Už klaidinančią „Camelia“ vaistinių reklamą – 8,7 tūkst. eurų bauda

  • Teksto dydis:

Didžiausią Lietuvoje vaistinių tinklą "Camelia" valdančios bendrovės "Nemuno vaistinė" reklama klaidino vartotojus, pareiškė Konkurencijos taryba, skyrusi įmonei 8,7 tūkst. eurų baudą.

Taryba pranešė nustačiusi, kad trumposiomis žinutėmis ir per radiją skleisti teiginiai apie iki 30 proc. nuolaidą visoms "Camelia" prekėms klaidino vartotojus.

Taryba tyrimą pradėjo sausį, įtarusi, jog "Nemuno vaistinė" 2015 metų rugsėjį - lapkritį skleidė klaidinančius reklaminius teiginius apie kainų akciją. Jie buvo neteisingi - nuolaida nebuvo taikoma kompensuojamiesiems vaistams ir medicinos prekėms.Be to, radijo reklama buvo neišsami, neinformuojant, kad nuolaida suteikiama tik su "Camelia" lojalumo kortele.

Tarybos nuomone, tikėtina, jog, jei vartotojas būtų žinojęs teisingą ir išsamią informaciją, būtų ieškojęs palankesnių sąlygų kitose vaistinėse.

100 proc. "Nemuno vaistinės" akcijų priklauso bendrovei "CGP Management", kurios 76 proc. valdo Alvydas Barsteiga, 16 proc. - Petras Bartkus, 7 proc. - Sigitas Kuršis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių