Lizingu lietuviai perka ir keliones, ir plastines operacijas

Duomenų analizės ir prognozavimo technologijų kompanijos „Scorify“ duomenys rodo, kad šiemet vidutinė lizingo suma siekė 593 eurus. Pastaruoju metu Lietuvoje populiarėja ne tik daiktų, bet ir paslaugų lizingas: atostogų ir net plastinių operacijų pirkimas išsimokėtinai.

„Tendencijas diktuoja rinka. Vis daugiau žmonių, ypač įsigydami didesnius pirkinius, nenori iškart sumokėti visos sumos. Juk galima už naują telefoną, kompiuterį ar net atostogas mokėti nedidelėmis dalimis kas mėnesį, o paslaugą ar prekę gauti iškart. Verslas į tai reaguoja, tad tokiu būdu bus galima įsigyti vis daugiau ir įvairesnių paslaugų“, - teigia finansų bendrovės „Mokilizingas“ komercijos direktorius Vaidotas Rimeikis.

Pasak plastinės chirurgijos klinikos „Grožio chirurgija“ marketingo ir pardavimų vadovės Renatos Petraitytės, sparčiai auga susidomėjimas galimybe išsimokėtinai pirkti brangesnes ir didesnes grožio procedūras. Lyginant su praėjusiais metais, šiemet plastinių operacijų pirkimas išsimokėtinai išaugo 25 proc.

„Dažniausiai išsimokėtinai perkamos plastinės operacijos - vokų pakėlimas, krūtinės pakėlimas ar mažinimas, pilvo plastika ar šių operacijų kombinacijos, kurios kainuoja kiek brangiau, tad klientams jas apmokant lizingu tenka ne tokia didelė finansinė našta sumokėti visą sumą iš karto“, - pasakoja R. Petraitytė.

Taip pat pastebimos tendencijos, kad metų pabaigoje mūsų šalies gyventojai įsigyja keliones 2019-ųjų pavasariui, vasarai ir net rudeniui.

Kelionių agentūros „Air Guru“ pardavimų vadovo Tado Čekavičiaus teigimu, jų klientai vis dažniau keliones užsisako iš anksto. Gana dažnai kelionės perkamos ir kaip dovana, tad susidomėjimas kelionėmis kalėdiniu laikotarpiu išauga.

„Perkant iš anksto galima ir sutaupyti. Be to, taip lengviau planuoti savo finansus, nereikia staigiai išleisti didelės pinigų sumos, o tai - itin aktualu šeimoms, kurios kelionę perka 3 ar 4 asmenims“, - sako T. Čekavičius.

Jo manymu, lizingo paslauga labai reikalinga keliones perkančioms šeimoms su vaikais bei kitoms didesnėms žmonių grupėms. Po vieną kelionės išsimokėtinai perkamos rečiau, o keliaujantieji su visa šeima šia paslauga naudojasi labai noriai.

Vidutinis kelionių agentūros klientas - 28-40 metų dirbantis, stabilias nuolatines pajamas turintis žmogus.

Lietuviai dažniausiai renkasi poilsines keliones 7 dienoms „viskas įskaičiuota“ tipo viešbučiuose, o kelionei vienam asmeniui vidutiniškai skiria 500-600 eurų. Kryptys įvairios - nuo Egipto ir Turkijos iki naujų krypčių, tokių kaip Albanija, Bulgarija ar Gruzija. Tiesa, nemažai žmonių keliauja ir į egzotiškas keliones, pavyzdžiui, Pietryčių Aziją.

„Vichy“ vandens pramogų parko generalinio direktoriaus Mariaus Šiškausko teigimu, svarbu klientui suteikti laisvę ir galimybę rinktis, kaip jis nori mokėti už teikiamas paslaugas - ar mokėti visą sumą iškart, ar dalimis išskirstant per pasirinktą laikotarpį.

„Gruodžio mėnesį pas mus vyksta aktyvūs metinių vandens parko lankymo abonementų pardavimai. Juos dažnai įsigyja ne pavieniai asmenys, o šeimos. Taip pat tokie abonementai perkami kaip dovana, todėl lizingo paslauga - labai aktuali“, - sakė „Vichy“ vandens parko generalinis direktorius.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių