„Lietuvos geležinkeliai“ be konkursų iš Rusijos pirko lokomotyvus

  • Teksto dydis:

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ nemažiau kaip už 44,92 mln. eurų per savo antrinę įmonę Vilniaus lokomotyvų remonto depą be konkurso iš Rusijos bendrovės „Transmašholding“ pirko lokomotyvus, skelbia portalas 15min.lt.

„Transmašholding“ antrinės bendrovės TMHB finansiniuose dokumentuose nurodoma, kad 2012 metais už 26,92 mln. eurų sudaryta sutartis dėl 15 lokomotyvų gamybos, o 2013 metais - dešimties TEM TMH lokomotyvų gamybos sutartis už 18 mln. eurų.

„Lietuvos geležinkelių“ vadovas Stasys Dailydka teigė, kad pirkti dalis iš Rusijos ir jas surinkti Lietuvoje yra pigiau nei įsigyti lokomotyvus Europoje, tačiau brangiau nei toje pačioje Rusijoje. S.Dailydka tikino, kad iš Rusijos jau surinktų lokomotyvų neperka, nes jie ten surenkami blogai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

geras

geras portretas
uztratinot didektoriu iki galo juk imone jo ir ka nori ta ir daro su butkeviciaus palaiminimu

tie

tie portretas
geležinkeliai vienintelė likusi sveika, nei kiek nesugriauta, nelikviduota iš daugelio strateginių Lietuvos įmonių, jos padaliniai turi galingas remonto bazes, jų didelėsteritorijos yra vertingose miestų vietose, jau po pirmo rinkimų turo konservatoriai buvo pradėję kalbėti apie pertvarkas, privatizacijas tai maniau, kad jau bus šakės geležinkeliams, bet dabar ir vėl kažkam labai rūpi, o tvarką aišku būtina pastoviai daryti, kad ir Vilniaus lokomotyvų depe, kur vadovai jaučiasi vos ne šeiminikais, beje manyčiau geriausias įstatymas kuris leistų sumažinti vogimą valstybinėse įmonėse, tai prie prie visų teisinių atsakomybių dar pridėti ir turto konfiskavimą, ko ypač bijoma

Kaunas

Kaunas portretas
Kada baigsis bardakas Lietuvoje?Atsakau.Niekada jeigu valstybėje bus dar kita valstybė su prezidentu Dailidka priesakyje.Ka nori ta daro,kokius nori atlyginimus,tokius nustato.Jau nekalbu apie politikų kapinyną su bailiu ir pabėgėlių Simenu priesakyje
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių