Sveiko maisto mada kol kas lenkia vartotojų piniginę

Ekologiškų prekių bendrovė „Sveiki produktai“ per praėjusius metus išplėtė mažmeninės prekybos parduotuvių tinklą ir daugiau dėmesio pradėjo skirti didmeninei prekybai.

Tokių prekių pardavėjų rinkoje vis dar gausėja, bendrovių pajamos auga, tik uždirbti pelno nėra lengva, pažymi pardavėjai, penktadienį praneša „Verslo žinios“

„ Apyvarta kasmet kyla turbūt ne mažiau kaip 50 proc.“, - sako „Sveiki produktai“ vienas iš savininkų Aris Azguridis.

Praėjusiais metais bendrovės pardavimo pajamos perkopė 6 mln. litų, 80 proc. daugiau nei 2010 metais. Parduotuvių tinklą bendrovė pernai padidino nuo 8 iki 11.

„Naujų pardavėjų atsiranda daug, bet, man atrodo, kad lygiai tokiu pačiu tempu po kiek laiko jų ir mažėja. Rinkoje yra konkurencija ir reikia jėgų, norint joje išsilaikyti“, - prekybos padėtį apibūdina ekologiškų Latvijos kapitalo parduotuvių tinklo „Bioteka“ marketingo vadovė Eglė Krušaitė.

Latvijos kapitalo bendrovė į Lietuvą įžengė prieš dvejus metus. Šiuo metu Latvijoje veikia 8 tinklo parduotuvės, Lietuvoje - 3, bet yra planų čia atverti ir daugiau parduotuvių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių