- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Net 67 proc. lietuvių apsiperka internete darbo metu, būdami savo darbo vietoje. Trečdalis pirkėjų tą daro impulsyviai. Tokius rezultatus atskleidė spalio mėnesį OTTO atlikta pirkėjų apklausa.
Apklausos duomenimis, lietuviai mėgsta rūbus pirkti internete, nes tai yra patogu ir greita (96 proc. respondentų), be to, leidžia surasti norimą drabužį pigiau (84 proc.). Didžioji dauguma pirkėjų džiaugtųsi, jei prekės būtų pristatomos tą pačią ar jau kitą dieną (96 proc.), tačiau 70 proc. tenkina standartinis 2-5 darbo dienų pristatymo laikas. Įdomu tai, kad net 47 proc. respondentų sutiktų norimo rūbo palaukti gerokai ilgiau, jei dėl to tektų mokėti mažesnę kainą.
„Apsipirkimas internete yra populiarus ne tik dėl patogumo, bet ir galimybės lengviau palyginti panašių drabužių kainas. Retas kuris pirkėjas turi tiek laisvo laiko užeiti į kiekvieną parduotuvę, kad išsirinktų jam labiausiai patinkantį ir kainos lūkesčius atitinkantį rūbą. Nuo prekių gausos sukasi galva, pirkėjas pradeda painiotis, kur kas kiek kainavo, ir galiausiai įsigyja nebūtinai tai, ko ieškojo“, – komentuoja otto.lt atstovas Andrius Moskvičiovas.
Didžioji dauguma pirkėjų rūbus perka internete darbo metu, būdami savo darbo vietoje (67 proc.), gerokai mažiau tą daro vakare namuose (23 proc.), ir tik mažiausia dalis – 10 proc. – apsipirkimą internete atideda savaitgaliui.
Apklausos duomenys atskleidė, kad 32 proc. lietuvių yra impulsyvūs pirkėjai, o 56 proc. stengiasi savo pirkinius planuoti ir perka drabužius tik prireikus atnaujinti garderobą. 29 proc. respondentų per mėnesį įsigyja bent vieną naują drabužį, o 20 proc. – du ar daugiau. Dažniausiai vieną užsakymą sudaro du rūbai.
„Pastebime, kad drabužius internetu perkantys lietuviai yra linkę nepirkti po vieną rūbą. Jei reikia mokėti už pristatymą, klientai stengiasi vienu metu įsigyti daugiau, taip siekdami sutaupyti pristatymui skiriamas išlaidas“, – teigia A. Moskvičiovas.
OTTO rengtoje apklausoje dalyvavo virš 350 klientų, atėjusių atsiimti savo užsakymų į OTTO biurą. Didžiąją dalį – 79 proc. – respondentų sudarė moterys, turinčios vidurinį arba aukštąjį išsilavinimą. Respondentų amžius siekė nuo 18 iki 56 metų.
1949 m. įkurta OTTO – viena didžiausių tarptautinių elektroninių parduotuvių Europoje, apjungianti apsipirkimą internetu bei iš katalogų, savo klientams siūlanti daugiau nei 1 mln. prekių asortimentą ir iki 1 000 žinomų prekės ženklų. Oficialius OTTO atstovas Lietuvoje yra UAB „Bermeta“.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Ministrė: pasirinkus amunicijos gamyklos vietą, reikės priimti sprendimus dėl kompensacijų
Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė sako, kad Vyriausybė turės priimti sprendimus dėl sklypo ir kompensavimo mechanizmo Lietuvos sveikatos mokslų universitetui (LSMU), kurio valdomoje žemėje netoli Baisogalos ketinama statyti &b...
-
G. Skaistė: norint patenkinti gynybos poreikius reikės kompleksinio sprendimo dėl mokesčių
Finansų ministrė Gintarė Skaistė teigia, kad norint rasti finansavimą patenkinti išaugusius gynybos poreikius, reikės kompleksinio sprendimo dėl mokesčių. ...
-
Prezidentas nepalaiko siūlymo gynybą finansuoti iš savivaldybėms tenkančios GPM dalies1
Prezidentas Gitanas Nausėda sako nepalaikantis Laisvės partijos siūlymo dalį papildomų lėšų gynybai surinkti perskirstant savivaldybėms tenkančią gyventojų pajamų mokesčio (GPM) dalį. ...
-
I. Vėgėlės šeimos valdoma „Vilpra“ galimai apeidinėjo sankcijas Rusijai ir Baltarusijai9
Kandidato į prezidentus Igno Vėgėlės šeimos kontroliuojama šildymo sistemų prekybos ir įrengimo grupė „Vilpra“ į Kirgiziją eksportuodama kondicionierius galimai apeidinėjo Europos Sąjungos (ES) sankcijas Rusijai ir Baltarus...
-
Lojalumo pokyčiai darbo rinkoje: į jaunų žmonių išėjimą reikia žiūrėti pozityviai2
Darbo rinkoje keičiasi ne tik tendencijos, bet ir vertybės. Viena iš jų – lojalumas. Apie tai, ar dabartinei darbuotojų kartai lojalumas išlieka vertybe, LNK reportaže pasakojo gydytojas psichoterapeutas Dainius Jakučionis. ...
-
Vyriausybė pritarė siūlymui būtiniausių bankų paslaugų krepšelio kainą susieti su MMA6
Vyriausybė trečiadienį pritarė Finansų ministerijos ir Lietuvos banko (LB) siūlymui būtiniausių bankų paslaugų krepšelio gyventojams ir smulkiam verslui kainą susieti su minimalia mėnesio alga (MMA), ją perskaičiuojant kas trejus metus. ...
-
Liberalai „laisviečius“ kaltina įžūlumu, tarsis dėl savo siūlymo gynybos finansavimui6
Vienas valdančiųjų liberalų lyderių Eugenijus Gentvilas trečiadienį įžūliu pavadino koalicijos partnerių „laisviečių“ siūlymą dėl būdų padidinti gynybos finansavimą, bandys formuluoti savo iniciatyvą. ...
-
Pieno supirkimo kaina Lietuvoje per metus augo dešimtadaliu2
Vidutinė natūralaus pieno supirkimo kaina kovą siekė 42,31 cento už kilogramą ir buvo 10,8 proc. didesnė nei pernai tuo pat metu. Lyginant su vasariu, supirkimo kaina kilo 0,3 proc. ...
-
Lietuvos bankas: Lietuvos auksas pernai pabrango 9 proc.3
Lietuvos aukso atsargų rinkos vertė, nepaisant susilpnėjusio JAV dolerio euro atžvilgiu, pernai išaugo 9 proc. iki 355 mln. eurų, sako Lietuvos banko (LB) atstovas. ...
-
„Laisviečiai“ gynybą finansuoti siūlo iš savivaldybių GPM, akcizų, didesnio pelno mokesčio6
Laisvės partija trečiadienį paskelbė, kad surinkti reikiamas papildomas lėšas krašto apsaugai siūlo perskirstant savivaldybėms šiuo metu tenkančią gyventojų pajamų mokesčio (GPM) dalį, didinant akcizus ir vienu procentiniu pun...