„Lietuvos geležinkeliai“ planuoja naują infrastruktūrą ir modernų vagonų parką

  • Teksto dydis:

Augant gamybos pajėgumams šalies regionuose, bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ ketina plėsti gelžinkelio infrastruktūrą šiaurės Lietuvoje ir iš esmės atnaujinti vagonų parką.

Nauja „Lietuvos geležinkelių“ plėtros kryptis susijusi su penktadienį Akmenės rajone Vakarų medienos grupės (VMG) pradėtomis Vakarų medienos grupės medžio drožlių plokštės gamyklos statybomis.

„Lietuvos geležinkeliai“ prisideda prie besiplečiančios pramonės šalies regionuose. Bendradarbiaudami su verslu ir geriau pažindami jų poreikius, galime pasiūlyti naujas, konkurencingas ir efektyvias logistikos paslaugas. Šiuo atveju Akmenėje ilgalaikės ir tvarios parnterystės pagrindu planuojame įrengti modernią infrastruktūrą ir pasiūlyti šiuolaikišką vagonų parką krovinių pervežimui“, – sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška, kuris dalyvavo gamyklos statybų pradžios renginyje.

Bendradarbiaudama su VMG, „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja nutiesti naują magistralinio geležinkelio atkarpą nuo Alkiškiai-Karpėnai ruožo iki Akmenės laisvosios ekonominės zonos (LEZ), taip pat – įrengti privažuojamąjį kelią LEZ teritorijoje. Artimiausiu metu numatoma paskelbti rangos konkursą geležinkelio infrastruktūros plėtrai.

Nuo 2019 metų vidurio „Lietuvos geležinkeliai“ taip pat pasiūlys skiedros pervežimo paslaugas. Tam kitąmet numatoma įsigyti naujus skiedrovežius. Tai bus vienas didžiausių bendrovės vagonų parko atnaujinimų per pastaruosius metus. Dalis naujų skiedrovežių bus skirta Akmenės rajone statomos gamyklos poreikiams.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Jūs blee

Jūs blee portretas
žiūrėkit kaip keleivius daugiau pervežti nes tokia paslauga yra labai reikalinga.Ypač iš Klaipėdos.Ar gal jau susitarėt su transporto mafija, su karteliais ka Lietuvos piliečiams(ir svečiams) reikia tik labai brangaus ir prigrūsto žmonių transporto?
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių