Atsinaujinę „Akropoliai“ pernai sulaukė 48,3 mln. lankytojų

  • Teksto dydis:

Aktyvus laisvalaikis, pramogos ir rūpestis sveikata pernai tapo labiausiai Lietuvos gyventojų pirkimo įpročius formuojančiais veiksniais, rodo didžiausių šalyje prekybos ir pramogų centrų „Akropolis“ 2016 m. veiklos rezultatai.

35 naujas parduotuves, kavines ir restoranus pernai atidarę ir daugiau nei 80 konceptualiai atnaujinę didžiausi Lietuvoje prekybos ir pramogų centrai „Akropolis“ 2016 m. sulaukė 48,3 mln. lankytojų. Tai 3 proc. daugiau nei 2015 m., kai „Akropoliuose“ apsilankė 46,8 mln. pirkėjų.

„Pomėgiams skirti pirkiniai, pramogos, restoranai ir kavinės – šie segmentai 2016 m. augo labiausiai. Mažmeninės prekybos tendencijos pernai išliko tos pačios, kurias pirmą kartą fiksavome 2014 m. pabaigoje – gerėjant namų ūkių finansinei situacijai, Lietuvos gyventojai vis didesnę savo biudžetų dalį skiria laisvalaikiui, sveikai gyvensenai. Tai pasaulinės tendencijos, kurios vis labiau įsitvirtina Lietuvoje, tad pastaruosius dvejus metus matome spartų pramogų, restoranų, aktyvaus laisvalaikio segmentų augimą“, - sako Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ valdančios bendrovės „Akropolis Group“ Nekilnojamojo turto valdymo departamento vadovė Dovilė Vidzbelytė.

Sporto ir laisvalaikio prekių pardavimai 2016 m. Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ augo labiausiai – 37 proc., pramogų – 15 proc., kavinių ir restoranų – 7 proc.

„Matome, kad vartotojų įpročiai keičiasi, auga visaverčio laisvalaikio, aukštos kokybės prekes parduodančių, specializuotų parduotuvių ir paslaugų poreikis, todėl atnaujindami prekybos centrų koncepcijas ir nuomininkų rinkinį didžiausią dėmesį skiriame šiems segmentams. 2016 m. rezultatai rodo, kad mūsų lankytojai teigiamai vertina tokius pokyčius“, - sako bendrovės „Akropolis Group“ Nekilnojamojo turto valdymo departamento vadovė.

„Akropoliuose“ pernai buvo atidarytos pirmosios šalyje didelių tarptautinių ženklų - „Calzedonia“, „Intimissimi“, „OVS Kids“, „Imaginarium“, sertifikuota „LEGO“ - parduotuvės.

Didžiausios permainos 2016 m. vyko Klaipėdos „Akropolyje“, kur buvo iš pagrindų perdaryta 1000 kv.m. ploto restoranų zona – atsidarė nauji restoranai „Manami“, „Jing Bin Lou“, kavinės „Cukraus studija“ ir „Caif cafe“, o čia jau veikę restoranai lankytojams pristatė naujausias eksterjero koncepcijas. Didžiausiame Vakarų Lietuvos prekybos ir pramogų centre pernai tai pat atnaujintos 40 parduotuvių, užimančių daugiau nei 6000 kv.m ploto.

Iš viso 2016 m. Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ buvo atnaujinta daugiau nei 10 000 kv.m prekybinio ploto užimančių parduotuvių ir restoranų.

Aktyvus nuomininkų rinkinio atnaujinimas „Akropoliuose“ vyks ir 2017 metais. „Planuojame pristatyti ir naujus rinkoje prekių ženklus, ir naujas „Akropoliuose“ jau veikiančių parduotuvių koncepcijas. Mažmeninės prekybos rinka visame pasaulyje yra pokyčių epicentre, tad būdami Lietuvos rinkos lyderiais sieksime savo lankytojams pristatyti naujausias jos tendencijas“, - sako „Akropolis Group“ Nekilnojamojo turto valdymo departamento vadovė D.Vidzbelytė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių