Naujovės mokantiems už dujas ir elektrą

  • Teksto dydis:

Bendrovės  „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) ir „Lietuvos dujų tiekimas“ siūlo klientams atsiskaityti už elektrą ir dujas nenaudojant popierinių atsiskaitymo knygelių.

Vietoj jų klientams siūloma laisvai pasižymėti atsiskaitymui reikiamus duomenis ir juos paprastai pateikti atsiskaitant internetu arba įmokų surinkimo vietose, rašoma įmonių pranešime spaudai.

ESO Paslaugų tarnybos direktorė Dalia Andrulionienė teigia, jog taip siekiama klientams dar labiau supaprastinti atsiskaitymą už paslaugas ir leisti kiekvienam pasirinkti patogiausią ir priimtiniausią mokėjimo būdą.

„Popierinė atsiskaitymo knygelė jau seniai nenaudojama užsienio šalyse, nes tai yra neefektyvus ir nepatogus būdas. Dažnai klientai mano, jog atsiskaitymo knygelė yra mokėjimą patvirtinantis dokumentas. Tačiau tai tėra duomenų kaupimo forma, paprastai tariant, – užrašų knygelė.  Šiandien šiuolaikinės technologijos mums suteikia galimybę klientams pasiūlyti dar paprastesnį būdą fiksuoti duomenis ir susimokėti už paslaugas. Patogiausias būdas atsiskaityti už elektrą – savitarnos svetainėje www.manogile.lt ar išmaniojoje programėlėje „Gilė“. Joje galima greitai ir paprastai deklaruoti rodmenis“, – sakė D. Andrulionienė.

Taip pat klientai gali atsiskaityti interneto banke ir kitose elektroninėse sistemose, naudojant atsiskaitymo knygelės elektroninį atitikmenį.

„Popierinės atsiskaitymo knygelės gerokai nusileidžia patogumu ir funkcionalumu naujiems atsiskaitymo būdams. Savo klientus skatiname naudotis elektroniniais atsiskaitymo būdais, pavyzdžiui, savitarnos svetaine www.manogile.lt. Tai yra kur kas patogesnė priemonė, leidžianti išvengti klaidų deklaruojant rodmenis bei nuolatos atsiskaityti aktualiomis kainomis, taip pat patogiai stebėti dujų ir elektros vartojimo bei mokėjimų istoriją“, – sakė „Lietuvos dujų tiekimo“ komercijos departamento direktorius Haroldas Nausėda.

Klientai, kurie įmokų surinkimo vietose atsiskaito grynaisiais, turėtų nurodyti mokėtiną sumą ir kliento kodą. Daugelyje įmokų surinkimo vietų  klientas gaus mokėjimą patvirtinantį čekį, kuriame bus matomas kliento kodas, sumokėta suma, apmokėti rodmenys, paslaugos pavadinimas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Tai jau ne!

Tai jau ne! portretas
Tas "paprasčiau" gali baigtis dideliais nemalonumais. Paprastas pavyzdys: mūsų šeima už dujas ir elektrą atsiskaito knygele, o už debilnikus ir internetą elektroniniu būdu. Už viską mokam tvarkingai, bet bent kartą per metus, kartais dažniau, iš ryšio operatorių ateina žinutės apie atseit "neapmokėtą" sąskaitą, be abejo, su grasinimais "atjungti". Tenka gaišti laiką ir aiškintis. Vėliau paaiškėja, kad kaltas arba bankas, arba "apskaitos sistemos klaida", bet už sugaištą laiką nieks neatlygina ir už nepagrįstus kaltinimus bei grasinimus neatsiprašo. O jei dujininkai arba elektrininkai pradėtų panašias isterikas varinėt, tai pakyšt jiems knygutę po nosim, ir tvarka.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių