Nuolaidų pardavėjų pelnas – apie trečdalis nepanaudotų kuponų

Laisvalaikio dovanas ir paslaugas su milžiniškomis nuolaidomis per grupinių pirkimų portalus parduodančios įmonės jau skaičiuoja ne tik, kiek joms kainuos suteikti paslaugas, bet ir kiek tai duos pelno, nes palyginti daug kuponų, nors už juos ir sumokėta, taip ir lieka nepanaudoti.

Lietuvoje nėra statistikos, kiek vidutiniškai paslaugų nepanaudojama ir pinigai už jas neatsiimami, bet įvairiais vertinimais, skaičiai svyruoja nuo 5 iki 30 proc., penktadienį rašo „Verslo žinios“.

„Cherry Media“ grupės, Lietuvoje valdančios „grupinis.lt “ ir „beta.lt “ portalus, vadovas Aldas Kirvaitis sako neturintis statistikos, kiek kuponų nepanaudojama, nes paslaugų pardavėjai nelinkę atskleisti šios informacijos.Verslininkai mintis steigti nepanaudotų kuponų prekybos portalą vertina skeptiškai - rinka per maža.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Zilvius

Zilvius portretas
Kai kurie kuponai yra zmoniu isdurinejimas.paima kazkokia kosmine pradine kaina ir tada lyg ir nuo tos kainos padaro nuolaida su prierasu "tokiu zemu kainu dar niekad nebuvo" nors realiai galima rast ta pati daikta pigiau negu siulo su nuolaida.Cia kuponu pardavejei, taiko i lietuviu nora pirkti daikta su akcija, neziurint i tai, kad jis gal visai nereikalingas, bet va su akcija :)
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių