Prekybos centro siekis – pelnyti pirkėjų pasitikėjimą

  • Teksto dydis:

Trečioji ir didžiausia „Moki-veži“ statybinių, apdailos, šildymo ir sodo medžiagų prekybos tinklo parduotuvė Kaune skaičiuoja dar tik tris mėnesius. Vis dėlto net šio laiko pakako, kad Vilijampolėje, Raudondvario pl., įsikūręs centras pelnytų kauniečių ir rajono gyventojų pripažinimą.

Žurnalistams darbo dienos rytą apsilankius parduotuvėje, prekybos salėje zujo būrelis pirkėjų, o apie juos sukosi keli malonūs konsultantai, stengdamiesi atsakyti į kiekvieną klausimą, patarti besirenkantiesiems prekes.

„Tai įprastinis vaizdas. Labai stengiamės pateisinti pirkėjų pasitikėjimą“, – šypsojosi „Moki-veži“ Raudondvario pl. direktorius Vaidas Lukševičius.

– Kaip manote, kuo „Moki-veži“ parduotuvės skiriasi nuo kitų apdailos, statybos, šildymo ir sodo prekių prekybos centrų?

– Pirmiausia išskirčiau mūsų lankstumą, orientavimąsi į kiekvieną klientą ir jo poreikius. Tam skiriame daug dėmesio. Mes kalbamės su visais pirkėjais, nepriklausomai nuo jų statuso. Aš pats šnekuosi ir su kaimo močiute, atėjusia nusipirkti žvakių, ir su ūkininku ar verslininku, norinčiu pirkti kokį 1 tūkst. kv. m stogo dangos. Kiekvienam galime suteikti nuolaidas čia ir dabar, nelaukdami akcijų dienos ar net neturint mūsų lojalumo kortelės.

Taip pat paminėčiau žemas kainas ir patogų privažiavimą. Mūsų centrą lengva rasti ir lygiai taip pat jame pa-prasta rasti reikiamą prekę. Pačioje parduotuvėje erdvu, patogus akcinių prekių išdėstymas. Skirtingai nuo kitų panašių centrų, mūsų parduotuvė yra labai patogioje vietoje tiek miesto, tiek rajono gyventojams. Nors mes įsikūrę Vilijampolės mikrorajone, esame labai patogiai pasiekiami aplinkinių Raudondvario, Kulautuvos, Noreikiškių, Ringaudų gyvenviečių gyventojams. Jau nekalbu apie greta esančius Romainius, Vijūkus ir t.t.

– Kokio dydžio asortimentą siūlo Kauno „Moki-veži“ prekybos centras? Ar klientui suteikiama galimybė užsisakyti tam tikrą prekę, jei apsipirkimo metu „Moki-veži“ prekybos tinkle jos neturite?

– Mes siūlome rinktis iš daugiau nei 44 tūkst. prekių. Be abejo, klientai šiais laikais yra išrankūs ir smalsūs, tad mes pasirengę užsakyti pageidaujamas prekes, net jeigu jų nėra mūsų asortimente. Tam atskirai pateikiamos užklausos ir Lietuvoje, ir Europoje ar Azijoje, tad stengiamasi patenkinti ir nekasdienius prašymus. Beje, sakyčiau, kad viena mūsų ypatybių – lietuviškų prekių gausa. Kiti prekybos centrai gal linkę pardavinėti kiek pigesnes, tačiau žemesnės ko-kybės kinietiškas prekes, o mes stengiamės paremti ir vietinius gamintojus. Tarkime, sodo bei daržo prekių skyriuje gausu lietuviškos produkcijos, kurią žmonės perka ir vedami patriotinių jausmų.

– Ar jūsų parduotuvėse nuolatiniams klientams suteikiamos išskirtinės prekių įsigijimo sąlygos ar nuolaidos?

– Siūlome įvairių tipų sutartis, kurios gali būti su atidėtu mokėjimu arba atsiskaitant grynaisiais pinigais ar pavedimu. Mūsų nuolatiniams klientams pritaikome išskirtines nuolaidas. Be abejo, nuolaidos didėja ir perkant didesnį kiekį. Be to, kiekvieną savaitės trečiadienį visiems klientams siūlome 30 proc. nuolaidas daugumai prekių. Tai nuolatinė akcija. Visą akcijų sąrašą pateikiame savo interneto svetainėje arba spausdintame leidinyje.

– Ar visi jūsų klientai – iš Lietuvos?

– Pasitaiko ir užsieniečių. Pats asmeniškai esu aptarnavęs svečius iš Suomijos. Galbūt jie Lietuvoje turi sodybas, kurias remontuoja. Bet tokių pirkėjų buvo ne vienas. Beje, tąsyk, pamenu, suomiai pas mus pirko lietaus nuvedimo sis-temą su 40 proc. nuolaida ir buvo labai maloniai nustebinti. Užsuka ir kaimynai baltarusiai. Arba su mūsų tautiečiais emigrantais parvykstantys užsieniečiai, tapę jų šeimos nariais, draugais. Mūsų personalas yra pasirengęs padėti ir anglakalbiams, ir rusakalbiams pirkėjams.

– Ne paslaptis, kad apdailos, statybos, šildymo darbai aktualesni vyrams, o kaip į savo prekybos centrą pritraukiate moterišką auditoriją?

– Moteris – dažna mūsų klientė. Ne veltui pirmiausia, ką pamato pirkėjas, užsukęs pas mus, yra gražios gėlės. Tai pakelia nuotaiką, nuteikia maloniai, ypač dailiosios lyties atstoves. Kita vertus, vidaus ar lauko gėlėms taikomos nuo-latinės akcijos, prekiaujame įvairiausiais lauko augalais, pradedant tujomis, baigiant šilauogių sodinukais, želdiniais. Turime platų tiek augalų, tiek jų priežiūros prekių, trąšų, vazonų ir pan. asortimentą. Kiekviena moteris čia ras ir buičiai reikalingų prekių, pradedant buitine chemija, baigiant įrankiais, puodais ir t.t.

– „Moki-veži“ tinklas jungia devyniolika Lietuvos miestų. Kaip manote, kuo ypatingas Kauno prekybos centras?

– Atidarant mūsų centrą buvo dedama daug pastangų, kad jis būtų gražiausias, patraukliausias pirkėjui. Pasiekėme, kad apsipirkiti būtų greita ir patogu. Tam padaryti erdvūs takai prekybos salėje. Patogiai ir praktiškai sudėliotos pre-kės, pagal tam tikrą loginę seką, kad žmogui nereikėtų blaškytis po visą salę. Be to, Kaune teikiame išskirtinius nuolaidų pasiūlymus, kurių tuo metu nėra kituose miestuose.

– Su kokiais didžiausiais iššūkiais tenka susidurti vadovaujant Kauno „Moki-veži“ prekybos centrui?

– Esame nauja parduotuvė, tad ir personalą sudaro ne vien patyrę prekybos profesionalai. Sunkiausia įgyti klientų pasitikėjimą. Tam reikia laiko ir profesionalumo. Mūsų tikslas, kad visi centro darbuotojai būtų geri savo srities specialistai, prekių žinovai ir puikūs pardavėjai. Nepamirškime, kad Kaune yra didelė tokio pobūdžio centrų konkurencija, tad reikia laiko, kad įsitvirtintume ir užsitarnautume geriausią vardą šioje rinkoje.

– Vadovaujate išties dideliam kolektyvui. Kokias vertybes labiausiai stengiatės puoselėti? Kas jums svarbiausia renkan-tis darbuotoją?

– Kolektyvas išties nemažas. Labiausiai kreipiu dėmesį į atsakingumą, vidinę darbuotojo motyvaciją ir gerą savo produkto išmanymą bei patirtį prekyboje. Manau, kad geriausias variantas, kai yra visų šių dalykų sintezė. Su darbuotojais nuolat bendraujame, pasakome gerą žodį, pasitaiko ir kritikos, visi kartu iš to mokomės, judame į priekį.

– Jei vadovautumėte tobulam „Moki-veži“ prekybos centrui, koks jis būtų?

– Toks, iš kurio kiekvienas klientas išeitų patenkintas, kad savo aplinką kuria būtent su „Moki-veži“. Ir visuomet norėtų čia sugrįžti.


Šiame straipsnyje: Moki-vežiįmonėsprekyba

NAUJAUSI KOMENTARAI

Darija

Darija portretas
Labai šauni parduotuvė. Mažesnis pasirinkimas, negu kituose prekybos centruose, tad nepasiklysti prekių gausoje. Atėjai-nusipirkai, nesugaišti laiko ir nepavargsti. Ir kainos geros.

as tai

as tai portretas
tikrai neisiu i senukus, nei padoraus aptarnavimo, konsultanto su ziburiu reik jieskot, o ir prekes tikrai nepigiau, arba labai jau pigios.. :)

Lukaa

Lukaa portretas
Statomės, tai vyras jau net nebelaukia trečiadienių. sakė moki veži tokios kainos kaip senukuose trečiadieniais. o yra prekių kur gerokai pigiau, iš inercijos visi į tuos senukus varo.
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių