Keletą valandų buvo sutrikęs „Omnitel“ tinklas

Trečiadienį keletą valandų buvo sutrikęs didžiausio Lietuvos mobiliojo ryšio operatoriaus „Omnitel“ tinklas.

„Dėl techninių priežasčių dalis mūsų klientų maždaug dvi valandas (apie 9-11 val. - BNS) patyrė sutrikimų skambindami. Turiu informacijos, kad šiuo metu skambučiai jau vyksta be jokių problemų“, - BNS sakė „Omnitel“ atstovė Daiva Selickaitė.

Ji nenurodė konkrečių sutrikimo priežasčių.Ryšių reguliavimo tarnybos atstovė Rasa Karalienė BNS teigė, jog tarnybos specialistai šį atvejį pastebėjo, tačiau „Omnitel“ pašalinus sutrikimus, tarnyba jokių nuobaudų dėl šio atvejo kol kas neketina taikyti.

Anot jos, tokiais atvejais vertinama, ar telekomunikacijų bendrovės laiku reaguoja į tinklų gedimus ir ar vartotojai nepatiria didelių nuostolių.

Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Omnitel“ pirmauja pagal 3G tinklo aprėptį šalies teritorijoje, juo gali naudotis 90 proc. Lietuvos gyventojų. Birželio pabaigoje „Omnitel“ turėjo 1,95 mln. vartotojų.


Šiame straipsnyje: Omnitelmobilusis ryšys

NAUJAUSI KOMENTARAI

kvine

kvine portretas
kas kompensuos uz nepatogumus savo klientams?
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių