Klaipėdos uostas išlieka regiono lyderiu

Grįžti į straipsnį

Albert

Albert portretas
Tarsa

Vietiniam

Vietiniam portretas
Visi mums blogi - rusai, baltarusiai. Mums mažiau turėtų rūpėti, kas pas kuos valdo. Svarbiausia mums turėtų rūpėti, kokią naudą gausime iš vieno ar kito kaimyno, jei jie per mūsų uostą gabens krovinius. Nesvarbu, kas valdo ar valdys Baltarusiją, nes mes jų žavėjimosi savo "batia" nepakeisime ir kokia prasmė tai daryti. Mes santykiuose su Baltarusija darydami klaidas, darome viską, kad Latvijos uostai pilnėtų. Nustokime "loti" ant kaimynų ir būkime pragmatiškesni savo pačių atžvilgiu.

To to Džiaugiuosi

To to Džiaugiuosi portretas
Jūs,gerbiamasis, kokiame amžiuje gyvenate ? Iš valstybinių kompanijų beliko tik kelios, kurios dar kažkaip dirba. Kur mūsų žvejybos laivai, kur laivininkystė, kur Mažeikių nafta, kur ........ o juk visos jos buvo valstybinės. Ir kiek Lietuvos biudžetas iš jų gavo ? O mokesčius nuo pelno kas moka ? Ne tos pačios privačios kompanijos ? Beje, jeigu sakysite, kad tie mokesčiai nuo pelno yra nedideli, būsite teisūs, bet pelno mokesčiai sudaro labai nedidelė dalį biudžeto.

to Džiaugiuosi

to Džiaugiuosi portretas
o aš verdu iš apmaudo pagalvojęs, kad jeigu uoste pelningą veiklą vykdytų ne privačios kompanijos o valstybinės, kiek tada pajamų turėtų mūsų Lietuvos biudžetas!Vien tų pajamų tikrai užtektų geroms ir orioms šalies senjorų pensijoms.Dabar tik mokesčiai nuo pelno..

vietinis

vietinis portretas
Jeigu žiūrėt iš kitos pusės, tai bendrai Latvija krovė 47,3 mln. tonų, o Lietuva 33,5 mln. tonų, kitaip sakant Latviai krauna +41 proc. daugiau nei Lietuva. Iš tų 47,3 mln. tonų 10 mln. tonų yra rusiškos anglys, tai ir tą eliminavus daugiau negu Lietuva. Neverta pamiršti, kad mūsų uosto ~30 proc. krovinių atkeliauja iš diktatoriškos Baltarusijos, kurios krova bet kada gali ženkliai sumažėti dėl politinių sumetimų. Tai ar čia labai džiaugtis reikia, kad lenkiam visus uostus krovos apimtimis, priešingai, manau reiktų susirūpinti pakankamai didele vienos šalies krovos koncentracija, ypač, žinant kad Latvijos ir Estijos uostai smarkiai "nukraujavo" po to, kai Rusija perorientavo didelį kiekį naftos, jos produktų, anglių ir kt. krovinių per savo uostos: Ust Luga ir Primorską, todėl tiek Latvija tiek Estija yra suinteresuota Baltarusijos kroviniais ir darys viską, kad juos paimti.

Džiaugiuosi

Džiaugiuosi portretas
Džiugu, kad nykstančioje LT uostas išlieka gyvos ekonomikos sala.

Galerijos

Daugiau straipsnių