KLASCO dėmesys – Smeltės pusiasaliui

Dar šiemet Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO) planuoja pradėti Smeltės pusiasalyje esančios Jūrų perkėlos ardymo darbus.

Atsiras nauji terminalai

Bus griaunami seni pastatai, daug vietos užimančios jūrų perkėlos geležinkelio tiltai. Teritoriją būtina pertvarkyti iš esmės.

„Šiandien dar kol kas negaliu įvardinti, kokioje vietoje ir koks terminalas bus. Galiu tik pasakyti, kad mūsų vizija dėl Smeltės pusiasalio pertvarkymo visiškai sutampa su atskirai rengiamais Uosto ir miesto bendraisiais planais“, - dėstė Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) generalinis direktorius Audrius Pauža.

Anot jo, pertvarkytoje Jūrų perkėlos teritorijoje bus įkurti 3–4 multifunkciniai terminalai. Pagal patvirtintus planus, Jūrų perkėlos teritoriją planuojama pertvarkyti per 3–5 metus. Žadama, kad po pertvarkymo KLASCO krova Smeltės pusiasalyje bus panaši kaip ir dabartinės KLASCO šiaurinėje dalyje.

Tariasi dėl krantinių perstatymo

„Jau šiandien turime nemažą kiekį krovinių, kuriuos galėtume krauti buvusioje Jūrų perkėlos teritorijoje. Tai yra nauji kroviniai, kurie dar nekraunami nei KLASCO, nei Klaipėdos uoste. Dirbame su laibai rimtomis užsienio korporacijomis“, - teigė A.Pauža.

Didžiausia Jūrų perkėlos panaudojimo problema yra pernelyg maži (8 metrų) gyliai prie krantinių. Dalis krantinių avarinės būklės, jos nebuvo rekonstruotos nuo 1984 metų, kai Jūrų perkėla pastatyta.

KLASCO jau kreipėsi į Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkciją dėl Jūrų perkėlos infrastruktūros pertvarkymo. 

„Su Uosto direkcija vyksta dialogas dėl krantinių perstatymo. Svarbiausia yra tai, kad KLASCO ir koncerno „Achemos grupė“ turi norą ir finansinį pajėgumą pertvarkyti Jūrų perkėlą“, - svarstė A.Pauža.

Šiais metais KLASCO investicijos buvo nedidelės – daugiausia į naują techniką, projektavimo darbus. Buvo kaupiamasi ateities projektams. Kitais metais KLASCO yra suplanavusi didesnę dalį savo investicijų skirti Jūrų perkėlai pertvarkyti. Kol kas vyks daugiausiai pastatų griovimo ir teritorijos išvalymo darbai.

Partneriai įvertino pastangas

Nuo šių metų spalio pradžios visi jūrų keltai į Vokietiją, Daniją ir Švediją plaukia iš Centrinio Klaipėdos terminalo. Juos aptarnauja Jūrų perkėloje dirbę KLASCO specialistai ir technika.

„Džiaugiamės, kad mūsų ilgametis partneris danų kompanija DFDS mus pasikvietė vykdyti keltų aptarnavimą Centriniame Klaipėdos terminale. Nors vieta nauja, bet girdime DFDS atsiliepimus, kad mūsų žmonės profesionaliai susitvarko“, - dėstė A.Pauža.


Šiame straipsnyje: jūrų perkėlaKLASCO

NAUJAUSI KOMENTARAI

siaip

siaip portretas
ir dar....ir Mogiliovo. Važiuosime per miestą ir kvėpuosime ore sklaidančiais naftos produktais ar trąšu dulkėmis ir miestiečių plaučiai lyg onkologinės ligoninės reanimacija gydys Klaipedos orą. Tiesiog graži Klaipėdiečių ateitis.

siaip

siaip portretas
Mus pasikvietė danų kompanija DFDS – čia “tipo” mes esame patikimi. Koks ciniškas argumentas. Gal p. Pauža galėtu atsakyti o ką ta DFDS butu dariusi po Perkėlos uždarymo? Savo pelningas keltu linijas perkeltu į pvz. perteklines linijas kituose uostose pvz. Latvijoje? Nerimta pagyra sau p. Pauža. Galima daryti prielaida kad DFDS buvo priversta pasirinkti centrinį Klasco terminalą ir tt. Šiaip p. Paužai pirma reikėtu mąstyti ar Klaipėdos gyventojai yra patenkinti ir ar jie pasitiki Klasco, nes gyvena tarp Klaipėdiečių o ne džiaugtis asmeninio honoraro didėjimu. Smalsu o kodėl Jūrų direkcija suremontavusi iš mokesčių mokėtųjų kišenės Perkėlos krantines nesiima iniciatyvos jas išnuomoti kompanijoms kurios užsiima saugiu krovinių pervežimu tiek aplinkos atsaugos atžvilgiu tiek nedarant miestui žalos, nes jei Klasco Perkėlos krantines pavers tokias kaip šiaurinėje dalyje kur krauna pradedant šviesiuosius naftos produktus baigiant biriais tai užterštas oras bus ne tik Sportininkų raj bet

Žinovas

Žinovas portretas
Šaunu. Dar vienas Klaipėdos šanchajus bus sutvarkytas. Ir paukšteliai galės švelnesniu balseliu giedoti, nes jų niekas nesiruošia iš ten iškrapštyti.
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių