Pigūs skrydžiai riboja eksportą

Oro uostams fiksuojant rekordinius keleivių srautus transporto sektoriaus atstovai perspėja, kad vis dažniau Lietuvos padangę raižant pigių skrydžių oro bendrovių lėktuvams, prastėja galimybės skraidinti krovinius.

Mažėjant transportavimo galimybėms paslaugos išlieka santykinai brangios, o jei plėsis pigių oro linijų tvarkaraštis, paprastas vartotojas išloš, bet galimybės operatyviai išvežti ar įvežti krovinius oro transportu tik mažės, penktadienį rašo „Verslo žinios“.

„Pigių skrydžių bendrovės - džiaugsmas keleiviams, bet ne Lietuvos ekonomikai. Jos užsiima emigrantų vežiojimu ir išvažiuojamuoju turizmu, neskraido verslo maršrutais, tad nelabai padeda ir verslo žmonėms. Tačiau nematoma įtaka daroma ir krovinių rinkai“, - vertina transporto ir logistikos bendorvės „Kuehne + Nagel“ generalinis direktorius Egidijus Kažukauskas, pasak kurio, pigių skrydžių bendrovės atima keleivius iš tradicinių, tad - šios mažina reisų skaičių arba skraido mažesniais lėktuvais, ir išskraidinti ar importuoti krovinius galimybės mažėja, ypač didesnius.

Britams priklausančios medicinos priemonių gamybos bendrovės „Intersurgical“ pardavimo skyriaus vadybininkė Daiva Šimkutė tikino, kad dėl ribotų galimybių pasinaudoti oro transportu eksportuojant didesnės apimties krovinius įmonė netenka potencialių užsakovų.


Šiame straipsnyje: pigūs skrydžiaiskrydžiai

NAUJAUSI KOMENTARAI

booo

booo portretas
kas per nsusisnekejimai. pagrindiniai kroviniu oro uostai Lietuvoje - Kaunas ir Siauliai. Siauliuose is viso jokiu keleiviu nera, o Kaune nuo sio rudens ju mazes 50%. Kazkokie nevykeliai turbut bando piktintis, kad Vilniuje keleiviu padaugejo. Nors realiai ju tiesiog dabar tiek pat kiek kokiais 2008 metais.

taip

taip portretas
Tik pagalvokit nabageliai verslininkai skundziasi, kad neturi su kuo skristi i verslo komandiruotes. Ir kiek jau tokiu skraidanciu verslininku Lietuvoje yra - ant ranku pirstu suskaiciuoti galima. O kas jiems trukdo persesti kituose oro uostose, kad pasiekti reikiama tiksla? Paradoksalu, bet patys verslininkai uzmirso, kad paklausa diktuoja pasiula. Is tikruju, prekes skraidinti galima ir per Kauno ar Siauliu oro uostus. Kas cia per problema?
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių