- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pirkinius pagal iš anksto susidarytą sąrašą pastaruoju metu žmonės ėmė planuoti dažniau. Lietuviško prekybos tinklo „Maximos“ lojalių klientų apklausa rodo, kad dėl pandemijos pasikeitę pirkėjų įpročiai išlieka ir pasibaigus karantinui, o daugiau negu trečdalis apklaustųjų šiemet ėmė labiau rūpintis savo sveikata – pradėjo maitintis sveikiau.
Pavasarį Lietuvą pasiekusi pandemija ir tris mėnesius taikyti karantino ribojimai paveikė žmonių elgseną. Per visoje Lietuvoje vykdytą lojalių prekybos tinklo klientų apklausą 53 proc. respondentų pripažino, kad karantinas pakeitė jų apsipirkimo įpročius.
Apklausa atskleidė, kad daugiau negu pusė (54 proc.) apklaustų lojalių prekybos tinklo pirkėjų dažniau ėmė planuoti pirkinius ir susidaro prekių sąrašą. 44 proc. respondentų nurodė, kad visuomet planuotai su sąrašu perka maisto ir kitas kasdienes prekes, o 17 respondentų teigia, kad po karantino pradėjo planuoti savo apsipirkimus.
„Planuoto apsipirkimo įprotis sustiprėjo per karantiną, kai žmonės ribojo savo išėjimus iš namų ir stengėsi vienu kartu įsigyti kuo daugiau produktų ilgesniam laikui. Tai praverčia ir dabar, pasibaigus karantinui“, – aiškina prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.
Apklausos duomenimis, pirkėjai ieško ne tik geriausių kainų, bet ir nori būti tikri dėl tinkamos sudėties ir aukščiausios produktų kokybės. Pusė apkaustų lojalių prekybos tinklo klientų nurodė, kad dabar dažniau ėmė skaityti, kas parašyta produkto etiketėje. „Didesnis dėmesys etiketėms atskleidžia augantį vartotojų sąmoningumą. Pirkėjams Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, vis labiau rūpi ne tik produktų sudėtis, bet ir kita gamintojų informacija: kur ir kaip produktas yra auginamas bei gaminamas. Mūsų klientų apklausa patvirtina pasaulines tendencijas, kad vartotojai aktyviau siekia priimti geriau informuotus ir atsakingus sprendimus, vedančius asmeninio tikslo link – gyventi sveikiau, jaustis žvaliau, labiau tausoti aplinką. Dauguma „Maximos“ lojalių klientų pirmenybę teikia Lietuvoje užaugintai ir pagamintai produkcijai, todėl skaitydami etiketę vis dažniau atkreipia dėmesį į prekės kilmės šalį“, – pastebi E. Dapkienė.
Beveik du iš penkių apklaustųjų pripažino, kad pradėjo maitintis sveikiau. Penktadalis pirkėjų nurodo, kad pastaruoju metu ėmė dažniau pirkti ekologišką maistą. Be to, apklausa parodė, kad po karantino žmonės ėmė dažniau gaminti maistą namuose.
Tuo tarpu 33 proc. apklaustųjų nurodė, kad apsipirkinėjimo įpročiams karantinas įtakos neturėjo.
Internetinė apklausa apie lojalių prekybos tinklo klientų įpročius vykdyta rugpjūčio 10-25 dienomis. Apklausoje dalyvavo 4052 atsitiktinai atrinkti lojalūs klientai visoje Lietuvoje.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Seime – valstybės ir vietos gynybos pramonės ryšius skatinančios pataisos
Seimui ketvirtadienį teikiamos Gynybos ir saugumo pramonės įstatymo pataisos, kurios leistų į valstybės vykdomą karinės technikos įsigijimą įtraukti Lietuvos įmones. ...
-
LB: bankai nepakankamai informuoja savivaldybes apie alternatyvas uždarytiems skyriams2
Lietuvos banko (LB) vertinimu, nors mažėja fizinių bankų klientų aptarnavimo skyrių, poreikis „gyvai“ konsultacijai išlieka. Tačiau, anot LB atstovės, gyventojai nepakankamai informuojami apie alternatyvias aptarnavimo galimybes. ...
-
Vilniaus Senamiestyje bus pradedamos naujo gyvenamųjų namų projekto statybos4
Įmonių grupė „Eika“ kartu su bendrove „Etapas Group“ bei jos partneriais užbaigė sostinės Seinų gatvėje esančio sklypo ir jame suplanuoto gyvenamųjų namų projekto „Senamiesčio sodai“ įsigijimo sandorį. ...
-
Ugdė vaikų meilę vandeniui1
Ketverius metus, nuo 2020 m. rusėjo iki 2024 m. sausio, trijų Kauno miesto pradinių mokyklų antrokai dalyvavo Sporto rėmimo fondo finansuojamame projekte „Pamilk vandenį“. Apie 800 antrokų vieną kūno kultūros pamoką praleido baseine, mok...
-
Produkciją Lietuvoje pristato biodujomis varomu vilkiku: per metus 100 tonų sumažins išmetamą CO22
Gėrimų gamintoja „Volfas Engelman“ nuo šiol savo produkciją visoje Lietuvoje pristato biometanu varomu vilkiku. Naujasis sunkvežimis kasdien keliauja iš Kauno į didžiųjų prekybos tinklų, esančių Panevėžyje ir Vilniuje, sa...
-
A. Avulis: vis dar galioja mano pasiūlymas, kad 2026 m. pabaigoje stadione žaistume futbolą20
Nacionalinį stadioną iš „BaltCap“ perimančios „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis sako esąs pasirengęs vykdyti projektą, o jau 2026 m. pabaigoje galėtų būti sužaistos pirmosios futbolo rungtynės. Anot jo, šiuo metu ...
-
D. Vedrickas: VPT galbūt vertins galutinę stadiono koncesijos sutartį – nenorėčiau dabar spekuliuoti2
Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) vadovas Darius Vedrickas neatmeta, kad tarnyba vertins Nacionalinio stadiono statybos koncesijos sutarties galutinį variantą. ...
-
„Mega“ pranešė liūdną žinią: neteko ilgaamžių ryklių13
Ne vienus metus prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ buvo vienintelė vieta Lietuvoje, kurioje buvo galima apžiūrėti ryklius. Rykliai kartu su daugiau nei dviem šimtais per 40 skirtingų rūšių iš Atlanto, Indijos ir Ram...
-
„LTG Cargo“ pradėjo testuoti išmaniąją nuotolinės diagnostikos sistemą
LTG grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ pradėjo lokomotyvuose testuoti išmaniąją nuotolinės diagnostikos įrangą. Planuojama, kad pasiteisinus šiam tęstiniam projektui bendrovė galės sutaupyti iki 1,5 mln. eurų pe...
-
„Regitros“ paslaugos buvo neprieinamos
Savaitės pradžioje daugybė vairuotojų negalėjo prisijungti prie „Regitros“ vairuotojų portalo. Vėliau pasirodė pranešimas, kuriuo patvirtinta žinia apie sutrikimą ir atsiprašymas už nepatogumus. ...