Kaip „Air Lituanicos“ perspektyvas vertina kandidatai į Vilniaus merus?

  • Teksto dydis:

Į Vilniaus merus pretenduojantys liberalas Remigijus Šimašius ir  konservatorius Mykolas Majauskas sutinka, kad sostinei sudėtinga išlaikyti skrydžių bendrovę „Air Lituanica“, tačiau jos veiklos perspektyvas vertina skirtingai.

Į Vilniaus merus pretenduojantys liberalas Remigijus Šimašius ir  konservatorius Mykolas Majauskas sutinka, kad sostinei sudėtinga išlaikyti skrydžių bendrovę „Air Lituanica“, tačiau jos veiklos perspektyvas vertina skirtingai.

R.Šimašius Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) posėdyje antradienį teigė, jog būtina atlikti išsamią „Air Lituanicos“ kaštų ir sąnaudų analizę bei sekti jos finansinius srautus, tuo metu M.Majauskas bendrovės valdymą siūlo perduoti valstybei.

„Mes turime nacionalinį vežėją („Air Lituanica“ - BNS), bet jis priskirtas Vilniui. Vilnius nėra pajėgus turėti ir išlaikyti nacionalinį vežėją. Jis turi būti perduotas nacionalinei kompetencijai“, - tvirtino M.Majauskas.

Vilniaus valdžia pernai jau siūlė Vyriausybei investuoti į „Air Lituanica“ ir tapti jos akcininke, galbūt net perimant kontrolinį akcijų paketą, tačiau jokių konkrečių sprendimų tuomet nebuvo priimta.

R.Šimašius LPK posėdyje tvirtino, kad „Air Lituanica“ nepadėjo visiškai išspręsti Vilniaus susisiekimo su kitais Europos miestais problemų.

„Ar Vilnius turi susisiekimo problemą? Taip, turi. Ar „Air Lituanica“ ją išsprendė? Taip, išsprendė truputėlį, bet labai nedaug. Norint, kad kažkas skraidytų, turi būti srautai“, - teigė liberalų kandidatas.

Anot R.Šimašiaus, „Air Lituanicai“ steigimui ir išlaikymui skirtas lėšas būtų buvę geriau investuoti į miesto reklamą, siekiant padidinti keleivių srautus per Vilniaus oro uostą.

Sprendžiant Vilniaus susisiekimo problemas, M.Majauskas siūlė skaidrinti bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ veiklą, sugrąžinti privačius vežėjus, tvarkyti dviračių takus. Galimybes Vilniuje nutiesti metro M.Majauskas vertino skeptiškai.

„Metro yra ne Vilniaus pajėgumams ir tai reikia žiūrėti 20-30 metų į priekį. Šiandien pats Vilnius savo finansiniais pajėgumais negali vystyti šio projekto“, - teigė M.Majauskas.

Tuo tarpu R.Šimašius neatmetė galimybės, jog Vilniui plečiantis, ateityje metro būtų reikalingas: „Metro yra per brangus projektas, bet nereikėtų užkirsti jam kelio ateityje“.

Anksčiau Vilniaus savivaldybės kelis kartus svarstytas greitojo tramvajaus projektas, anot R.Šimašiaus, „nėra adekvatus“, nes atima erdvę iš kitų transporto priemonių.

Savivaldos rinkimai Lietuvoje vyks kovo 1 dieną. Pirmą kartą Lietuvoje merai bus renkami tiesioginių rinkimų būdu.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių