Atsakymų į vartotojų prašymus nepateikusiam „Ermitažui“ skirta 400 eurų bauda

Sulaukusi kelių vartotojų skundų, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nustatė, kad statybinių medžiagų ir apdailos prekių prekybos tinklas „Ermitažas“ nevykdė pareigos atsakyti į rašytines vartotojų pretenzijas. Dėl to įmonei skirta 400 eurų bauda.

„VVTAT sulaukė kelių vartotojų prašymų dėl kilusių ginčų su „Ermitažu“. Vartotojai informavo, kad pardavėjas nevykdė pareigos atsakyti į rašytines vartotojų pretenzijas. Gavusi pirmąjį vartotojo prašymą, VVTAT įspėjo pardavėją dėl nevykdomų įsipareigojimų, tačiau pasikartojus nusiskundimams, buvo pradėta byla dėl Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatų pažeidimo“, – nurodo tarnyba.

Nurodoma, kad įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes, įmonės bendradarbiavimą bei siekį taikiai spręsti vartotojų ginčus, už Vartotojų teisių apsaugos įstatyme nurodytų reikalavimų nesilaikymą „Ermitažui“ skirta 400 eurų bauda.

Vartotojų teisių apsaugos įstatymas numato pareigą verslininkui neatlygintinai išnagrinėti vartotojo prašymą ir ne vėliau kaip per 14 dienų pateikti motyvuotą rašytinį atsakymą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Jj

Jj portretas
Baisi bausmė! Turginiams irgi tokias pačias skiria. O skandinavai kažkodėl baudžia pagal apyvartą...
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių