Perkant paslaugas svarbiau už kainą tampa įsipareigojimai

Didžiosioms šalies įmonėms renkantis informacinių technologijų (IT) sistemų priežiūros paslaugų teikėją svarbiausia, kad šis vykdytų pažadus bei įsipareigojimus ir turėtų kompetentingą komandą, rodo tyrimas.

Tokios savybės, kaip teikėjo lyderystė rinkoje, žinomumas ar platus paslaugų spektras, mažiausiai svarbios, penktadienį informuoja „Verslo žinios“.

Klientams nelabai svarbu ir tai, ar IT paslaugos teikiamos remiantis gerosiomis pasaulinėmis IT praktikomis.

IT sprendimų bendrovės „Blue Bridge“ direktorius Dalius Butkus teigia, jog jam netikėta, kad tarp svarbiausių savybių, pagal kurias didžiosios įmonės vertina IT tiekėjus, neminima patraukli paslaugų kaina.51 proc. TNS apklaustų įmonių per paskutiniuosius 6 mėnesius paslaugas pirko iš vienos, 31 proc.- iš dviejų, 18 proc. - iš trijų ir daugiau IT sistemų priežiūros ir konsultacijų paslaugas teikiančių įmonių


Šiame straipsnyje: ITIT paslaugos

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių