- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Reklamos apimtys Lietuvoje per tris šių metų ketvirčius, palyginti su 2016 metų sausio-rugsėjo mėnesiais, augo 5 procentais. Labiausiai šiemet augo kino, vidaus televizijos, interneto ir lauko video reklama, didžiausias nuosmukis fiksuotas žurnaluose ir laikraščiuose, skelbia tyrimų bendrovė „ Kantar TNS“.
„Reklamos apimčių augimą šiais metais labiausiai lemia prekybos tinklų kategorija. Per metus prekybos tinklų reklamos išlaidos augo 46 proc., pirkėjo lojalumo kortelių - 107 procentais. Reklamuojamų kategorijų sąraše pagal reklamos išlaidas prekybos tinklai pirmavo televizijoje, radijuje, internete, lauko reklamos stenduose“, – BNS teigė „ Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Anot jos, telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ vardo pristatymas šių metų pradžioje lėmė, kad per devynis mėnesius žiniasklaidoje labiausiai išaugo telekomunikacijų kompanijų reklamos išlaidos. Šiemet taip pat didėjo valstybinių institucijų bei Europos Komisijos pristatomų projektų bei programų, optikos parduotuvių reklamos biudžetai.
„Kantar TNS“ duomenimis, labiausiai savo išlaidas mažino gaiviųjų gėrimų, mineralinio ir geriamo vandens bei prekybos internetu bendrovės.
Šiais metais reklamos biudžetus labiausiai didino įvairias socialines akcijas ir projektus pristatanti Aplinkos ministerija, taip pat išaugo farmacijos kompanijos „Glaxo SmithKline“, smulkiųjų vartojimo kreditų bendrovės „Credit Service“ reklamos išlaidos. Investicijas reklamai labiausiai mažino „Coca-cola“, „Johnson&Johnson“ ir „Mondelez International“.
Televizijos reklamos augimas šiemet siekė 4,2 proc. - ištransliuota 1,4 mln. reklaminių klipų. Spaudos reklamos apimtys sumažėjo 8,2 procento. Laikraščiuose jos plotas krito 5,8 proc., žurnaluose - 11,5 procento. Laikraščiuose išspausdinta 6,3 mln., žurnaluose - 4,2 mln. kv. centimetrų reklamos.
Radijo stotys šiemet transliavo 6,1 mln. sekundžių reklamos - 9,7 proc. daugiau nei pernai per devynis mėnesius. Reklamjuosčių reklamos internete išlaidos didėjo 14,8 procento.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas per metus sumažėjo 1,8 proc. - vidutiniškai per dieną stenduose buvo 16,9 tūkst. kv. metrų reklamos. Lauko video reklamos ekranuose vidutiniškai per dieną transliuota 3,9 mln. sekundžių reklamos - 12,1 proc. daugiau nei pernai per tris ketvirčius.
Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų šiemet užklijuota 26,6 tūkst. reklaminių lipdukų - 0,1 proc. mažiau nei pernai. Vidaus televizijos reklamos kiekis per metus padidėjo 28,4 procentų.
Kino reklamos apimtys šiais metais augo 36,7 proc. - iš viso buvo parodyta 408 tūkst. reklaminių klipų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
N. Mačiulis: Lietuvos gyventojų lūkesčiai yra vieni aukščiausių Europos Sąjungoje1
Vienas didžiausių šalyje komercinių bankų „Swedbank“ nekeičia šių metų Lietuvos bendrojo vidaus produkto (BVP) augimo prognozės – šalies ekonomika turėtų augti 1,8 proc., tuo metu 2025 metų prognozė didinama i...
-
S. Krėpšta: šiemet rinką gali papildyti keli mažesni komerciniai bankai
Lietuvos banko (LB) valdybos narys Simonas Krėpšta sako, kad šiais metais šalies bankų rinką gali papildyti keli mažesni tiek Lietuvos, tiek užsienio bankai. ...
-
Ekspertė patarė, ką daryti, kad jaustumėte mažesnį finansinį stresą1
Per pastaruosius metus visiškai dėl savo finansinio saugumo užtikrintų gyventojų sumažėjo beveik dvigubai – taip jaučiasi vos kas dešimtas. Tokius duomenis atskleidžia banko „Swedbank“ užsakymu atlikta apklausa. Be to, ...
-
I. Šimonytė: jūros vėjo parko konkursas neįvyko dėl nepalankios padėties rinkoje2
Neįvykus antrajam 2,4 mlrd. eurų preliminarios vertės 700 megavatų (MW) galios vėjo parko Baltijos jūroje konkursui, premjerė Ingrida Šimonytė sako, kad investuotojai galėjo apsigalvoti, nes elektra rinkoje dabar gerokai pigesnė nei buvo Lietu...
-
Premjerė: galima diskutuoti apie papildomą 2 proc. pelno apmokestinimą gynybai5
Premjerė Ingrida Šimonytė sako, kad galima diskutuoti apie verslo apmokestinimą didesniu pelno mokesčio tarifu gynybos reikmėms – tai pernelyg nepakenktų investuotojų požiūriui į investicijas Lietuvoje. ...
-
Potencialūs „Rheinmetall“ partneriai Lietuvoje – sprogmenų, elektronikos gamintojai3
Vokietijos karinės pramonės milžinei „Rheinmetall“ ketinant Lietuvoje statyti artilerijos šovinių gamyklą ir pradedant ieškoti vietos partnerių, šalies gynybos pramonės atstovai mano, kad su koncernu galėtų bendradarbi...
-
Seimas balsuos dėl laisvos valstybinės žemės laikinos nuomos
Seimas balsuos dėl Žemės įstatymo pataisų, kuriomis ketinama leisti laisvą valstybinę žemę ir mieste, ir kaime laikinai naudoti tik ūkininkams arba įmonėms, kurie naudojo ją iki praėjusių metų pabaigos. ...
-
Seimas sugriežtino reikalavimus verslui dėl pinigų plovimo prevencijos2
Seimas įpareigojo finansų įstaigas keistis informacija apie klientus – taip siekiama sumažinti pinigų plovimo ir teroristų finansavimo atvejų, geriau įgyvendinti sankcijas ir ribojamąsias priemones. ...
-
G. Nausėda ragina muitais mažinti Rusijos žemės ūkio produktų konkurencingumą1
Prezidentas Gitanas Nausėda ragina didinti muitus Rusijos ir Baltarusijos žemės ūkio produktams, kad jų importas taptų nekonkurencingas. ...
-
I. Ruginienė: priėmus nesubalansuotus sprendimus dėl gynybos finansavimo, kiltų socialinių neramumų18
Tęsiantis diskusijoms dėl lėšų papildomam gynybos finansavimui, Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos (LPSK) pirmininkė Inga Ruginienė sako, kad, įvedus regresinius mokesčius, nukentėtų visuomenė ir galėtų kilti socialinių neramum...