Grupinio apsipirkimo portalų rinka - persotinta

Pastaraisiais metais žaibo greičiu besiplėtusi grupinio apsipirkimo portalų rinka - persotinta, kai kurios svetainės jau uždaromos.

Nutraukus veiklą vienai svetainių - jamam.lt, vartotojai nesulaukia pirkinių, neatgauna pinigų ir vargsta ieškodami dingusių pardavėjų, pirmadienį rašo „Lietuvos rytas“.

Jamam.lt portalo domenas kadaise priklausė pramogų pasaulyje žinomam verslininkui Titui Blėdžiui. Vėliau jį įsigijo bendrovė „Brainhouse“, pasak kurios vadovo Aurimo Kamantausko, jau areštuotą domeną jis pirko tarpininkaujamas antstolių.

„Į grupinio pirkimo rinką naujiems žaidėjams įeiti yra iš tiesų lengva. Atrodytų, pakanka susikurti portalą, susirasti kelis pirmuosius patrauklius partnerių pasiūlymus, prijungti internetinio atsiskaitymo funkcijas ir šiek tiek pasireklamuoti. Bet tokio portalo veiklos apimtį išauginti iki ekonomiškai naudingo masto labai sunku“, - sakė „Cherry Media Group“ direktorius Aldas Kirvaitis.

„Cherry Media Group“ valdomi beta.lt ir grupinis.lt kartu pernai užėmė 56 proc. Lietuvos grupinio pardavimo internetu rinkos, o šiemet sausio mėnesį - jau 68 proc.

Pernai „Cherry Media Group“ bendroji pardavimo apyvarta Baltijos šalyse siekė 42 mln. litų, vien Lietuvoje - apie 22,7 mln. litų.

Per pastaruosius pusantrų metų Lietuvoje savo veiklą taip pat nutraukė kadaise aktyviai reklamuotos svetainės delta24.lt, blink.lt, urbanspot.lt, bendrai.lt, tauIrMan.lt", realDeal.lt, myBest.lt.

Bendra šios rinkos apyvarta Lietuvoje sparčiai auga. Pavyzdžiui, prieš pusmetį - 2011 metų rugsėjo mėnesį - ji siekė 3,6 mln. litų, o šiemet sausį visų Lietuvoje veikiančių grupinio pirkimo portalų apyvarta jau viršijo 5 mln. litų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių