulyje rengiamas nuo 2010-ųjų. Gimęs Buenos Airėse, Argentinoje, 2013-aisiais festivalis persikėlė į Berlyną, Vokietiją. Šįmet festivalis vyko spalio 26-27 dienomis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių