„Ermitažas” nusitaikė į elektroninę prekybą

  • Teksto dydis:

Vienas didžiausių Lietuvoje apdailos, statybinių medžiagų bei sodo-daržo prekybos tinklas „Ermitažas” toliau plečia savo veiklą ir prie savo fizinių parduotuvių tinklo prijungia elektroninę parduotuvę. Prieš porą mėnesių pradėjusi veikti elektroninė parduotuvė sulaukia vidutiniškai 17 000 klientų apsilankymų per dieną.

„Pastaraisiais metais atidarėme sėkmingas naujos koncepcijos parduotuves Jonavoje bei Ukmergėje ir šiuo metu iš viso turime 6 Ermitažo parduotuves. Pasiteisinusi plėtra tik dar kartą patvirtino, kad klientai visoje Lietuvoje renkasi mūsų siūlomas prekes. Atidarę elektroninę parduotuvę su prekių pristatymo paslauga tikimės patenkinti bet kurioje Lietuvos vietoje gyvenančių klientų poreikius,” – teigė „Ermitažo” generalinis direktorius Marijus Kriščiūnas.

Pasak M. Kriščiūno, didelis dėmesys kuriant „Ermitažo” elektroninę parduotuvę buvo skirtas kliento patogumui ir prekių pristatymui. „Žinome, kaip šiandieniniam pirkėjui yra aktualus greitis ir lankstumas, todėl klientai gali rinktis prekių pristatymą jų nurodytu adresu, į LP Express siuntų savitarnos terminalus arba į artimiausią Lietuvos pašto skyrių. Prekės pristatomos per 2-3 darbo dienas visoje Lietuvoje, o Vilniuje ir Kaune galima rinktis prekių pristatymo tą pačią darbo dieną paslaugą,” – pasakojo M. Kriščiūnas.

Naujoji „Ermitažo” elektroninė parduotuvė pasižymi patogiu naršymu bei pirkimo procesu. „Ilgą laiką parduotuvę testavome, ieškojome geriausių sprendimų pirkėjui, kad būtų lengva rasti ir įsigyti reikiamą prekę. Pasirinkome patogų „vieno žingsnio pirkimą“, kai klientas viename lange gali supildyti savo informaciją ir pateikti užsakymą,“ – teigė „Ermitažo“ Elektroninės prekybos padalinio vadovė Simona Balčiuvienė.

„Ermitažo” elektroninėje parduotuvėje paklausiausios yra namų priežiūros, namų apdailos ir apšvietimo kategorijų prekės. Beveik pusė visų ermitazas.lt lankytojų informacijos ieško per mobiliuosius įrenginius. Šiuo metu „Ermitažo” elektroninėje parduotuvėje galima įsigyti daugiau nei 35 000 prekių. Ateityje prekių pasirinkimą planuojama išplėsti iki 50 000 prekių. 2018 m. kovo mėnesio apyvartos augimas palyginus su praėjusiu mėnesiu viršijo 50 proc.

„Ermitažo“ grynasis pelnas 2016 m. išaugo 5 kartus: nuo 0,6 mln. Eur iki 3,17 mln. Eur. Įmonės apyvarta 2016 m. sudarė 77,8 mln. Eur ir buvo 9,2 proc. didesnė nei 2015 m., kai šis skaičius sudarė 71,25 mln. Eur.


Šiame straipsnyje: Ermitažaselektroninė prekyba

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių