- Kornelija Mykolaitytė, ELTA
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„Lietuvos geležinkeliai“: po remonto keliauti traukiniais bus patogiau
-
„Lietuvos geležinkeliai“: po remonto keliauti traukiniais bus patogiau
-
„Lietuvos geležinkeliai“: po remonto keliauti traukiniais bus patogiau
-
„Lietuvos geležinkeliai“: po remonto keliauti traukiniais bus patogiau
-
„Lietuvos geležinkeliai“: po remonto keliauti traukiniais bus patogiau
-
„Lietuvos geležinkeliai“: po remonto keliauti traukiniais bus patogiau
-
„Lietuvos geležinkeliai“: po remonto keliauti traukiniais bus patogiau
-
„Lietuvos geležinkeliai“: po remonto keliauti traukiniais bus patogiau
-
„Lietuvos geležinkeliai“: po remonto keliauti traukiniais bus patogiau
-
„Lietuvos geležinkeliai“: po remonto keliauti traukiniais bus patogiau
-
„Lietuvos geležinkeliai“: po remonto keliauti traukiniais bus patogiau
-
„Lietuvos geležinkeliai“: po remonto keliauti traukiniais bus patogiau
-
„Lietuvos geležinkeliai“: po remonto keliauti traukiniais bus patogiau
-
„Lietuvos geležinkeliai“: po remonto keliauti traukiniais bus patogiau
-
„Lietuvos geležinkeliai“: po remonto keliauti traukiniais bus patogiau
-
„Lietuvos geležinkeliai“: po remonto keliauti traukiniais bus patogiau
-
Karolis Sankovskis
-
Dovilė Aleksandravičienė
Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ per 10 metų ketina suremontuoti didesnę dalį kelių. Anot įmonės, keleiviams dėl to keliauti bus patogiau, taip pat bus sutaupoma lėšų.
Pasak „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojo, Infrastruktūros direkcijos direktoriaus Karolio Sankovskio, visiškai įgyvendinus visą remonto programą, keleiviai sutaupys daugiau kaip 30 minučių kelionei iš Vilniaus į Klaipėdą.
Kaip antradienį žurnalistams sakė K. Sankovskis, bus vykdomi trijų tipų remonto darbai - kapitalinis remontas, sustiprintas paprastasis ir paprastasis.
„Jie skiriasi tuo, kad kapitaliniai apima visą viršutinę kelio konstrukciją, sustiprinti paprastieji apima viską, išskyrus pabėgius, o paprastieji tik tam tikras dalis, pabėgius ir pan.“, - sakė K. Sankovskis.
Jo teigimu, „Lietuvos geležinkeliai“ iki 2027 metų turi susidėlioję visą remonto programą.
„Iki 2027 metų esame susidėlioję remontų programą ir visas atstumas, kuriam tenka šie remontai, yra 450 kilometrų kapitaliniam remontui ir sustiprintam paprastajam bei apie 600 kilometrų paprastajam.
Orientacijai - geležinkelių sistema sudaro 1900 kilometrų pagrindinių kelių, tai per 10 metų norime didelę dalį jo padengti, nekalbant apie naujuosius kelius, rekonstrukcijas, kitas investicijas, „Rail Balticą“ ir pan.“, - kalbėjo jis.
Anot jo, remontai reikalingi, kad būtų galima važiuoti greičiau, keleiviai nepajustų sulėtėjimo.
„Atsiradus kelyje defektams, reikia mažinti greitį, o tai pajunta keleiviai, todėl mes siekiame kuo greičiau padaryti remontus, kad to greičio sulėtėjimo keleiviai nepajustų.
Taip pat, jei mes nedarome kapitalinio remonto, tai mes prižiūrime, keičiame pavienius elementus, o tai paprastai kainuoja žymiai daugiau tiek pajamų, tiek žmogiškųjų išteklių“, - kalbėjo K. Sankovskis.
Jo teigimu, šiuo metu atliekamų remonto darbų apimtis yra 70 kilometrų, investicijos siekia 40-43 milijonų eurų be veiklos sąnaudų. Tuo metu IX B transporto koridoriaus Vilniaus aplinkkelio atkarpos Pušynas-Paneriai antrojo kelio statybos, kurios buvo pradėtos 2016 metais, turėtų būti baigtos šių metų spalio pradžioje. Jų vertė - 30 milijonų eurų.
Anot K. Sankovskio, traukinių vėlavimų, kuriuos sukelia transporto darbai, per 2-3 metus turėtų nelikti.
„Vėlavimai priklauso tiek nuo remonto, tiek nuo geležinkelių pralaidumo. Šiais metais pabaigsime du didelius projektus - Pušyno-Panerių, Telšių-Lieplaukės, tai padidins pralaidumą prekinių traukinių ir padarys daugiau erdvės keleiviniams traukiniams. Tai padidins komfortą. Mūsų siekis - kasmet daryti remontus iki 2027 metų ir per 2-3 metus turėtų pasijusti skirtumas, neturėtų būti esminių užlaikymų ar apribojimų“, - sakė jis.
Tuo metu „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos Verslo vystymo ir rinkodaros departamento direktorė Dovilė Aleksandravičienė sakė, kad nuo penktadienio jau yra atstatyti tie traukinių tvarkaraščiai, kurie dėl Pušyno-Panerių projekto buvo sujaukti.
„Iš tikrųjų Pušyno projektas turėjo didžiausią įtaką šiais metais keleivinių traukinių vėlavimui. Noriu pasidžiaugti, kad penktadienį yra atstatytas traukinių tvarkaraštis, palietęs tris pagrindiniu maršrutus dėl šito projekto: Vilnius-Kaunas, Vilnius-Trakai ir Vilnius-Varėna. Per dieną važiuodavo šituose ruožuose apie 80 traukinių, dėl šito projekto turėjome kokį trečdalį nuimti. (...) Pagrindinė žinutė, kad nuo penktadienio yra atstatyti visi traukinių tvarkaraščiai, į Kauną važiuoja 40 traukinių per dieną, į Trakus - 10 traukinių per dieną“, - kalbėjo D. Aleksandravičienė.
Jos teigimu, kai Pušyno-Panerių projektas bus baigas, vėlavimai minėtuose ruožuose turėtų sumažėti „iki minimumo“.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Teismas užkirto kelią A. Stumbrui bylinėtis dėl prisijungimo prie „Litgrid“ elektros tinklo1
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas paliko galioti žemesnės instancijos teismo sprendimą nepriimti Rolando Pakso žento ir verslo partnerio Aivaro Stumbro skundo byloje dėl atmestų prašymų prisijungti prie bendrovės „Litgrid&ldquo...
-
„YIT Lietuva“ statys naują „Agrokoncerno“ fermų kompleksą – darbų vertė 52,6 mln. eurų1
Tvarios miestų ir infrastruktūros plėtros bendrovė „YIT Lietuva“ Radviliškio rajone, Bebrujų kaime, statys modernų 52,6 mln. eurų vertės „Agrokoncerno grupės“ karvių fermų kompleksą. 53 ha ploto sklype plėtojamas kom...
-
GIPL rangovė „Alvora“ kaltina energetikos institucijų vadovus šmeižtu
Pagrindinė Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) statybos rangovė „Alvora“ šmeižtu kaltina energetikos ministrą, GIPL užsakovės „Amber Grid“ bei Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (VERT) vadovus, ta...
-
„BaltCap“ afera: aiškėja, kas galėjo nutikti su dingusiais milijonais37
Buvęs investicijų bendrovės „BaltCap“ infrastruktūros fondo partneris Šarūnas Stepukonis į Lietuvos lošimų bendrovės „Olympic Casino Group Baltija“ akcininkės Estijos to paties verslo įmonės „OB Holding 1&...
-
Žmonėms su negalia įgyti vairuotojo pažymėjimą – misija (ne)įmanoma: „Regitra“ teisinasi2
Bandžiusi įgyti vairavimo teises, negalią turinti moteris susidūrė su netikėta kliūtimi – paaiškėjo, kad „Regitra“ neturi jos negaliai pritaikyto automobilio. Moteris dėl tokios situacijos pateikė skundą Lygių galimybių ko...
-
VŠT iš „Veolios“ jau gavo 9,5 mln. eurų už taršos leidimus, likusių lėšų tikisi netrukus
Vilniaus miestas ir Vilniaus šilumos tinklai (VŠT) iš Prancūzijos energetikos grupės „Veolia“ jau atgavo dalį Stokholmo arbitražo pernai lapkritį priteistos sumos – 9,5 mln. eurų už įmonės 2002–2017 metais ...
-
Teismas iš naujo spręs, kurios šalies teisme turi būti nagrinėjama „BaltCap“ byla8
Vilniaus apygardos teismas turės iš naujo nagrinėti, ar investicijų bendrovės „BaltCap“ infrastruktūros fondo įmonių ieškinys dėl Šarūno Stepukonio praloštų dešimčių milijonų eurų grąžinimo turi b...
-
J. Petrauskienę antrai kadencijai siūloma skirti Valstybės duomenų agentūros vadove
Valstybės duomenų agentūros vadove antrai kadencijai siūloma skirti dabartinę įstaigos direktorę Jūratę Petrauskienę. ...
-
IAE valdyboje liko tie patys nepriklausomi nariai bei valstybės tarnautoja
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės (IAE) valdyboje liko tie patys trys nepriklausomi nariai ir valstybės tarnautoja. ...
-
Teismas panaikino 4,8 mln. eurų „Alvoros“ turto areštą
Vilniaus apygardos teismas panaikino strateginio Lietuvos ir Lenkijos dujotiekio (GIPL) statybos pagrindinės rangovės „Alvorai“ 4,8 mln. eurų vertės turto areštą, trečiadienį pranešė „Alvora“. ...