„Maxima“ – (ne) apie viską pagalvota?

Brangstantys maisto produktai verčia pirkėjus dar atidžiau stebėti jų kokybę. Tikriausiai kiekvienas tikisi, kad į namus parsineš tai, kas yra tinkama vartoti. Kad neretai atsitinka atvirkščiai, patvirtina žmonių pasipiktinimas prekybos centro "Maxima" pirkiniais.

Blynas su cementu

Daugiau nei prieš savaitę internetinėje erdvėje nuotraukomis ir kritikos žodžiais "Maximoje" pirktiems vadinamiesiems "Žemaičių" blynams pasidalijo Sandra. Moteris prasitarė, kad laiko tokiems dalykams dažnai nešvaisto, tačiau šiuo atveju tylėti nebegali.

"Hyper Maximoje" pirkau "Žemaičių" blynus ir radau ne ką kitą, bet cemento gabalą. Sunku patikėti, tiesa? Man taip pat! Laimė, kad valgiau aš, o ne vaikas. Likau be žodžių. Kokiu būdu cementas atsirado maiste?" – pasipiktinimo neslėpė ji, bandydama pašmaikštauti, kad cemento skonis vis dėlto nekoks.

Savo skunde Sandra bando ne tik perspėti kitus, bet ir atkreipti prekybos centro atstovų dėmesį.

"Visuomet tikėjau, kad kokybės kontrolė jūsų tinklo prekybos centruose yra griežta, tačiau nuo šiandien mano nuomonė labai pasikeitė. Laimė, kad mano dantys liko vietoje", – apie blogesnius tokio radinio padarinius svarstė pirkėja.

Supuvę vaisiai

Panašiu metu netinkamu vartoti pirkiniu pasipiktino ir Arvydas. Vyras "Maximoje" įsigijo granatų vaisių.

"Akcija – valom supuvusius granatus, kaina – 1,09 euro už kilogramą. Tikrai rasite Kretingoje, Rotušės a. 15. Paskubėkite, kol neišėmė, – sarkazmo neslėpė "Maximos" pirkėjas, kuris užbėgdamas už akių spėliojantiesiems dėl galbūt ne šiame prekybos centre pirkto vaisiaus, pasidalijo ir pirkimo kvitu.

"Kauno diena" pasiteiravo prekybos centro atstovų, kaip Sandros minimas radinys galėjo atsidurti jau pagamintame maiste. "Maximos" komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė apgailestavo dėl tokios situacijos ir minėjo, kad pirkėjo atsiprašo.

Laimė, kad valgiau aš, o ne vaikas. Likau be žodžių. Kokiu būdu cementas atsirado maiste?

"Maisto kokybės užtikrinimas – vienas svarbiausių mūsų veiklos prioritetų. Tad užtikriname, kad maisto produktus ruošiame ir laikome laikydamiesi visų šalyje galiojančių įstatymų bei sankcionuotų institucijų, tokių kaip Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT), įtvirtintų maisto saugos principų", – vardijo ne vienus metus skambiu šūkiu "Apie viską pagalvota" save pozicionuojančio prekybos centro atstovė.

Dėl Arvydo įsigyto supuvusio vaisiaus "Maximos" atstovė nedaugžodžiavo, tik paminėjo, kad maisto sauga užtikrinama dirbant tik su patikimais tiekėjais.

"Planingai plauname ir dezinfekuojame darbo vietas bei įrankius, atliekame produktų ir paviršių laboratorinius mikrobiologinius tyrimus, kurie leidžia moksliškai įsitikinti maisto produktų ir aplinkos, kurioje jie yra gaminami ar laikomi, sauga. Vaisius ir daržoves perrenkame ne rečiau nei penkis kartus per dieną", – į klausimą, kokiomis priemonėmis stengiamasi užtikrinti, kad tokie vaisiai nepakliūtų pas pirkėjus, taip ir neatsakė E.Dapkienė.

Virš 100 skundų

Nuo atsakymo apie jau gautus skundus dėl paruošto maisto ir vaisių kokybės "Maxima" atstovai išsisuko. Tačiau juos gana tiksliai įvardijo VMVT inspektorė Algintė Serapinaitė.

"Tarnyba per šiuos metus dėl prekybos centre "Maxima" įsigytų nekokybiškų produktų yra sulaukusi 118 vartotojų skundų, iš kurių 15 – pagrįsti. Dažniausiai vartotojai kreipėsi dėl galbūt nekokybiškų vaisių ir daržovių, pieno produktų, riešutų", – pasakojo moteris.

Pasak jos, maisto prekybos įmonės savo veikloje vadovaujasi savikontrolės sistema, todėl pačios kontroliuoja ir atsako už gaminamų ir parduodamų produktų saugą ir kokybę. Jei patikrinimo prekybos centre metu nustatomi maisto saugos ir produktų kokybės teisės aktų reikalavimų pažeidimai, visuomet taikomos sankcijos ir poveikio priemonės – drausminės nuobaudos. Suradus prekybos centre nekokybiškų maisto produktų, uždraudžiama jais prekiauti.

Tarnyba per šiuos metus dėl prekybos centre "Maxima" įsigytų nekokybiškų produktų yra sulaukusi 118 vartotojų skundų.

"Svarbu paminėti, kad pažeisti, sugedę vaisiai negali būti laikomi kartu su sveikais, švariais vaisiais. Tokius būtina pašalinti. Jų kokybė turi būti vertinama nuolat, pradedant transportu ir baigiant pateikimu galutiniam vartotojui. Siekiant apsaugoti vartotojų sveikatą, tikrinant vaisių kokybę prekybos centruose, darbuotojai, nustatę saugos ir kokybės pažeidimų, turi skubiai sustabdyti tokių produktų tiekimą", – tarsi patarimus pačiam prekybos centrui bėrė A.Serapinaitė.

VMVT pataria visiems, kurie įsigyja netinkamą vartoti produktą, visų pirma kreiptis į prekybos vietą dėl pinigų grąžinimo. Tuomet nedelsiant reikia pranešti gyvenamąją teritoriją prižiūrinčios Maisto ir veterinarijos tarnybos atstovams.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Vida

Vida portretas
Klaipedos Akropolis pas mylimiausias ir nereikia juodinti ,visur visko pasitaiko nebūkite patys žiopli ,žiūrekite ka perkate manau supuvusius vaisius atskiriate ,nes nera tiek darbuotoju ,kad spėtų viską sužiūreti

Anonimas

Anonimas portretas
Kiek bepeiksite maxima visvien ji mylimiausia pažiūrėkite kiek pirkėjų,mašinu pilna aikštelė prieš šventes, savaitgaliais nevienoj parduotuveje tiek nematyti Klaipedoje Akropolis mylimiausias ir nereikia deguto šaukštą pilti į statinę medaus ,o pasitaiko visur ,visko.

Aha

Aha portretas
Pritariu, kokybė tragiška.Šakočiai su pasibaigusiu galiojimu ir kirminais, nes galiojimą patikrinau tik pamačiusi kirminus, rūkyta strimelė taip su didžiuliais susirangiusiais balyais kirminai viduje. Pranešta veterinarinei, tai šako„ių tokių daugiau nerado matyt man taip pasisekė, o strimelė buvo laikinai to tiekėjo išimtai, vėliau vėl aysirado prekyboje. Pasižymėjo Vilniaus Pašilaičių maxima abiem atvejais. Ir šiaip kainos didelės, akcijos visai nereikalingoms prekėms. Jau sau pasakiau,jog į MAXIMĄ daugiau kojos nekelsiu.
VISI KOMENTARAI 37

Galerijos

Daugiau straipsnių