Lietuva tampa tranzito vartais į Kiniją

  • Teksto dydis:

„Lietuvos geležinkeliai“ sulaukė istorinio pirmojo pilno sąstato traukinio iš Kaliningrado, kuris per Lietuvą keliaus į Kiniją.

Bendradarbiaujant su Kaliningrado geležinkeliais atidaroma nauja vežimo kryptis – startuoja konteinerių traukinys nauju maršrutu iš Lodzės (Lenkija) tranzitu per Kaliningradą, Lietuvą, Baltarusiją, Rusiją, Kazachstaną į Čengdu (Kiniją). Maršruto atstumas 9559 km, 1520 mm vėžės – 5581 km.

„Galime pasidžiaugti rezultatais plečiant naujas vežimo kryptis. Kinijai vis intensyviau išnaudojant Šilko kelio maršrutą į Europą, krovinių vežimai geležinkeliu taip pat įgauna vis didesnį pagreitį. Esame puikioje geografinėje padėtyje ir savo partneriams galime suteikti unikalią galimybę pasinaudoti Europos geležinkelio koridoriumi. Tam esame visiškai pasiruošę – Kybartų ir Kenos pasienio stotyse galime užtikrinti operatyvų visų būtinų tranzito procedūrų įforminimą, atlikti techninę ir komercinę traukinio patikrą. Tai labai perspektyvus maršrutas", – komentuoja „Lietuvos geležinkelių" Krovinių vežimo direkcijos vadovas Egidijus Lazauskas.

Traukinys sudarytas iš 57 sąlyginių vagonų, ant kurių pakrauti 40 pėdų ilgio  universalūs konteineriai, gabenantys vandens filtrus, dažus, įrengimų dalis, tekstilę ir kitą lengvosios pramonės produkciją. Traukinio partneriai ir operatoriai: 1435 mm pločio vėžėje (PKP) – Belintertrans Germany GmbH, 1520 mm  pločio vėžėje – OTLK, Kinijoje – CRIMT. 

Šiemet suintensyvėjo bendradarbiavimas su Kaliningrado geležinkeliais. Tai atspindi krovinių vežimo rezultatai. Per 2017 m. sausio–rugpjūčio mėn. vežimo apimtys suintensyvėjo ir padidėjo – 22,44 proc., palyginus su analogišku laikotarpiu praeitais metais. Iš viso vežta 7,42 mln. t įvairių krovinių. Tarp vežamų krovinių labiausiai dominuoja kietasis mineralinis kuras, nafta ir naftos produktai, juodieji metalai, maisto pramonės ir kiti produktai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių