„Kelių priežiūra“ dalyvauja viešuosiuose pirkimuose, privatus verslas mato nelygybę

  • Teksto dydis:

Kelių tiesimo konkursus vieną po kito laimi naujai sukurta valstybės įmonė „Kelių priežiūra“, o jos žingsnius ir kainodarą vertinantys privatūs kelininkai didėjančią konkurenciją laiko nesąžininga ir svarsto apie teisines priemones, tačiau ir „Kelių priežiūra“, ir Susisiekimo ministerija kaltinimus atmeta ir, tikina, kad nėra neleistino kryžminio subsidijavimo, skelbiamuose konkursuose dalyvaujama tokiomis pačiomis sąlygomis kaip ir kiti rinkos dalyviai, rašo „Verslo žinios“.

Privatūs kelininkai teigia, kad gruodžio konkursuose dėl kelių rekonstravimo dalyvavusi valstybės įmonė pateikė pasiūlymus, kurie iki 15 proc. žemesni už konkurentų. „Neatitikimas tarp realios kainos ir to, ką siūlo ši įmonė, mūsų supratimu, yra dengiamas iš kelių priežiūros darbų sąskaitos“, – aiškina asociacijos „Lietuvos keliai“ tarybos pirmininkas Rimvydas Gradauskas.

Anot jo, „Kelių priežiūra“ turėtų tiesiog nedalyvauti konkursuose ir likti finansuojama tik iš valstybės lėšų. Arba, jei taip neišeina, galimas kitas variantas – keisti valstybinės reikšmės kelių priežiūros sistemą, liberalizuojant šią sritį ir leidžiant konkuruoti privatiems kelininkams.

2017 metais „Kelių priežiūra“ iš valstybės gavo 81,4 mln. eurų savo pagrindinei veiklai atlikti – 21 tūkst. km kelių prižiūrėti, o 2018 metais įmonei numatyta skirti 79 mln. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių