Seimo naujokai pagyvins prekybą automobilių salonams?

Pasikeitus pusei Seimo, klientų antplūdžio laukia prekiautojai naujais automobiliais. Naujajame Seime tautos išrinktieji ir toliau gali tūkstančius valdiškų litų leisti prabangioms mašinoms, jų nuomai, remontui bei degalams, pranešė TV3 „Žinios“.

Pusę Seimo pakeitę naujokai žada pagyvinti prekybą automobilių salonams ir lizingo bendrovėms. Parlamente ir toliau galioja ankstesnės kadencijos metu buvusi tvarka, pagal kurią kiekvienas parlamentaras gali nuomotis ir išlaikyti automobilį iš parlamentinei veiklai skirtų lėšų, kurios kas mėnesį sudaro apie 2,1 tūkst. litų.

„Iš savo atlyginimo moku bankui lizingą ir dar liko pusantrų metų. Kai pabaigsiu mokėti, jis (automobilis – DELFI) bus mano“, – sakė Seimo narys Valerijus Simulik.

„Dar per daug nesukau galvos, nes mano mašina pakankamai racionaliai naudoja degalus. Paskui pagalvosim“, – kalbėjo Rytas Kupčinskas..

„Nežinau, svarstau dar, apsižiūrėsiu. Kas man labai svarbu, tai kad automobilis būtų ekonomiškas“, – sakė Agnė Bilotaitė.

„Aš su nuosavu automobiliu važinėju. Galvoju, kad nuomoti – tai veltui mėtyti valstybės pinigus“, – sakė Mečislovas Zasčiurinskas.

Iš ataskaitų matyti, kad ne knygoms, ne suvenyrams ir ne biuro išlaikymui, o būtent mašinoms tautos išrinktieji išleisdavo beveik visus jiems skiriamus mokesčių mokėtojų pinigus. Mašinos nuomai, remontui, draudimui ir degalams vidurkis kas mėnesį – nuo 1 tūkst. iki 1,5 tūkst. litų.

„Jeigu išleisti visus pinigus vien tik automobilio nuomai ir nebelieka pinigų veiklai vykdyti, tai kaip tą veiklą vykdyti?“ – kalbėjo A. Bilotaitė.

„Reikia pakeist įstatymą taip, kad žmonės, kurie nori važinėti sava (mašina – DELFI), gautų tam tikrą kompensaciją ir tada tikrai Seimo kanceliarijai kainuotų pigiau“, – sakė Algirdas Sysas.

„Man buvo daug geriau, kai buvo tvarka senoji, kai visiems Seimo nariams buvo nupirkti tos pačios markės automobiliai. Tai buvo labai praktiška, nebuvo jokios diskriminacijos“, – sakė Vytenis Andriukaitis.

Seimo kancleris Jonas Milerius sako, kad nėra jokių ribojimų, kokią dalį Seimo nariai  gali skirti automobilių poreikiams gali skirti iš parlamentinei veiklai skirtų 2 tūkst. litų per mėnesį.

„Kanceliarija neturi galimybių ir nekontroliuoja turi jie ar neturi. Manau, kad asmeninius savo (automobilius – DELFI) jie turi, o ar vyksta nuoma, tikrai nieko nežinau“, – sakė J. Milerius.

Kokias apsirūpinimo automobiliais formas pasirinks naujos kadencijos parlamentarai dar neprisipažįsta.

„Kol kas negalvoju, nes yra rimtesnių, kaip man atrodo, dalykų, reikia susitvarkyti kabinetą, su padėjėjais viską išsiaiškinti“, – sakė Irina Rozova.

„Yra gražu, kad tai nebūtų kažkokie prabangūs automobiliai, kurie keltų visuomenės pasipiktinimą. Bet, žinot, nesu frakcijos seniūnas, tų automobilių neperžiūrinėsiu ir nenurodinėsiu, kad jūs galit tokį ar kitokį“, – įsitikinęs „darbietis“ Vytautas Gapšys.

Kilus skandalui dėl anksčiau Seime klestėjusios išperkamosios nuomos, kai ne iš savo atlyginimo, o iš parlamentinei veiklai mokesčių mokėtojų skiriamų pinigų parlamentarai, galima sakyti, nusipirkdavo sau automobilius, dabar Seimo nariai tikino atsisakę.

Tačiau apsirūpinimo transportu būdų prigalvoja įvairių. Vieni važinėja savo automobiliais, iš parlamentinių lėšų mokėdami už remontą ir degalus, kiti iš parlamentinių lėšų susimoka už viską – automobilį nuomojasi, moka ir draudimo įmokas, perka degalus ir remontuoja. Dar kiti turi nuosavą automobilį, tačiau nuomojasi ir dar vieną darbui iš parlamentinių lėšų.





NAUJAUSI KOMENTARAI

XXI a. baudžiava Lietuvoje

XXI a. baudžiava Lietuvoje portretas
22 metus Lietuvą skurdino, partinių gaujų suformuotos, penkiolika vyriausybių. Štai kokioje padėtyje dabar yra Lietuvos žmonės. Kai ... Anglijoje nekvalifikuotas darbininkas už minimalų valandinį atlygį gali nusipirkti šešis produktus: - pieno 1 litrą; - miltų 1 kilogramą; - cukraus 1 kilogramą; - 6 kiaušinius; - aliejaus 1 litrą; - dyzelino 1 litrą. Tai ... Lietuvoje nekvalifikuotas darbininkas už minimalų valandinį atlygį nepajėgus nupirkti dyzelino 1 litro, aliejaus 1 litro (nes brangesnis už dyzeliną su akcizais) ir iš likusių keturių aukščiau išvardintų produktų gali nusipirkti tik vieną kurį nors, nes kitiems įsigyti pinigų jau nepakanka. (Tai yra 2012 kovo mėnesio tyrimo duomenys) Tokiom nežmoniškom sąlygom Lietuvoje skursta dirbantis jaunimas ir mes su mažiausiomis darbo pajamomis, tokiom sąlygom yra priversti vargti ir mūsų tėvai pensininkai. Gyventi oriai Lietuvoje trukdo štai šios partinės gaujos, kurios sukūrė Lietuvą netinkamą žmogui gyventi: - LSDP (Lietuvos socialdemokratų partija) ir gaujos vadeiva Algirdas Butkevičius; - TS LKD (Tėvynės sąjunga – Lietuvos krikščionių demokratai) ir gaujos vadeiva Andrius Kubilius; - Partija Tvarka ir teisingumas su gaujos vadeiva Valentinu Mazuroniu; - Liberalų ir centro sąjunga su gaujos vadeiva Algiu Čapliku; - Lietuvos Respublikos liberalų sąjūdis ir gaujos vadeiva Eligijus Masiulis. Taip pat Lietuvai yra pavojingi Voldemar Tomaševski su Lietuvos lenkų rinkimine akcija, gaujos vadeiva rusas Viktor Uspaskich su darbo partija ir kiti į juos panašūs. Tai yra partinės gaujos, kurios dirbtinai skurdina bendruomenės žmones, naikina Lietuvą.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių