Dėl krepšinio čempionato ūgtelėjo televizorių ir užkandžių pardavimai

Prekybinkai dėl krepšinio čempionato fiksuoja išaugusius televizorių pardavimus.

Tuo metu įvairių užkandžių pardavimai tokiu metu visada auga, tačiau krepšininkų veidai ant pakuočių, anot specialistų, didelės įtakos pardavimams nedaro.

Prieš kiekvieną Europos ar pasaulio sporto čempionatą elektronikos parduotuvėse išauga televizorių pasiūla. Labiausiai, anot pardavėjų, prieš krepšinio ir futbolo čempionatus. Prie to prisideda ir, pavyzdžiui, su Lietuvos krepšinio rinktinės rezultatais susijusios nuolaidos.

Tuo metu prekybos centruose šiuo metu visada didėja įvairių užkandžių paklausa – bulvių traškučių, riešutų, mėsos gaminių. Nors žiniasklaidoje daug reklamos, kuriose įvarius užkandžius siūlo krepšininkai, tačiau prekybininkai sako, kad labai didelės įtakos vartotojų pasirinkimui jie neturi, nes žmonės dažniausiai renkasi savo mėgstamus užkandžius, per daug nekreipdami dėmesio į veidus ant pakuotės.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių