Tyrimas: kaip klientas renkasi draudiką?

Draudimo bendrovės BTA užsakymu rinkos ir viešosios nuomonės tyrimų kompanijos „Spinter tyrimai“ atlikta Lietuvos gyventojų apklausa parodė, kad daugiau nei pusė apklaustųjų draudiką renkasi pagal tokius kriterijus kaip draudimo bendrovės patikimumas, greitai ir teisingai atlyginama žala bei priimtinos draudimo paslaugų kainos. Tuo tarpu tokios savybės kaip kliento asmeninė pažintis su draudimo specialistu, aiškios draudimo taisyklės ar kliento informavimas apie besibaigiančią draudimo sutartį šiuo metu yra svarbios tik ketvirtadaliui gyventojų, teigiama pranešime spaudai.

Tyrimas parodė, kad beveik 54% didžiuosiuose miestuose ir 47% kaimo vietovėse gyvenančių asmenų būtų linkę rinktis tą draudiką, kuris greičiausiai atlygina nuostolius. Didžiųjų miestų ir kaimo vietovių gyventojai panašiai pasisako ir dėl teisingo žalos dydžio apskaičiavimo ir šį kaip svarbų kriterijų draudiko pasirinkimui vertina atitinkamai 54% ir 50% šiose vietovėse gyvenančių asmenų. Draudimo paslaugų kaina yra kiek mažiau aktuali nei išmokėjimai – taip teigia 42% apklausoje dalyvavusiųjų respondentų.

Nnuostolių atlyginimo procesas visada bus gerokai greitesnis, jei nukentėjusysis apie įvykį nedelsiant informuos draudiką bei laiku pristatys aiškiai ir tvarkingai supildytą ir pasirašytą eismo įvykio deklaraciją ar kitus dokumentus, reikalingus įvykiui administruoti pagal konkrečią draudimo rūšį. Dažnai tai atrodo menki, tačiau yra labai svarbūs dalykai, nuo kurių priklauso ne tik žalos apskaičiavimas, bet ir žalos nukentėjusiam atlyginimo operatyvumas.


Šiame straipsnyje: DraudimasDraudimo rinka

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių