Nors Lietuvoje – viešbučių statymo bumas, trūksta turizmo strategijos

Verslininkai sako, kad šiuo metu Lietuvoje vyksta toks viešbučių statybų bumas, kokio dar nebuvo. Aiškinama, kad žinomi tarptautiniai prekės ženklai tik neseniai atrado Baltijos valstybes ir turėtų pritraukti kur kas didesnį turistų srautą.

Šiais metais Lietuvoje turi atsidaryti apie 20 naujų viešbučių. Tai, pasak verslininkų, rekordinis skaičius, turint omeny, kad didžioji jų dalis – pasauliniai prekių ženklai, tokie kaip „Marriott“, „Hilton“ ar „Ibis“.

Viešbučių ir restoranų asociacija sako, kad šiuo metu statybų bumas vyksta visose Baltijos valstybėse, bet Lietuva išsiskiria tuo, kad į statybas investuoja vietos verslininkai, o Latvijoje ir Estijoje – dažniausiai Rusijos.

Pasak asociacijos vadovės Evaldos Šiškauskienės, vis dėlto dar neišnaudojamas šalies potencialas, nes menkai vystomas konferencinis turizmas, todėl žiemą viešbučių užimtumas smunka.

Kai kurie nauji viešbučiai atidarymą taikė prie sostinės Sporto rūmų rekonstrukcijos pabaigos, bet buvo nemaloniai nustebinti, kai ši buvo atidėta.

Teigiama, kad kol kas Lietuvai trūksta aiškios strategijos, bet viltys dedamos į naują turizmo agentūrą „LT Travel“.


Šiame straipsnyje: viešbučiaiturizmasturistai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių