Pristatyti Juodkrantės uosto projektiniai pasiūlymai

  • Teksto dydis:

Juodkrantės uosto vizija tampa vis realesnė  – Neringos savivaldybės tarybos nariams pristatyti planuojamo objekto projektiniai pasiūlymai.

Vidaus vandenų keleivinių laivų ir turistinių jachtų uostas Juodkrantėje pradėtas planuoti prieš dešimt metų, o svariu argumentu ginant jo atsiradimo idėją tapo Neringos savivaldybės iniciatyva atliktas

Tarptautinės paminklų ir paminklinių vietovių tarybos (ICOMOS) Lietuvos nacionalinio komiteto ekspertinis vertinimas, patvirtinantis, kad šis objektas ne tik kad  nepažeidžia Kuršių nerijos vertingųjų savybių, o kaip tik turės teigiamos įtakos socialinei, kultūrinei vietovės aplinkai.

Detalusis planas, formuojantis žemės sklypus Juodkrantės uosto statybai, valčių nuomos punktui bei bendrojo naudojimo teritorijai (Kuršių marių krantinei), patvirtintas dar 2014-aisiais metais.

Uostą statyti planuojama centrinėje Juodkrantės gyvenvietės dalyje – teritorija planuojama į šiaurę nuo esamos keleivinių laivų prieplaukos.  

Neringos savivaldybės tarybos nariams pristatyti trys planuojamo uosto akvatorijos variantai, kuriais ieškoma sprendimų saugiausiam laivų manevravimui ir stovėjimui. Šios analizės rengtos konsultuojantis tiek su kurorto savivaldybės, tiek su Lietuvos buriuotojų sąjungos atstovais. Kuris variantas tinkamiausias, bus nuspręsta atlikus gilesnes analizes.

Projektinius pasiūlymus parengusi G. Janulytės-Bernotienės studija numato, kad uoste vanduo turi būti pratekamas, todėl virš marių įrengiami praėjimui skirti tilteliai. Planuojama uosto talpa – iki 80 įvairaus dydžio jachtų ir kitų mažųjų laivų. 

Įvertinus griežtus projektavimo ir statybos reikalavimus Kuršių nerijoje, planuojamame uosto pastate numatoma patalpa nedidelės jachtos remontui, sandėliavimo-buitinės patalpos (rūbinės, dušai, tualetai, virtuvėlė, skalbykla, pirmosios medicininės pagalbos punktas) bei didžioji ir mažoji salės, kuriose galėtų dirbti uosto tarnyba, veikti maitinimo paslaugas teikianti įstaiga. Greta jachtklubo planuojama viešoji erdvė. Numatoma ir jachtų iškėlimo įrenginio galimybė. Pristatyti siūlymai, numatantys ir esamos prieplaukos teritorijos sutvarkymą (vadinamajam „kvadratui“).

Pristatytiems projektiniams siūlymams Neringos savivaldybės taryba išreiškė pritarimą, tad netrukus prasidės kitas etapas – techninio projekto rengimas, siekiant gauti statybos leidimą.


Šiame straipsnyje: Juodkrantės uostasJuodkrantė

NAUJAUSI KOMENTARAI

Rimas

Rimas portretas
cia mariose uostas planuojamas, ne juroje, iki juros 23km nuo Juodkrantes prieplaukos :) skirtas maziems laivams ir jachtoms - pramogai pagrinde manau. taip pat stotele keltams i dreverna, klaipeda, nida.. turizmui. infrastruktura reikia plesti, nes potencialo yra. realiai parkuoti mazus laivus labai rizikinga juodkranteje, nes tik atrodo, kad molas yra, bet ten greit galima sudauzyti laiva pririsus ir per nakti pasisukus/pakilus vejui..

>.Aitvaras

>.Aitvaras portretas
Pirmiausia - jokių uostų. Ne taip seniai buvo paskelbtas paveldosaugininkų verdiktas, kad pvz. negali būti jokių Nidos uosto rekonstruikcijų, jokių jachtų uoste, nes suplaukusių ten apsistoti laivų "stiebai užstos unikalų vaizdą". Koks dar uostas Juodkrantėje? Paveldosaugininkai ir visokios parko direkcijos uždės kategorišką veto.

KAUNIET4

KAUNIET4 portretas
ŽMONES,VAŽIUOKIT ATOSTOGAUTI Į JUODKRANTĘ,KO JŪS IEŠKOTE PRIE UŽSIENIO BASEINŲ.
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių