Išorinio uosto raktą nukals Vilniuje

Grįžti į straipsnį

Aris-uostui

Aris-uostui portretas
Vėl pliurpi nesąmones kad bus daugiau vietų dirbti. Darbo vietų Klaipėdoje yra, bet nėra kam dirbti už pašalpas nes visi baig išvažinėti dirbti ir užsidirbti.O tikėtis kad ten mokės padorų atlyginimą yra daugiau negu naivu. Ateitis tokia: Pastatys tą uostą, tada pradės šaukti gvaltas,, gelbėkit nes už pašalpas niekas nenori dirbti, žūsta sukišti milijonai, leiskite įsivežti darbo jėgos iš trečių šalių".Dėl mūsų valdžiagyvių godumo,nemokėjimo reikiamais momentais prikąsti liežuvį nesam garantuoti kad už trijų-penkių metų tas krovinių srautas išliks nesumažėjas. O mūsų Klaipėdos pajūris jau bus negrįžtamai sudarkytas ir galėsime džiaugtis tolumoje boluojančiais tuščiais betono blokais. Čia net nepradedam diskusijos apie užkištus kelius,geležinkelį,gyventojus ir gamtą. Kol nepakeisit savo požiūrio į paprastą žmogų jums net negalima leisti galvoti apie tokius projektus. Jūs mieste jau N.metų nesugebat tualetų problemos išspręsti,o čia sugalvojo Benderiai Nju Vasiukį projektą pinigams plaut

To gr

To gr portretas
Prieš rašant gal reikėtų pasidomėti bent truputį. Krantinės priklauso uosto direkcijai, t.y. valstybei, o ne privačioms bendrovėms. Jos tik nuomuoja plotus prie tų krantinių ir moka už tai didelius pinigus valstybei.

gr

gr portretas
Visi puikiai suprantame,kad pastačius uostą ties Melnrage,bus atimta paskutinė galimybė savaitgalį nuvažiuoti pasivaikščioti pajūryje.Aišku,paprastų gyventojų poreikiai niekada nerūpi,kai kalba eina apie milijonus,bet jei VALSTYBINIAM uostui trūksta plotų,gal galima peržiūrėti,kiek krantinių užima privačios bendrovės.Žiūrėk ir užtektų.Dabar prisikūrė visokių firmų-bendrovių,kurios naudojasi valstybinėmis krantinėmis ir darosi pelną, o iš miesto žadama atimti paskutinį priėjimą prie jūros ir iškirsti paskutinį pušyną.

Puritonas

Puritonas portretas
Vilniaus kliunkiai iš kelnių šokinėja protestuodami prieš Astravo AE, o Klaipėdoie tuo pačiu metu statyts gilavandenį uostą planuojamam batarusiškų krovinių augimui.

Bocmanas

Bocmanas portretas
Tokius pat pazadus meras skelbe kai buvo statomas endepence: po kiekvieno mero apsilankymo Vilniuje buvo zadama Baltijos prospekta modernizuojant, bet endepence"pririso" ir viso mero pazadai isgaravo. Taip, kad pazaduko pazadais tiketi nera jokio pagrindo . Jureiviskai sakant sis vejas buriu neisskleidzia.

Uostas

Uostas portretas
As uz isorini uosta. Tik reikia perkelti zmones melnrageje i girulius. Bus daugiau vietu dirbti. Pagaliau bus transipmentas. Tikiuosi per penkis metus projektas sparciai pajudes.

vilniaus

vilniaus portretas
ponai visai izulejo vilniu isvoge paleido ant paskolu sitiek prasiskolino dabar dar klaipeda paleis ubagais klaipedos merai nusisjauti ant miesto bitik jam geras sansas kisenei argi negeda ponai kurmiai turtingieji

Anonimas

Anonimas portretas
Lauke uostas, bet ne zmones.

Aris

Aris portretas
Prie ruso visi bijojom prieštarauti valdžiai, būtų uždarę. Dabar demokratiją, galima prieštarauti, siūlyti, prašyti, keliais eiti, maldauti. Bet kas iš to, valdžiai ant tavęs ir tavo nuomonės nusispjauti ir į jokių diskusijų su savo piliečiais nepradės, atrodo kad tik jie vieni viską žino ir moka. Valdžios požiūris į žmogų yra maždaug toks ,,Ai,pašūkaus,paprieštaraus kol nusibos,kai nusibos užtils. Tegu rašo,piktinasi,ar laiko neturi". Valdžia savo piliečius pamato tik prieš rinkimus.

vvv

vvv portretas
Laisvai galėjo įrašyti, kad nutiesti greitaeigį tramą miestiečiams nuo pietų iki šiaurės, nes Klaipėda ilga.

#klaipedosateitis

#klaipedosateitis portretas
Kaip meras džiaugiasi, kad Vilniaus uostas dar neatėmė visų Klaipėdos miesto teritorijų. Turbūt šis meras pateks į Klaipėdos miesto istoriją, kaip miesto naikintojas. "Vilniaus gaujos" merą valdo. Gal dėl to, kad meras absoliučiai nesupranta apie ką kalbama, arba pas jį yra savi interesai. Tikrai nematome ko džiaugtis dėl "Vilniaus" uosto tokios plėtros.

Romas

Romas portretas
Na, tame yra vienas pliusas. Bus kur katerius pasistatyti, nes dabar vietos trūksta uoste. O tai, kad nebus krovinių, kam rūpi ?

Giruliai

Giruliai portretas
p. Vidmantai, vienu sakiniu nejučiom imat ir kalat tiesiai į klyną: " O Klaipėda tokią galimybę gavo dėl to, kad ne tiek ji, kiek uostas, yra itin svarbus Lietuvos ekonomikai." Čia yra situacijos esmė - rimti vyrai nori betonuoti bet kokia kaina. Svarbu eurai, bet ne žmonės ir netgi ištisas miestas, jo gyventojų gyvenimo kokybė, net tai, kad ne tik Klaipėdos, bet už viso pajūrio betonavimą (mokslininkai sako, kad tikrai reikės) mokėsim mes visi, o ne uostas - absoliučiai niekas prieš šį buldozerį nelaiko. Bendruomenės prašo ir reikalauja uostą plėsti Būtingėje, tai vienintelis šansas ateityje sukurti vietą, kur uosto augimui miestas netrukdys, kur galėsim laikui atėjus iškelti taršiausias technologijas ir krovinius iš miesto centro. Pilna faktų, skaičių tam pagrįsti - bet esam pristatomi kaip Lietuvos progreso ir visos Lietuvos žmonių priešai. Nei Konstitucija, nei Orhuso Konvencija nepadeda miesto žmones įtraukti į šio projekto svarstymą, informacija slepiama, ja manipuliuojama.

o kaip bus

o kaip bus portretas
su miesto tarybos sprendimu už 2 variantą?

Galerijos

Daugiau straipsnių