„Lidl“ – vieneri: 15 miestų, 30 parduotuvių, 1500 karjeros galimybių

  • Teksto dydis:

Šiandien, birželio 2-ąją, prekybos tinklas „Lidl“ mini pirmąją veiklos Lietuvoje sukaktį. Lygiai prieš metus pirkėjams duris atvėrė 15-a „Lidl“ parduotuvių. Per metus bendrovė „Lidl Lietuva“ padvigubino jų skaičių ir neketina sustoti, o prekės ženklas „Lidl“ mūsų šalyje jau patenka į populiariausiųjų dešimtuką. Prekybos tinklo veiklos dinamika lemia ir karjeros galimybes visiems darbuotojams, kurių šiuo metu yra apie 1500.

„Lidl Lietuva“ nuolat investuoja į darbuotojų motyvavimą bei kvalifikacijos kėlimą. Iki prekybos tinklo gimtadienio Lietuvoje likus vos kelioms savaitėms, aukštus metinius veiklos vertinimus pelniusių „Lidl“ parduotuvių vadovų grupė buvo pakviesta dalyvauti vidinėje atrankoje. Ją įveikusios parduotuvių vadovės – šįkart sėkmė šypsojosi dailiosios lyties atstovėms, – papildomų žinių pasisėmusios mokymuose, jau šią vasarą imsis naujųjų, regionų vadovių, pareigų. 

Nuo prekybos veiklos pradžios „Lidl“ remia Lietuvos moksleivių krepšinio lygą, bendradarbiauja su sveikatai palankios mitybos specialiste Raminta Bogušiene ir palaiko jos įkurtos viešosios įstaigos „Sveikatai palankus“ iniciatyvas. Šiemet „Lidl“ įsitraukė į tradicinę „Maisto banko“ akciją, pradėjo globoti labdaros ir paramos fondo „Algojimas“ stovyklas šeimoms, auginančioms negalią turinčius vaikus.

Statydama naujas parduotuves, bendrovė investuoja į jų aplinkos sutvarkymą – nuo komunalinių tinklų iki erdvių poilsiui. Visuose bendrovės objektuose – parduotuvėse bei logistikos centre – naudojama „Žalia lietuviška energija“, gaminama Lietuvoje iš atsinaujinančių energijos šaltinių, o visi bendrovės pastatai įvertinami pagal tarptautinę tvariųjų pastatų sertifikavimo sistemą BREEAM.

2016 m. gruodį „Spinter tyrimų“ atliktos apklausos duomenimis, 44 proc. respondentų mano, kad „Lidl“ atėjimas į Lietuvos rinką bei tolesnė plėtra – daugiausia naudos šalies vartotojams suteikęs metų įvykis. 2017 m. vasarį šveicarų organizacijos atliktame „ICERTIAS Best Buy Award“ nuomonių tyrime dalyvavę šalies vartotojai prekybos tinklą „Lidl“ pripažino geriausio kainos ir kokybės santykio pavyzdžiu. Balandį Lietuvoje „Vilmorus“ atlikto tyrimo metu net 37,6 proc. apklaustųjų nurodė, kad pigiausiai apsipirkti galima būtent „Lidl“ prekybos tinkle.  Sociologinių ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Emor“ kartu su partnerėmis Baltijos šalyse šiemet atliktas tyrimas atskleidė – „Lidl“ jau yra Lietuvos gyventojų labiausiai mėgstamų prekės ženklų dešimtuke.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių