„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje augo sparčiausiai tarp Baltijos šalių

  • Teksto dydis:

Didžiausio Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo maisto restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimai pernai Lietuvoje pasiekė beveik 18 mln. eurų – 25,5 proc. daugiau negu 2016 m., kuomet pardavimai sudarė 14 mln. eurų. Tai – sparčiausias augimas iš visų Baltijos šalių: tinklo pardavimai Estijoje 2016 m. augo 7 proc. iki 20,3 mln. eurų, o Latvijoje – 10,6 proc. iki 19,8 mln. eurų.

Sparčiausias augimas Baltijos šalyse

„Pastaraisiais metais „Hesburger” Lietuvoje itin sparčiai auga, gerokai lenkdamas kitas Baltijos šalis. 2016 m. atidarėme du naujus restoranus miestuose, kuriuose iki šiol mūsų tinklo restoranų nebuvo – Molėtuose ir Elektrėnuose. Be to, klientams pasiūlėme naujų produktų, užtikrinome patrauklius pasiūlymus. Labai džiaugiamės, kad 2007 m. atidarę pirmąjį restoraną Klaipėdoje, šiemet Lietuvos rinkoje jau minime 10 darbo metų jubiliejų. Klientai Lietuvoje įvertino „Hesburger“ produktų skonį, todėl mūsų pozicija rinkoje labai tvirta, ją ir toliau aktyviai stiprinsime“, – sakė „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.

2016 m. Lietuvoje buvo atidaryti du nauji restoranai, o Vokiečių gatvėje Vilniuje veikiantis restoranas buvo visiškai renovuotas ir įrengtas pagal naują koncepciją. Iš viso į tinklo plėtrą ir renovaciją „Hesburger“ mūsų šalyje pernai investavo 2,16 mln, eurų.

Planuoja tolesnę plėtrą

Pasak I. Salmelos, tiek Lietuvoje, tiek ir kitose Baltijos šalyse yra potencialo tolesniam augimui ir plėtrai, todėl ir šiemet visose trijose šalyse tinklas bus plečiamas. Šiuo metu Lietuvoje „Hesburger” turi 46 restoranus. Per 2017 m. bendrovė mūsų šalyje planuoja investuoti nuo 3 iki 4 mln. eurų ir atidaryti 3-4 naujus restoranus. Planuojama, kad investicijos į plėtrą Latvijoje šiemet sieks 3 mln. eurų, Estijoje - 2,5-3 mln. eurų. Šiuo metu „Hesburger“ visose Baltijos šalyse turi 133 restoranus, iš jų Latvijoje veikia 45, Estijoje – 42.

Nuo 2016 m. visi nauji ir renovuoti „Hesburger“ restoranai įrengiami pagal Suomijoje sukurtą naują, aplinkai draugišką koncepciją – kasų meniu, produktų meniu, reklaminiai plakatai bei visa kita informacija klientams restorano viduje ir „drive-in“ dalyje yra pateikiama skaitmeniniuose ekranuose, popierius šiam tikslui nebėra naudojamas.

Metus pasitiko su naujovėmis

„Sėkmingam verslo augimui itin svarbu ne tik tinklo plėtra, tačiau ir patrauklus meniu, kurį taip pat nuolat peržiūrime ir atnaujiname, pasiūlydami dar įvairesnių produktų skirtingiems skoniams ir poreikiams. Štai 2017 m. pasitikome klientams pristatydami naujovę – specialų pusryčių meniu, kurį sudaro kelių rūšių sumuštiniai, bulvių paplotėliai ir jogurtas su uogomis. Tad metus pradedame labai aktyviai ir planuojame toliau išlaikyti greitą tempą bei aukštus aptarnavimo standartus“, - sakė I. Salmela.

Pasak I. Salmelos, klientų aptarnavimui „Hesburger“ skiria itin daug dėmesio ir nuolat atlieka tinklo restoranų vertinimus. Kasmet visi „Hesburger“ restoranai yra reguliariai tikrinami bei vertinami pagal vieningus kriterijus, o metų gale išrenkamas geriausių rezultatų pasiekęs tinklo restoranas. Geriausio 2016 m. „Hesburger“ restorano titulas Lietuvoje atiteko Marijampolėje Gedimino g. veikiančiam restoranui.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Bernardas

Bernardas portretas
Nesveiko maisto pirkimo tempai buv. socialistinio lagerio šalyse auga greičiau negu Vakaruose. Čia daugiau nusižudo, daugiau žūsta avarijose. Tik Rytų Europa, Azija lenkia
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių