Investuotojai domisi Klaipėda

Prabilta apie elektromobiliams skirtos infrastruktūros atnaujinimą. Siekiama, kad įkrauti ekologišką transportą klaipėdiečiai ir miesto svečiai galėtų kuo paprasčiau ir greičiau.

Miesto savivaldybės Transporto skyrius kartu su Klaipėdos ekonominės plėtros agentūra ir viešąja įstaiga "Klaipėdos keleivinis transportas" kuria planus, kaip būtų galima palengvinti gyvenimą elektromobilių vairuotojams.

"Atsiranda investuotojų, kurie siūlo tam tikrų technologijų, ir klausia, ar mums tai yra įdomu", – užsiminė miesto vicemeras Artūras Šulcas.

Trečiadienį vykusiame pasitarime Klaipėdos savivaldybėje aptartas viešųjų elektromobilių įkrovimo vietų klausimas. Dabar uostamiestyje jų yra aštuonios, įskaitant ir privačius tiekėjus.

Iki 2020 m., žadama, atsiras dar trys, tačiau jos bus kur kas modernesnės ir patogesnės žmonėms, nes veiks daug greičiau.

"Šiuo metu mieste veikia kelios privačios ir kelios įrengtos savivaldybės lėšomis įkrovimo stotelės, bet turime problemų su jų operavimu. Nėra paprasta – nors viešomis stotelėmis galima naudotis nemokamai, bet tam reikia įsigyti kortelę. Todėl ieškome galimybių, kaip sistemą padaryti paprastesnę, prieinamesnę ir suprantamesnę", – aiškino A.Šulcas.

Siūlomos tokios technologinės naujovės, kurios padėtų įkrauti elektra varomą automobilį iš gatvių apšvietimo stovo.

"Tuomet nereikėtų tiesti specialių tinklų. Netgi kalbama apie mobiliojo telefono aplikaciją. Mums viskas įdomu, kas šioje srityje yra nauja, racionalu ir kainuoja mažiau. Už tuos pinigus, už kuriuos esame įrengę vieną įkrovos aikštelę, galbūt būtų galima įrengti penkias ar dešimt", – skaičiavo vicemeras.

Pasak pašnekovo, elektromobilių mieste kasmet daugėja. Dabar jų yra apie 30 ir klaipėdiečiams didesnių problemų dėl jų įkrovimo nėra. Tačiau atvažiavusiems iš kitų miestų vairuotojams kyla šiokių tokių nepatogumų, o ir patys žmonės pageidauja, kad įrenginiai transporto priemones pakrautų greičiau.

Šiuo metu esančiose stotelėse visiškas įkrovimas užtrunka apie keturias valandas, o naujieji bus stipresnės galios ir mašiną įkraus žaibiškai. Vadinasi, vairuotojai sutaupys nemažai laiko.

Bendra greito įkrovimo stotelių įrengimo projekto vertė – 120,5 tūkst. eurų. 85 proc. sumos finansuoja ES, likusi dalis – iš miesto biudžeto lėšų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

realiai

realiai portretas
Elektromoboliu baterijos uz pusmecio bus pradetos gaminti LT.Vakarieciai vazines elleltromobiliais, o neturtingos salys vazines prastais auto ir dirbs elektrobateriju gamyklose, nuodijanciose neturteliu saliu aplinka.

Neekologiška

Neekologiška portretas
Galėtumėt geriau nerašyti, kad tai ekologiška transporto priemonė, nes tai netiesa, Taip, kažkokią tai teritoriją ji padės apsaugoti nuo išmetamų dujų, bet globalia prasme-tai tik taršos perkėlimas kažkur kitur, kažkam kitam, nes elektra išgaunama deginant tuos pačius naftos produktus, medieną, labai mažai elektros iš saulės ir vėjo ar vandens. O kur dar kalnai akumuliatorių. Tad neklaidinkit žmonių.

Kaip

Kaip portretas
Gaunama elektra ?
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių